Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tilastollinen mahdottomuus???  (Luettu 4266 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
apache
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 22.03.2006 01:27:04 »

Tässä on nyt ollut pientä romanssia miehen kanss, jota pitäisi kai juosta karkuun jos vaan planeettoja tuijottelisi.

Minä:
 aurinko härkä, 11.h
 askendentti rapu
 kuu neistyt 5h.
 merkurius härkä
 venus kaksonen
 mars härkä
 jupiter uranus neptunus jousimies
 saturnus skorpioni
 pluto vaaka 5.h.

Hän:
 aurinko jousimies
 kuu leijona
 merkurius jousimies
 venus vesimies
 mars vesimies

Ollaan siis aikamoiset vastaparit jo maskuliinisuus/feminisyys-akselilla. Toisaalta en ehkä 11.huoneen, 5.huoneen, Mc Vesimiehen ja ulkoplaneettojen jouskaripainotteisuuden vuoksi mikään ihan perushärkä. Tunteethan tässä ratkaisee jne. mutta hiukkasen hirvittää   astrokannalta... Ei liene mikään ihanneyhdistelmä...

Kokemuksia, kommentteja??!
tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 22.03.2006 12:16:23 »

Onhan teillä sentään tuo Venus-Mars -akseli somassa asetelmassa toisiinsa nähden. Sinulla siis Venus Kaksosissa kolmiossa hänen Marsiinsa Vesimiehessä.

Onko kyse ihan fyysisestä vetovoimasta? Hormonit kenties pistäneet pään sekaisin? Wink Noin muutenhan kuvionne ovat kyllä niin eri planeetoilta kuin olla ja voi.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #2 : 22.03.2006 17:16:15 »

Heip, itse olen Jousimies ja tulen erittäin hyvin toimeen Härkien kanssa.  Smiley

En nyt keksi muuta kuin että ainakin sinulla on Jupiter omassa merkissään Jousimiehessä, sekä Neptunus ja Uranus myös Jouskarissa. oletko katsonut asteista mihin nämä osuvat hänen kartallaan?

En yhtään ihmettele, jos tuo Jupiter Jousimiehessä olisi sinut saanut Jouskariin ihastumaan.  Wink
tallennettu
FolioKoira
Satunnainen astroilija
*

KalatsydänHärkä

Profiili
« Vastaus #3 : 26.03.2006 18:26:59 »

Tutki mieluumin tunnepuolia kuin näitä astrologisia. Smiley) Wink
tallennettu

Musiikki on ihana juttu.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio