Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten eroon työkaverin negatiivisesta energiasta  (Luettu 11183 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Heart
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 16.04.2012 13:53:19 »

Mitä tehdä työkaverille joka 'vainoaa' minua. Hän kyttää jokaista liikettäni ja seuraa jopa konkreettisesti perässäni minne liikunkin. Kun hän ei ole paikalla (todella harvoin) työpaikan ilmapiiri on aivan eri, vapautunut. Hän ei varsinaisesti uskalla sanoa minulle mitään, mutta tunnen kyllä hänen piinaavan energiansa. On raskasta tulla nykyisin töihin. Hän harrastaa juoruilua talossamme ja hänellä jotakin todella minua vastaan, en kylläkään tiedä mitä.
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 16.04.2012 15:33:32 »

Jos teillä on ollut jotain kismaa niin sitten vaan juttelemaan hänen kanssaan asiasta suoraan
syyttämättä toista kun silloin on itsessäkin tietysti jotain vikaa ollut..

Jos ei niin sitten sitä voisi kysyä miksi hän toimii niin.. suora puhe tuo yleensä myös tulosta. coolsmiley

-M-
tallennettu
Heart
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 17.04.2012 09:26:06 »

Ei ole ollut mitään kinaa. Huomasin aikoinaan, että hän suhtautuu minuun vihamielisesti. En keksi mitään muuta syytä kuin kateus. En sitten tiedä mistä syystä. Kateus on vaan sellanen juttu, että mitä sellaiselle voi tehdä. Jos ikävä käytös jatkuu, niin ei varmaan muuta vaihtoehtoa ole kuin kysyä miksi hän käyttäytyy noin.
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 17.04.2012 12:02:24 »

Jos kokee et toinen on jotenkin töykeä niin vähän sitä mieltä et vois kysyä et onko itse tehnyt jotain
mikä on asian aiheuttanut vaikkei niin kokisikaan tehneensä.. sehän voi olla niin, että hän kokee asian
ihan samoin mitä sinä.. niinpäin kysyminen ei tuo hänelle sitä oloa et syytät häntä..
Joskus erikoiset kohtaamiset voikin päättyä niin et teistä voi tulla tosi hyvät ystävät joten ota puheeksi
sopivassa tilanteessa kun sillä pääset eroon siitä feeliksestä.
Se feelishän käytännössä ajaa sinua tekemään joten olisiko Rapu auringonpaluun askendenttisi tai
Neptunusko tuo tätä jollain tavalla, siinä nyt pari mitä keksin eli Rapuvuosi yleensä vähän herkempi
kun käpertyy itseensä jos jokin vähänkään loukkaa näin karrikoiden tai sitten Neptunus yrittää sanoa
jotain.. nuo nyt keksin planeettojen kautta näin pelkällä intuitiivisuudella kun en tiedä millainen kartta
sinulla on saati miten transiitit asettuu kartallesi tällä hetkellä Wink

Nautitaan elämästä, kesä ja Venus ovat kohta ovella  smitten

-M-

tallennettu
Heart
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 19.04.2012 09:24:16 »

Juu, kannattaa olla positiivinen, kevät etenee ja kesä tulee.  smitten
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 19.04.2012 19:16:08 »

Voihan olla, että kyseinen henkilö pitää sinua kilpailijana ja tunkeilijana ja on siksi periaatteesta sinua vastaan. Tiedätkö, oletko perinyt hänen työtehtäviään tai tullut tekemään sellaisia töitä, jotka hän itse olisi halunnut?
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Heart
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #6 : 20.04.2012 11:36:34 »

Hei, en ole perinyt hänen tehtäviään, meillä on ihan eri työt, mutta hänen käytöksensä johtoportaalle on kovin mielistelevää, minua hän tuskin taas tervehtii. Käytös on siis aivan erilasita. Itse olen johtoportaan kanssa tekemisissä työni kautta. Luulisin, että hän eoi tätä asiaa sietää.

Voihan olla, että kyseinen henkilö pitää sinua kilpailijana ja tunkeilijana ja on siksi periaatteesta sinua vastaan. Tiedätkö, oletko perinyt hänen työtehtäviään tai tullut tekemään sellaisia töitä, jotka hän itse olisi halunnut?
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #7 : 20.04.2012 14:11:48 »

Sehän voi olla, että hän on luullut vaikka saavansa jonkun homman mutta ne on sitten siirrettykin
vaikka sinulle jos siis olet suhteellisen uusi niin voi olla ettet tiedä työnkuvasi taustoista eli tosiaan
voihan se olla niinkin, että hän on kenties luullut että saisi jonkun työn mitä teet..
Ja olet varmaan vielä huomattavasti nuorempi mikä voi myös vaikuttaa.

Olet vaan oma reipas itsesi niin kyllä se siitä, kun opitte tuntemaan niin tilanne voi aina muuttua,
ei turhia ressejä siis  Wink

-M-
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #8 : 20.04.2012 14:49:48 »

Olipa syyt nihkeälle käytökselle mitkä tahansa, niin ensimmäisenä pyytäisin vain häneltä ystävällisesti työrauhan, jos hän hiillostaa sinua turhan häiritsevästi. Kerro myös olevasi valmis keskustelemaan, mikäli työkaverilla jotain järkevää asiaa sinulle on työasioihin ja työoloihin liittyen.

Sitten ihmetyttää, onko työkaverilla liikaa luppoaikaa, kun kerkeää noin intensiivisesti vaania sinua. Kysyisin siis, mitä mieltä hän on omista tehtävistään.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Heart
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #9 : 20.04.2012 16:28:46 »

Hei, taisit osua naulan kantaan, sillä tiedän, että tuota luppoaikaa tosiaan on, myös minulla, mutta en kohdista sitä muihin. Olemme molemmat pitkäaikaisia työntekijöitä ja aivan eri hommissa aikoinaan ja nytkin. Vuosien varrella erilaisten muutosten kautta päädyimme samaan organisaatioon ja tässä sitä nyt ollaan. Itse olen rauhaa rakastavaja mielestäni positiivinen ihminen ja en luo kenenstäkään mitään ennakkoasenteita, siis pyrin toimimaan kaikkien kanssa ystävällisesti vaikka en pitäisikään. Myös tämän henkilön kanssa. Väliin on päiviä että todella pitää olla ettei sanoisi mitään mitä katuisi jälkeenpäin ja tähänpäivään se on onnistunut. En vaan pidä siitä, että joku minua kadehtii, koska ihan yhtä vaikeaa minullakin on.

Olipa syyt nihkeälle käytökselle mitkä tahansa, niin ensimmäisenä pyytäisin vain häneltä ystävällisesti työrauhan, jos hän hiillostaa sinua turhan häiritsevästi. Kerro myös olevasi valmis keskustelemaan, mikäli työkaverilla jotain järkevää asiaa sinulle on työasioihin ja työoloihin liittyen.

Sitten ihmetyttää, onko työkaverilla liikaa luppoaikaa, kun kerkeää noin intensiivisesti vaania sinua. Kysyisin siis, mitä mieltä hän on omista tehtävistään.
tallennettu
Heart
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #10 : 20.04.2012 16:34:18 »

Heips, tosiaan uusi en ole, mutta voi olla että pettymys häntä vaivaa, kuten monta muutakin meistä, mutta tämä yksi vaan käyttäytyy kuin minä olisin vienyt jotain. Nuorempi kyllä olen ja se varmaan tuntuu hänestä että saisin parempia töitä. Mutta totta että yritän toki olla oma itseni, mutta täytyy sanoa että tämän ihmisen seurassa se on kyllä tosi vaikeaa. Mutta ehkä tämäkin asia tästä vielä muuttuu parhain päin.  smitten
Sehän voi olla, että hän on luullut vaikka saavansa jonkun homman mutta ne on sitten siirrettykin
vaikka sinulle jos siis olet suhteellisen uusi niin voi olla ettet tiedä työnkuvasi taustoista eli tosiaan
voihan se olla niinkin, että hän on kenties luullut että saisi jonkun työn mitä teet..
Ja olet varmaan vielä huomattavasti nuorempi mikä voi myös vaikuttaa.

Olet vaan oma reipas itsesi niin kyllä se siitä, kun opitte tuntemaan niin tilanne voi aina muuttua,
ei turhia ressejä siis  Wink

-M-
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #11 : 20.04.2012 22:46:33 »

joskus ihmiselle voi tehdä tepposet organisaatiomuutoskin jos pelkää tai muuten kestää huonosti muutoksia tai jos on vaikka
pelko oman työpaikkansa menetyksestä kun tämä nykypäivä sitä monille tuo jos mietitään vaikka Nokiaa missä pelko uusista
uutisista on nykypäivää ja mikäli on suuret velat niin jollainhan se voi tovin vaikka näkyä näin... kun emme tiedä syitä niin
voihan se olla ettei johdu edes sinusta..

Syitä on monia, pidä lippu korkealla, veikkaan, että tasaantuu kun tapahtuneet muutokset alkavat olla ohi ja normaali päivärutiini
koittaa taas..

-M-
tallennettu
Heart
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #12 : 23.04.2012 08:54:02 »

Hei, kyllä kai tällaisessa on taustalla tosiaan pelko. Ehkä hän tosiaan pelkää, että menettää työnsä, koska esittää kovasti että töitä olisi paljon, vaikka tiedän että niitä ei ole. Ja näkeehän sen siitäkin, että aikaa jää kyttäilyyn ja muuhun. No uusi viikko ja onneksi aurinkoinen sää.  Smiley
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #13 : 23.04.2012 16:12:30 »

Sitähän voi olla ystävä sille jolla on vaikeaa eli jatka tervehtimistä ja auta vaikka hiukan jos tulee sopiva tilanne niin hänestä voi tulla vielä hyvä ja korvaamaton ystävä sinulle, ymmärrystä ihmisiin tarvitaan vaikeina aikoina, siis silloinkin kun joku käyttäytyy tökerösti sinua kohtaan sinä voit nousta asian yläpuolelle ja olla häntä fiksumpi Wink

Tilanne voi siis vielä kääntyä eduksesi vaikket siihen vielä uskokaan smitten
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #14 : 23.04.2012 19:45:46 »

Hei, kyllä kai tällaisessa on taustalla tosiaan pelko. Ehkä hän tosiaan pelkää, että menettää työnsä, koska esittää kovasti että töitä olisi paljon, vaikka tiedän että niitä ei ole. Ja näkeehän sen siitäkin, että aikaa jää kyttäilyyn ja muuhun. No uusi viikko ja onneksi aurinkoinen sää.  Smiley

Meillä on töissä samanlainen  knuppel2

Hänellä tuntuu olevan todella huono itsetunto. Usein se yritetään naamioida paremmuuden naamion taakse. Toisia pitää haukkua ja itseä kehua, mutta mikään ei tunnu riittävän. Hän on lisäksi minäparka, aina väärinymmärretty ja uhri.

Olet siis hyvä työntekijä, koska sinua täytyy pelätä  Wink
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: