Lilja-82
Vieras
|
|
« Vastaus #15 : 09.10.2006 22:22:10 » |
|
No johan nyt. En muista tuollaista. evidently koska olin vuonna -88 vasta 6-vuotias... anyways tässä muutama vuosi sitten oli lehdissä tapaus, jossa ihmeteltiin kun Dr. Phil oli lähettänyt muutaman ohjelmassa olleen lapsen hoitoon laitokseen, jossa oli käynyt ilmi että lapsia pahoinpideltiin ja kohdeltiin muutenkin huonosti.
Muistaako kukaan tuota?
Ihan hyvää viihdettä ohjelma on, mutta psykologisesti vakavasti otettavana sitä en pidä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #16 : 12.10.2006 19:13:15 » |
|
Itse en oikein Philistä pidä, en tiedä miksi. Mutta kaipa hän osaa ihmisiä auttaa kun on niin suosittu.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Athene
|
|
« Vastaus #17 : 23.10.2006 23:11:02 » |
|
Dr.Phillillä on välilillä ihan kiinnostaviakin juttuja mutta muuten ohjelma on aikalailla samalla kaavalla tuotettu kuin kaikki muutkin keskusteluohjelmat amerikassa.Ihan varmasti fiksu jätkä ei siinä mitään. Astrologiasta puheenollen eikös hänen vaimonsa ole skorpioni?ainakin kaveri mulle tämmöistä väitti...
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko vesimies nousu/kuu kaksonen
|
|
|
KristinA
Kohtuuastroilija
Elama on ihanaa<33
|
|
« Vastaus #18 : 19.02.2009 16:21:05 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Mennään sokkona yli kaiken, mutta usko ja unelmat taskussa näyttäen tietä niinkuin kompassi, joka ei ikinä petä, faktat tiedossa joka käänteessä ja silmät avoinna, vaikka sokkona vedetääkin RAKKAUS ON VASTAUS KAIKKEEN<3
|
|
|
Lizzy
Vieras
|
|
« Vastaus #19 : 20.02.2009 16:36:27 » |
|
astrothemestä ainakin löytyy Michaelin kartta http://www.astrotheme.fr/portraits/vJ3pEYk9DzLU.htmMikäli oikein tulkitsen niin siinä on nousumerkin, saturnuksen ja marsin muodostama yodi. Joku toinen ehkä osaa sanoa mitä se tarkoittaa. Onkohan Michaelille täällä omaa aihetta?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
KristinA
Kohtuuastroilija
Elama on ihanaa<33
|
|
« Vastaus #20 : 20.02.2009 18:42:30 » |
|
kiitos pitaa kayda kattoo Joo ei loytyny omaa aihetta ja itekki ajattelin et mun ei kannata perustaa kun en tieda mista alottaa ois kyl hyva idea Michael on legenda!! Ois kiva saada tulkittuu senkin karttaa.. :
|
|
|
tallennettu
|
Mennään sokkona yli kaiken, mutta usko ja unelmat taskussa näyttäen tietä niinkuin kompassi, joka ei ikinä petä, faktat tiedossa joka käänteessä ja silmät avoinna, vaikka sokkona vedetääkin RAKKAUS ON VASTAUS KAIKKEEN<3
|
|
|
KristinA
Kohtuuastroilija
Elama on ihanaa<33
|
|
« Vastaus #21 : 20.02.2009 18:45:59 » |
|
29 août 1958 à Gary, Indiana = 29.8.1958 Gary, Indiana kellonaikaa ei nakyny ja en saanut mitaa selvaa,, ajattelin nyt ite teha kartan ja tulkita omapaisesti, mut ois kiva jos joku muukin vois auttaa tassa asiassa, joka osaa ehka paremmin tulkita ku mina kellonaika varmaakin sit 12.00
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lizzy
Vieras
|
|
« Vastaus #22 : 20.02.2009 19:06:56 » |
|
Tuossa astrothemen kartassa mainitaan kellonaika 10. Voihan sitä aloittaa vain aiheen ja kysyä mitä muut kartassa näkee.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
marix
|
|
« Vastaus #23 : 22.02.2009 18:23:17 » |
|
psykologia ja dr. phil (ohjelma) on hyvin mielenkiintosia asioita.. tosin mun ei tuu kateltua tuota ohjelmaa, kun ei oo tapana pitää tv:tä auki päivisin. ja mun mies sitten taas vihaa tuota ohjelmaa ja ukkoa, en tiiä näkeekse sen läpi jotenki ja mä vaan haluan uskoa..
en tiiä voisko mulla olla oikeasti ammatiks asti lahjakkuutta psykologian saralla, mutta ainakaan mun ja ton ukon kartoissa ei taida olla mitään samaa.
ja se mitä ite amatöörinä joskus neuvon ja analysoin ihmisten käyttäytymistä niin.. noh, osaan sanoa hyvinkin mitä tietyissä tilanteissa kannattas tehä, mutta ite en oo koskaan pystyny toimimaan omien neuvojeni mukaan.
|
|
|
tallennettu
|
, , ja jousimiehessä kauriissa vesimiehessä ja vaa'assa , ja skorpionissa
|
|
|
KristinA
Kohtuuastroilija
Elama on ihanaa<33
|
|
« Vastaus #24 : 22.02.2009 19:23:50 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Fiona
Vieras
|
|
« Vastaus #25 : 14.03.2009 22:16:04 » |
|
Dr. Phil ei muuten ole edes "doctor" eli lääkäri vaikka hän käyttää dr. -lyhennettä...on vain psykologi. Siinä mielessä hieman huijausta kyllä. Luin 7-päivää lehdestä, että hänellä olisi kaksoispersoonallisuus; kameroiden edessä hän on miellyttävä jne., mutta heti kameroiden sammuttua hän muuttuu inhottavaksi, vaikeasti lähestyttäväksi, riitelee vaimonsa kanssa ja nimittelee häntä...käyttäytyy kuin mikäkin "diiva". Ehkä vain huhupuhetta, mutta kukapa tietää...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|