Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tarvitsen apua! Suhde loppui, mutta rakkaus elää....  (Luettu 15177 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
christa88
Vieras
« : 22.03.2006 18:29:04 »

Hei!

Tämä on tilanne....Me lopetimme suhteen tammikuun ja helmikuun välissä, mutta minä rakastan miestä niin että sattuu... en tiédä mitä tehdä...olen kala-nainen ja hän leijona-mies....miten saan hänet takaisin?? Hän sanoo ettei rakasta mutta hän pitää minusta...ja hänellä on ikävä...miten voin saada hänet takaisin? Tulin mustasukkaiseksi suhteessa ja kävi niin kuin leijonan astrossa lukee...en haluaisi menettää tätä rakkautta. mitä on tehtävissä?
Onneton tyttö
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #1 : 22.03.2006 18:55:57 »

Welcome to the club.. move on.. joko se rakkaus loppuu tai jatkuu.. meikällä on loppunut.. mietin vaan että koska tää rumba ihmisillä katkee.. itsekin voisin olla suhteissa mutta sana Ongelma tulee heti mieleen.. valitettavasti.. kaikki menee aina aikansa ok.. jossain kirjoissa on rakkauksia jotka kestää, näemmä.

Sitten haluaisin toisex tietää, mistä miehillä tulee tämä kyky rakastaa hetken ja sitten sanoa kuten minulle sanottiin "olen oppinut että vaikka miten rakastaisi ei mene siihen kunnolla mukaan".. saako siitä jotain kicksejä ehkä että on viileä tms.. ja niin se sitten tekikin.. ja miksi minulla melkein kaikki intressi k.o. lajiin loppui.. en tiedä.

Voithan teettää kartat - vai voitko? Ethän voi pakottaa tunteita ulos toisesta.. ja miksi yleensä rakastat häntä, minun existä kaikista ainakin tuli ne ärsyttävät piirteet esiin lopulta.
« Viimeksi muokattu: 22.03.2006 18:58:27 kirjoittanut EternalSun » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Liljuska
Satunnainen astroilija
*

Aurinko Kaksosissa,Kuu Vaa´assa,Nouseva Skorpioni

Profiili
« Vastaus #2 : 22.03.2006 19:11:06 »

Tunteet eivät tule tahtomalla. Jos leijonalla on tunteet muuttuneet ystävän tunteeksi eivät ne enää rakkaudeksi muutu. Tunteet tulevat ja menevät, muuttuvat ja/tai vaihtavat kohdetta. Ihmisen tunnemuisti saattaa olla yllättävän pitkä. Aika tekee tehtävänsä ja toivut kyllä. Usko vaan. Sinunkin tunteesi muuttuvat vielä. Luovuta ja katsele ympärillesi avoimin silmin...  Embarrassed
tallennettu

Valkoinen Rytminen Tuuli
sawotar
Vieras
« Vastaus #3 : 22.03.2006 19:31:10 »

Pahoittelen tapahtumaa Embarrassed mutta ilman tuskaa ei kasva henkisesti, et ole ainut tässä maailmassa joka kokee samanlaista tuskaa ihmis-suhteiden takia Sad varsinkin tuska on kovempaa kun tunteet vielä pinnalla, mutta ainut mitä voit tehdä on luovuttaa, toinen vaan ahdistuu ja vahvistuksen tunteelle että on toiminut oikein, jos roikkuu ja anoo takas Undecided siksi suosittelen ottamaan tosissaan tilaa ja etääntyä ja keskittyä omiin tarpeisiin, aika näyttää onko tarkoitus palata takasin, jos ei niin uudet suunnat puhaltavat uusilla kokemuksilla  smitten miehiä/naisia riittää täällä, tulee uusia rakkauksia ja tunteita Wink
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #4 : 22.03.2006 20:58:59 »

Nyt kerron jotain luonnosta ja rakkauden alkemiasta.  Smiley

Niin luonnossa kuin asfalttiviidakossa, pätee samat säännöt parhaan mahdollisen suhteen saamiseksi ja säilyttämiseksi.  Smiley
                                         (http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/hrtonblack_2.gif)(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/hrtonblack_2.gif)

Sääntö numero 1.

- Urokset kilpailee naaraista, ei naarat uroksista.   Wink
Luonnossa tässä asiassa aktiivinen naaras on usein häiriintynyt yksilö, lauman hylkiö (mahdollisesti jonkun isomman olennon seuraava ateria) ja epäsopiva parittelukumppani.  Shocked  :Smiley
K*sipäisiä pentujahan siitä vain tulee (elleivät ole päätyneet jo jonkun ateriaksi).   Shocked :Smiley

Antaa siis urosten yrittää tehdä vaikutus lauman kuningattareen.  :Smiley
Usein ovat valmiita tekemään ihan mitä vain saadakseen ja pitääkseen tuon naaraan.  Wink

- Naaras tekee valinnan (ei uros), joka usein lauman kaikin puolin vahvin ja tervein ja tasapainoisin uros.  Wink
Ei siis kannata antaa jonkun heikon luuserin astuttaa itseään (koko perhehän voi päätyä jonkun isomman ateriaksi).  Shocked  :Smiley
K*sipäisiä pentujahan siitä vain tulee, paljon stressiä, harmia ja mahdollinen karkoitus laumasta ja päätyminen jonkun isomman ateriaksi.  Shocked  :Smiley

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/hrtonblack_2.gif)(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/hrtonblack_2.gif)

Sääntö numero 2.

- Niin kuin luonnoskin tapahtuu, valittaminen, uikuttaminen ja ruikuttaminen  ovat aina merkki siitä, että jokin on vialla (valittajassa itsessään).  :Smiley
Kyseessä voi olla esim. metsästysretkeltä saatu haava, joka aristaa. Mikäli valittaja itse ei saa hoidettua ja nuoltua haavaa puhtaaksi ja terveeksi, kumppani usein auttaa nuolemisessa ja haavan tervehdyttämisessä.  :Smiley

Onhan se lauman vahvuuden ja lajin säilymisen kannalta erittäin kannattavaa.  Smiley

Mikäli tämäkään ei auta ja valitus vain jatkuu, on se lauman kannalta paha ongelma, koska valitus houkuttaa paikalle isompia saalistajia ja siten vielä enemmän ongelmia koko laumalle.   Huh

Eihän sairas yksilö voi edes saalistaa laumalle ruokaa samallalailla kuin terveet yksilöt, joka on takaisku jo yksistään.  Shocked  Huh

Usein tässä tilanteessa muu lauma hylkää sairaan yksilön, jotkut jopa armollisesti tappavat ja jättävät ruhon raadonsyöjille tai jopa herkuttelevat itse ruholla ja etsivät uuden parittelukumppanin. Smiley

Sääntö numero 3.

- Niin luonnoskin kuin ihmistenkin kanssa, naaraan salaperäisyys ja näennäisen etäisyyden otto ovat merkki vahvuudesta (hyvästä itsetunnosta).  Wink

Se saa urokset mittelemään, laulamaan, tuomaan saaliseläimiä (lahjoja), leikkimään ja hupsuttelemaan saadakseen/pitääkseen yllä tuon naaraan huomiota kun taas mouruavassa ja itseään tykö tuovassa elukassa täytyy olla jotain vikaa ja/tai se on liian helppo, tylsä ja kyllästyttävä leikkikaveri.  :Smiley

Salaperäisyys on kuin magneetti, joka vetää puoleensa koko ajan sekä uroksia, että naaraita ja terve kilpailu pitää yllä mielenkiintoa ja vahvistaa laumaa, kun vahvat yksilöt pyrkivät pariutumaan toistensa kanssa yhä uudelleen ja uudelleen.  Wink  :Smiley

Sääntö numero 4.

- Jos uros syystä tai toisesta alkaa viettää aikaa metsästysretkillä käsittämättömän pitkään, syitä voi olla kohdassa 2 esitetty tilanne tai/ja lähistölle on saapunut kohdassa 3 esitetty naaras.  :Smiley

Tällöin, mikäli haluat jatkaa eloa saman uroksen kanssa, sinun tulee huokaista helpotuksesta ja sanoa ystävällisesti sen isompia draamoja tekemättä, että olet miettynyt juuri samaa, koska viime aikoina olet huomannut, että tarvitset jonkun vahvemman uroksen pariutumisrituaaleihisi.  Wink Cheesy  :Smiley

Käännä sitten tyynen rauhallisesti huomio johon kuhun näennäisesti komeamman, paremman ja vahvemman uroksen (ainakin ex-uroksesi silmissä paremman) puoleen, vaikka sydämesi olisi kuinka haavoittunut. Ks. kohta 2 ja sen jälkeen kohta 3.  Wink :Smiley  Cheesy

95% varmuudella ex-uros pyrkii takaisin ennemmin tai myöhemmin vaikka olisi hiukan häiriintynytkin uros.  Wink
5% mahdollisuus sille, että et joka tapauksessa hävinnyt mitään.  Wink  :Smiley

Mikäli haluat eroon koko p*skasta, ala kitisemään, vinkumaan ja valittamaan kaikesta mahdollisesta, ehkä myöskin mahdollisesta tiineydestäsi.  :Smiley

Ripustaudu urokseen, hyöki kimppuun (ole aggressiivinen, syyttelevä jne), käyttäydy kuin uhri ja vaani aina parin askeleen päässä (soittele, lähettele textiviestejä, e-maileja, pyri seuraan jne.).  :Smiley

Pure, kynsi ja pelottele muita naaraita (soittele, lähettele textiviestejä ja e-maileja heille, riitele aina tavattaessa), jotka ovat ex-uroksesi lähettyvillä. 

95% varmuudella pääset eroon uroksesta ja katselemaan aivan totaalisessa rauhassa muita uroksia (mahdollisesti vartijoitasi sellissäsi tai hoitajiasi pehmustetussa huoneessa).   Wink :Smiley
5% varmuudella saat koko p*skan takaisin ja 100% varmuudella elämäsi on onnetonta hänen kanssaan.  Wink

Iloa, valoa ja rakkautta  smitten

Asterix

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/cupidsmil.gif)
« Viimeksi muokattu: 22.03.2006 21:28:42 kirjoittanut Asterix » tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #5 : 22.03.2006 21:23:16 »

Kalanen kun olet niin entäpä jos yrittäisit ns. jalostaa tuota rakkaudentunnettasi sellaiseksi, ettet ajattele menettäväsi jotain. Rakkauttahan on muutakin kuin se seurustelu tvs. Eli ota toki ystävänkin rakkaus vastaan, onhan sekin parempi kuin ei mitään!!!!
Esim. tämä allekirjoittanut kalanen olisi kovasti halunnut erään rakkaussuhteeksi liian sekavan muuttuvan ystävyydeksi ( tiedätkö niin kuin kaksi hyvää jätkää..?), mutta tämäpä toinen osapuoli vaihtoikin sitten ulottuvuutta juuri kun olimme tutustumassa uudelleen toisiimme ns. puolueettomalla maaperällä. Sitä tuskaa en toivo kenellekään että jää asioita paljon selvittämättä ja ns. kunnon rauha hieromatta.
Joten tilannettasi sen paremmin tuntematta, toivon että annat leijonan tutustua itseesi ystävänä ja muutenkin ihmisenä, ties vaikka ihastuisi sinuun uudestaan. Ja sillä tavoin et ainakaan menetä ihan kaikkea, koska jos ei muuta niin saatpahan eläinradan lojaaleimmaksi tituleeratun bestiksen!!
tallennettu
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 22.03.2006 22:20:40 »

Muakin kiinnostaisi tietää mitä tossa tapahtuu kun äkkiä muututaan "ystäviksi" ja meidän tapauksessa ainakin aikamoisen vihan kokemisen kautta olen miettinyt mitä mieltä on enää ystävyydessäkään. Mutta totta on että omatkin tunteet on muuttuneet todella monta kertaa.

Kysymys voi aika usein olla siitä, että naiset kokevat "varatun"
miehen vastustamattomaksi, joten tollaselle miehelle usein on
tunkua, mitä tulee naispuoliseen seuraan. Hiljattain kuulin sellaisen
väitteen että "sillai oleminen" lisää "mokoman"  hormonin pitoisuutta,
joka on omiaan aiheuttamaan haluttomuutta. Ehkä se ei sitten
ulotu uuteen suhteeseen, ja lyyti alkaa taas niinsanotusti
kirjottamaan, tai jotai.
tallennettu
valo76
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #7 : 22.03.2006 23:31:43 »

hm.. tuo asterixin kirjoittama viesti primitiivisistä vieteistä pitää kyllä paljon paikkansa.. uroot kun tuntuvat kiinnostuvan juuri siitä kuningattaresta.. buck2 Kyllä se on sillä tavalla että itsetunto on se kysymys kaikissa ihmissuhteissa.. omaa naiseuttansa rakastava nainen on jokaisen miehen mielestä puoleensa vetävä.. Ruikuttavasta naisenpuolesta tulee mieleen vain äiti ja kuka sitä nyt äitinsä kanssa haluaisi rakastella..  :(sillä pariutumisvietistähän on kyse.. tosin on sitten nämä karmalliset ihmissuhteet ja sielukumppanuudet, jotka ovat arvokkaita jua ihan toinen juttu..  Kiss

mutta eihän rakkautta koskaan tarvitse menettää.. tunteita ei voi tosta vaan unohtaa.. ne ovat olemassa ja niitä tulee kunnioittaa.. mutta ei ole meidän asia päättää minkälaisen ulkoisen muodon tuo suhde saa. Pitää vain kuunnella omaa itseä ja kunnioittaa omia tunteita. Aika sitten näyttää sen ajallaa.. nim. rakastanut kaukaa samaa tyyppiä jo 2,5 vuotta, mutta silti olen onnellinen sinkku ja nautin jokaisen mahdollisen uroon huomiosta.. ei elämä ole pysähtynyt.. näin on oikeastaan aika nastaa.. smitten arvosta naiseuttasi.. ja omaa kaunista haavoittuvuuttasi, sillä siellä on loppujen lopuksi suuri voima.. ole rehellinen omille tunteillesi, niin tiedät että asiat menee oikein juuri niinkuin niiden pitää..  Smiley

aurinko oinas
askendentti leijona
kuu oinas
 venus kalat
tallennettu

aurinko oinas kuu oinas nouseva leijona venus kalat
kooky
Vieras
« Vastaus #8 : 23.03.2006 08:38:48 »

"arvosta naiseuttasi.. ja omaa kaunista haavoittuvuuttasi, sillä siellä on loppujen lopuksi suuri voima.. ole rehellinen omille tunteillesi, niin tiedät että asiat menee oikein juuri niinkuin niiden pitää.."

Tämäpä oli hienosti sanottu. Nuo sanat olisin halunnut joskus kuulla Smiley
tallennettu
christa88
Vieras
« Vastaus #9 : 24.03.2006 18:30:24 »

Kiitos palautteesta... :)silti tunnen että exällä on vielä tunteita minua kohtaan...hän sanoo myös että hänellä on ikävä, ja kuulen joskus hänen äänessään rakkautta...vaikuttaa siltä että hän ei uskalla myöntää tunteitaan itselleen...koska minä lopetin suhteen. jälkeenpäin hän on silti sanonut että vain odotti sen loppuvan, mutta silloin ihmettelen miksi hän ei itse lopettanut sitä...tavallaan haluisin hänet takaisin, ja kuitenkin en..rakastan häntä silti vaikka hän ei käyttäytynyt hyvin, ja minun itseluottamus laski todella alhaiseksi...nyt olen kuitenkin paljon enemmän itsevarma kuin silloin, ja se on todella hyvä asia. Olen elämässä kyllä kokenut aikaisemmin vaikeita aikoja, kuten kun minun vanhempani erosivat.  :(Äiti puhui isästä pahaa, ja isä löysi uuden naisen jonka kanssa muutti yhteen ja hankki lapsia.
Tämä tuntuu kuitenkin vielä pahemmalta Cry...me rakastimme tosiaan toisiamme, meidän hienoina hetkinä tuntui kuin olisi sydän niin pakahduttavan täynnä rakkautta että ei tiennyt mitä sanoa tai tehdä...En ole koskaan kokenut sellaista onnea...Olimme yhdessä yli vuoden, ja en ole koskaan tuntenut itseni niin eläväksi. Voiko tällaista onnea löytää uudestaan?
tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #10 : 24.03.2006 19:06:54 »

Siis hetkinen "me" lopetimme suhteen ja myöhemmin kirjoitit, että itse jätit hänet? Jos kerran rakastat/rakastit häntä niin miksi lopetit suhteen?

Asterix  2funny Päivän discovery chanel tai jtn... Me tarzan you jane eikun toisinpäin...  Grin  2funny 2funny

Kun en nyt osaa päättää uskonko "discovery chanelia" vai sitten Freudia. Nimittäin jos DC niin mies ei etsi äitiään missään nimessä kumppanikseen. Jos taas olen Freudin kannalla niin mies nimenomaan etsii naisesta omaa äitiään. Ja koska nainen etsii isäänsä niin sehän on rakkautta ensi silmäyksellä...  Kiss

OMG

Ilmeisesti mustavalkoisuudesta on joskus hyötyä... En ole ikinä kaivannut yhtäkään exääni kun olen sanonut suorat sanat sen jälkeen kun olen tuntenut itseni maailman hyväksikäytetyimmäksi. hmph

Nyt on pakko heittää tää klisee "sä oot vielä nuori, sulla on aikaa"

Mutta minulla onkin Saturnus Vaa´assa ja suhteet on suhteettoman pelottavia.
Eli en ehkä ole paras parisuhdeterapeutti.  :Smiley

Särkyneiden sydänten kerhon jäsen kyllä olen... I want to hear some blues but you´re talking all that jazz...
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #11 : 24.03.2006 20:22:55 »

Rakkaus ei ole emotionaalinen tunne !  smitten
Se on vain kiintymystä emotionaalisella tasolla!
Ketjun otsikko sisältää sekä kysymyksen, että vastauksen!  Wink
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #12 : 24.03.2006 20:40:29 »

Asterix  2funny Päivän discovery chanel tai jtn... Me tarzan you jane eikun toisinpäin...  Grin  2funny 2funny

Hihihi.... 2funny Cheesy 2funny Ihme kyllä, mutta Discovery Chanelia (vitosta tietenkin, mutta myös Chance tuoksuu hyvälle) katsoessa oppii mitä kummallisempia asioita ihmeellisestä maailmasta.. :Smiley

En väheksy Freudin oppeja ollenkaan, mutta mielestäni sitä teoriaa ei pidä syöttää epätoivoisesti rakastuneille epätoivoisille naisille ja miehille.
Omasta (karmaisevasta) kokemuksesta tiedän, mitä epätoivoinen ja vielä kerran epätoivoinen henkilö toimii, kun toivotat sille hyvää loppu elämää ilman minua.  Shocked

Luojan kiitos lähestymiskiellon mahdollisuudesta..  :Smiley  

Sitten on vielä erikseen se ihmistyyppi, joka ei itsekään tiedä, että jätinkö minä vai se toinen (todellisuudessa kyllä se toinen yleensä) ja kun vieläkin haluttais... :Smiley Shocked

Tälläisiin tyyppeihin tehoaa tuo Discovery-opit villistä luonnosta.  Wink Ovathan he kovasti muutenkin yleisesti ottaen varsin mustavalkoisia tyyppejä ja haluavatkin nähdä asiat mustavalkoisina.  :Smiley
Heidän rakkauselämänsä on yleensä hyvin primitiivistä
ja niin on myös suhteiden jälkipuinnitkin.  Wink

Mielestäni tyypit, kuten ehkä sinä ja ehkä myöskin minä, jotka eivät anna nöyryyttää itseään ja eivätkä ruikuta kenekään perään, vaan pistää arskat silmille  Cool ja alkaa tiirailla uusia maisemia, voivat keskustella drinkin ääressä Freudin opeista ja soveltaa niitä action-tilanteissa... coolsmiley Hmmm.. hiusia, eikö totta...? Cheesy

Hehehe.... Vähän niin kuin perstai fiiliksissä jälleen.... :Smiley Cool Cheesy 2funny crazy2

Iloa, valoa ja rakkautta  smitten

Asterix
« Viimeksi muokattu: 24.03.2006 21:04:57 kirjoittanut Asterix » tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #13 : 24.03.2006 20:51:35 »

Tarkoitatko että rakkaus elää? Elääkö se?
Kyllä kai sen pitäisi vaikka suhteet tulee ja menee? Shocked

Eipä kai me elettäisi, jos ei eläisi ...  :Smiley
Tuttujahan nuo tuntemukset ovat minullekin, "rakkaudessa riutumiset".... tai sen "muka puutteessa"....(siis rakkauden  Wink )
Se on elämää... sekin...joskin välillä riipaisevaa...  Undecided
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #14 : 25.03.2006 00:08:10 »

Onneton tyttö

tickedoff

Mies, - tuo luolan suulla norkoileva tyyppi,   jos,  ei metsästä,

nai, nuku tai ulosta, niin kaikki muu on ajan HUKKAA...

2funny
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: