Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 12
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä sinulle merkitsee halaus?  (Luettu 94553 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
valopilkku77
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #90 : 15.05.2006 13:16:25 »

välillä tuntuu että halu halata jotain ihmistä on suuri mutta toisaalta en sitä itsestäni irti saa en sitten millään..Välillä halauksen kaipuu on tosi suuri ja silti en itse tee mitään että saisin sen halauksen..syytä tähänkään en tiedä..Vauvvoja on helppo halat ja pusutella mutta kun ne siitä lapsiksi kasvaa ei onnistu enää minulta..tuntuu tosi typerältä ja on tosi kiusallista kun ei vaan OSAA halata muuta kuin vauovvoja  idiot2
tallennettu

se mikä ei tapa se vahvistaa Smiley
nataraja
Kohtuuastroilija
**

On matkustettava pitkä matka, syvälle sisimpään.

Profiili
« Vastaus #91 : 23.05.2006 23:42:47 »

*haleja tasapuolisesti kaikille!!!! smitten smitten smitten smitten*
tallennettu

Elämässä ei ole pahaa, on vain asioita joista meillä on tilaisuus ottaa oppia. Se, että käyttääkö tilaisuuden, on oma valintamme elämämme matkaan...
Valo
Vieras
« Vastaus #92 : 24.05.2006 09:10:28 »

Minulla on joku suojamuuri jonka taakse en halua kenenkään tulevan ainakaan kovin helpolla enkä ketään iholleni. Halaus tuntuu usein epämiellyttävältä jollen itse halua halata, mutta tapaan kuuluu tehdä niin, vaikkapa onnitellessa jne. Muutoinkin pidän ihmisiin etäisyyttä (pluton skorpparivaikutus  aspect_con askendentti) enkä kovin helpolla edes sano mitään "ihanaa" jollen TODELLA tunne niin. Jostakin syystä olen aika äijä, vaikkakin nössö semmoinen, joten Freddie olkoon siitäkin mallina Wink Mutta HALAUKSEN pitää tulla sydämestä. Varmaan joku Amman halaus voisi sulattaa kammoa  :Smiley

Shocked Shocked
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #93 : 24.05.2006 11:14:06 »

*haleja tasapuolisesti kaikille!!!! smitten smitten smitten smitten*

Kiitos!  smitten Täältä myös!  smitten
tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija

Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin

Profiili
« Vastaus #94 : 24.05.2006 14:33:56 »

Halaaminen
Ollut mulle aikanaan tosi työlästä Tongue, mutta vähitellen opin siihen. Koska olen kokenut, että halauksessa mennään yksityisyyden alueelle.

Minulle haalaminen merkitsee ystävyyttä, välittämistä, rakkautta smitten smitten smitten. Esim. se merkitsee, että erotessa toisesta, on ollut tämän toisen kanssa tosi mukava olla  Kiss Kiss Kiss
Haleista ei koskaan saa tarpeeksi, niitä tarvitaan joka päivä!
Halauksin
Stareyes Wink
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #95 : 05.06.2006 01:04:32 »

Ihania halausjuttuja ja tosia halausjuttuja!  smitten

Ei halaus olekaan mikään pikkujuttu. Se voi olla joskus hyvinkin vaikea ja joskus järisyttävän voimallinen.

Muistinkin tässä erään halauksen, johon sisältyi jotain kauhean purkavaa tai energiaa etsivää. Sain kerran työnantajaltani kummallisen halauksen. Lähtöpäivänä hän tuli minua hyvästelemään ja halattiin. Mutta yksi halaus ei riittänytkään, kun irrottiin, tuli toinen halaus ja taas ja taas. Aina kun irrottiin, piti taas vain halata. Tuntui ettei osata lopettaa.

Ei siinä mitään itketty. Eikä siinä mitään eroottista ollut. Se halaus vain ikäänkuin jatkumona kertoi taas ja taas jotakin, mitä halusi vielä sanoa. Ilman sanoja. Kuin olisimme molemmat toisillemme energiaa jaettu, ja sitä oli mistä jakaa kai molemmilla, kun erottiin.
Kaunein halaus ja puhuvin, mitä olen saanut, näin äkkiä muistaen. Sellainen erilainen.

Onko muilla ollut yllättäviä, ikimuistettavia halauksia?
tallennettu
Camisha
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #96 : 11.06.2006 11:01:29 »

Myös monet uskovat halauksen voimaan. Joillekin se on luonnollista, kun taas joillekin vieras lähestymisen muoto. Miksi?

Tai miten muuten kosketat toista ihmistä tavatessasi? Riittääkö katse, ilme ja sana?
[/quote]

Kyllä mä uskon halauksen voimaan. Sukulaisia ja ystäviä voi halata, mutta en mielellään halaile ventovieraita taikka ihmisiä jotka ei oo kovin läheisiä. Se olisi liian intiimiä ja oudoksuttaisi. Olen myös sellainen olalle taputtaja ihminen. Smiley Se on sellainen myötätunnon ele toista ihmistä kohtaan, ja ehkä myös tietynlaisen tilanteen jännittämisen laukaisija. Enhän siis tietenkään taputtele ketä tahansa, mutta jos esim seurassani oleva ihminen tarvitsee rohkaisua, niin silloin lämmin olalle taputus ele on paikallaan. Jotenka uskon halauksen sekä olalle taputuksen terveydelliseen merkitykseen.  :Smiley Smiley
tallennettu

Nouseva: Neitsyt
Aurinko: Oinaassa
Kuu: Ravussa
Merkurius: Oinaassa
Venus: Oinaassa
Mars: Kaloissa
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #97 : 11.06.2006 13:46:08 »

Oikeaa asiaa ihmettelet, Camisha. Halaushan on vain opittu ele. Miksi juuri sellainen ele? Jotkut hierovat neniään. Mistä sellainen.

Halauksenhan voi myös ilmentää eräänlaisena omistuksen muotona. Omistan sinut hetkeksi. Tai energianvaihto eleenä. Siihen eleeseen purkautuu myös se rajaton ilo joskus, kun tapaa rakkaan. Purkausele.

Mutta kyllä sen saman löytää silmistä, hymystä. Oudonkin ihmisen kanssa. Jokin yhteys syntyy ilman kosketusta. Auratko ne silloin halaavat?

Eipä silti. Onko suudelma sen kummoisempi. Minua vastaan käveli kauniina kesäpäivänä Sigtunassa kerran eräs komea nuosi mies. Katseémme kohtasivat jo kaukaa. Hän pystähtyi minun eteen ja kysyi: -Saanko suudella sinua. - Saat.
Se oli kaunis pitkä suudelma. Pysähdyimme toki puiston penkille istumaan ja annoin jäätelöstä osani hänelle. Sitten erosimme, emmekä ole koskaan kohdanneet. Kaunis, viaton muisto jäi.
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #98 : 11.06.2006 17:58:09 »

Voi kyllä sinulle jonakin päivänä tapahtuu, ihmeellisempääkin!

Uskot vain ja virittäydyt siihen tahtoosi.

Mutta voithan itse kokeilla joskus samaa, kun kohtaat toisen katseessa ihailun, niin kysy. Mitä kysymykselläsi menetät? Tämä mieskin olisi voinut yhtä hyvin tulla torjutuksi, hän riskeerasi.
 Cheesy Grin smitten
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #99 : 11.06.2006 18:18:19 »

Kaikki on mahdollista...
Minulle sattui n.20 vuotta sitten Helsingin keskustassa sijaitsevassa ravintolassa,
että nuori mies tuli minun ja ystäväni pöytään, istui viereeni ja sanoi, "Haluaisin suudella sinua.. käykö sinulle?"
Kotvasen äimisteltyäni sanoin, "Juu, sopihaan se, mutta tykkään kovasti paprikan makuisista suudelmista.. jos pystyt siihen niin suudelman saat."
Minä luulin olleeni fiksu ja välttäneeni vieraan suudelman, kun en kehdannut kieltäytyä..

Mutta hänpä istui tyynenä paikallaan, kutsui tarjoilijan ja pyysi paprikajauhetta... jota sitten sipaisi huuliinsa ja niin sitä suudelma vaihdettiin..
Istuimme jonkin aikaa hänen ja sisarensa & sisaren miehen kanssa iltaa, kunnes jatkoimme kierrosta.. Hän kyllä antoi numeronsakin, mutta minä jänishousu en uskaltanut koskaan soittaa, vaikka kiinnostusta olikin.. Sad

Nyt harmittaa.. Oikkua  coolsmiley
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #100 : 11.06.2006 18:48:32 »

Voi jukra, Oikku!!!  2funny

Paprikasuudelma! Enpä ole ikinä kokenut!  Shocked

Taisitpa jotakin kehnosti torjua jatkossa, aitoa elämän iloa ainakin!

Mutta muuta odotti nurkan takana varmaan.  Cool
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #101 : 11.06.2006 19:08:02 »

Kyllä odotti.. jos jonkinmoista nurkan takana :Smiley,
mutta noin hyvää tilannetajua/hoksottimia ei kenelläkään kohtaamallani miehellä ole ollut..
Pöljä olin kun en rohjennut tutustua paremmin.. idiot2

Nyt olisin viisaampi.. Oikku Cheesy
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #102 : 11.06.2006 22:44:19 »

Niinpä, Antistar.

Eikö olekin kumma, että odotamme että toinen olisi rohkea ja tekisi jotain sellaista, mistä vain voi haaveilla.

Rohkeudessa on aina vaara, että tulee torjutuksi, haavoitetuksi ja jopa tuomituksi. Mutta on muitakin vaihtoehtoja! Elämä voi yllättää ja saa enemmän kuin osaa odottaa.

smitten
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #103 : 13.06.2006 17:23:26 »

Halailija vastaa Smiley. Aina halataan, kun tavataan! Ehkä parhaan "palautteen" halauksen hyväätekevästä voimasta sain mummoltani, jota ennen hänen kuolemaansa pyrin näkemään niin usein kuin suinkin (mikä siis ei käytännössä ollut kovin usein kun opiskelin satojen kilometrien päässä  Embarrassed ), ja aina rutistin lujasti  Smiley. Mummoni ei ollut moiseen hellyyden osoittamiseen tottunut ja oli aluksi hiukan torjuva ja vaivautunut, mutta vieläkin muistan sen lämmön, millä hän alkoi vastaamaan halauksiin ja tuntui saavan niistä energiaa.

Halauksessa on voimaa näin virtuaalisestikin, joten lähetän niitä teille sylillisen!
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #104 : 13.06.2006 17:39:07 »

Halauksessa on voimaa näin virtuaalisestikin, joten lähetän niitä teille sylillisen!

smitten
Kiitos, tulee takaisin!
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 12
  Tulostusversio  

Siirry: