Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Neitsyiden elämänmuutokset?  (Luettu 34814 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Coloria
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Profiili
« : 23.03.2006 16:38:34 »

Viime aikoina lähes jokainen horoskooppi on maininnut neitsyen olevan laittamassa elämäänsä uuteen uskoon. Miten on, onko foorumin aurinko- tai nouseville neitsyille tai foorumilaisten neitsyttuttaville tapahtunut mitään mullistavaa? Kertokaa, kiinnostaisi tietää.
tallennettu
Missa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 256



Profiili
« Vastaus #1 : 23.03.2006 21:45:05 »

Viime aikoina lähes jokainen horoskooppi on maininnut neitsyen olevan laittamassa elämäänsä uuteen uskoon. Miten on, onko foorumin aurinko- tai nouseville neitsyille tai foorumilaisten neitsyttuttaville tapahtunut mitään mullistavaa? Kertokaa, kiinnostaisi tietää.

Itse olen AC/Venus/Mars-neitsyt, ja olen elämääni löytämässä vihdoin jonkinlaista rytmiä uuden työpaikan myötä. Muutin (taas vaihteeksi) tuossa vuoden vaihteessa, ja vihdoin tuntuu että tässä voisi olla pidemmänkin aikaa. No, pidempi aika minun tapauksessa on varmaankin pari vuotta, mutta on sekin parempi kuin vuoden sisällä kolmella eri paikkakunnalla asuminen mikä tuli myös koettua. Suunnittelen myös kaikenlaista, ja elämä alkaa pikkuhiljaa menemään raiteilleen. Aika näyttää minkälaisille raiteille. angel neitsyt
tallennettu

aurinko vaaka kuu oinas askendentti neitsyt
Yussra
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 176



Profiili
« Vastaus #2 : 23.03.2006 22:33:02 »

Mulla aurinko/jupiter/saturnus/merkurius neitsyessä. Mulla ainakin meni elämä uusiksi tossa helmikuun aikana - pitkä laimentunut parisuhde meni vaihtoon ja uutta ei ole tiedossa.

Positiivinen muutos kuitenkin. Laittaisin tuon  "Uranus    oppositio    Aurinko"- ilmiön piikkiin. Elämä vaihtoon vaan...

Samoin töissä tuntuu olevan muutosta ilmassa, en kyllä vielä tiedä mihin suuntaan osaltani kääntyy se tie!

 smitten Hauskaa ja vaiherikasta kevättä kaikille neitsyille ja muillekin!
tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
saai
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 229



Profiili
« Vastaus #3 : 25.03.2006 20:07:34 »

Joo, kai se on toi Uranus-oppositio vaikuttamassa.
tallennettu

"Gradually feelings, thoughts etc. become more important than whether they are pleasant or not."

"Fill the place better where ye are, and the Lord will open the way."
- - - - - - - - - - - - - -
Karoliina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57



Profiili
« Vastaus #4 : 25.03.2006 22:09:16 »

Juu, muutoksia olisi luvassa ainakin työsaralla kesän alussa.. Smiley Toisin sanoen työt loppuu, enkä ole vielä keksinyt mitä alkaisin sitten tekemään. :Smiley

T: Karoliina  Smiley
tallennettu
FolioKoira
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


KalatsydänHärkä


Profiili
« Vastaus #5 : 26.03.2006 19:28:47 »

Oletko Lukenut Seiskan horoskoopin? :DD
tallennettu

Musiikki on ihana juttu.
Vinkuiita
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #6 : 28.03.2006 13:35:16 »

Smiley Olen aurinko neitsyt  , nousu rapu.  Tammikuusta lähtien olen etsinyt töitä,  yrittänyt välttää masentumista, rampannut sairaan lapsen kanssa erilaisissa tutkimuksissa sairaalassa, hankkinut koiran lenkkikaveriksi, aloittanut verenpainelääkityksen joka olisi pitänyt aloittaa jo ajat sitten, mutta laiminlöin itseäni...
Mulla on IC neitsyessä ja samoin uranus/pluto. Nämä asiat menee mielestäni  aurinko aspect_opp uranus piikkiin.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #7 : 28.03.2006 16:13:09 »

Olen nousuneitsyt ja kyllä elämässäni on nyt meneillään vahvasti muutosten aika. Lähinnä henkisellä saralla "rytisee".  Wink
tallennettu
sofee
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14



Profiili
« Vastaus #8 : 29.03.2006 09:15:57 »

Hepskukkuu Cheesy
Olen neitsyt sekä nouseva neitsyt.
-Vuodenvaihteessa jäin työttömäksi
-Vanhin tytär muutti op.kämppään Cry
-Mielialat vaihdellut rajusti uglystupid2
-STRESSI VÄHENTYNYT Grin (johtuen onnenpotkuista)
-toiminut osa-aikasesti unelma hommassa Grin
-Uusia mielenkiintoisia ihmisiä tupsahtanut elämääni
-Uusia harrastuksia
-ym.,ym.
että muutoksen tuulia kuunnellen,kaikki menee loppujenlopuksi parempaan suuntaa.


t.Sofee angel
tallennettu
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #9 : 29.03.2006 20:45:00 »

Olen nousuneitsyt ja kyllä elämässäni on nyt meneillään vahvasti muutosten aika. Lähinnä henkisellä saralla "rytisee".  Wink

Mulla ei ole tähän mitäin lisättävää, siinähän se tulikin jo sanottua.
tallennettu
Saana
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29



Profiili
« Vastaus #10 : 29.03.2006 22:27:39 »

Täällä eräs neitsykäinen, joka jo innolla odottelee muutoksia elämään....tällä hetkellä kaikki junnaa jotenkin paikallaan, mutten osaa oikein tarttua mihinkään...ja mielialat vaihtelee myös aika vauhdikkaasti tickedoff smitten

Eräs henkinen auttaja sanoi minulle, että "mitään vanhaa ei tule pian kuulumaan sinun elämääsi" eli muutoksia näkyvissä....jos häneen uskominen :Smiley

Tuppaan olemaan vain niin kärsimätön luonne...ehkä juuri siksi mielialat vaihtelee niin nopeasti...kun oikein jotain odottaa innolla ja se ei sitten tapahdu tms. niin sitä pettyy/masentuu sitten välittömästi...siinäpä sitä läksyä meikäläiselle Wink
tallennettu

Aur Neitsyt
Asc Skorpioni
Kuu Leijona
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #11 : 01.04.2006 11:54:21 »

Myös tämä Aurinko-Neitsyt odottaa muutosta elämään...
Tämä AP-vuosi on ollut henkisen muutoksen aikaa, mutta varsinaisesti odotukset on jo suuntautuneet seuraavaan AP-vuoteen... Tuolloin AP-askendantti on Vaa'assa  aspect_con radix- Venukseen ja Aurinko 10. huoneessa..

Rakkautta ja menestystä työelämässä!?!
tallennettu

Risama
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 217



Profiili
« Vastaus #12 : 01.04.2006 15:32:05 »

Olen kuussa ja auringossa neitsyt ja nousu rapu.
Elämässäni on henkisen muutoksen tuulet sekä olen tutustunut mielenkiintoisiin ihmisiin joilla on vaikutusta henkisen kasvuni tiellä enemmän mitä olen osannut etukäteen aavistellakkaan.  Wink
tallennettu

Anna minulle rohkeutta muuttaa ne asiat, jotka voi ja täytyy muuttaa; anna minulle voimaa myöntää ne asiat, joita ei voi muuttaa; ja anna minulle viisautta erottaakseni, mikä kumpaankin on.
- Franciscus Assislainen -
helga
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #13 : 04.04.2006 18:57:28 »

Olen aurinko ja kuu neitsyt, nousumerkkini on jousimies.
Elämässäni on tapahtunut jonkin verran muutoksia lähinnä työelämässä, olen siirtymässä/siirtynyt uusiin haastavimpiin työtehtäviin ja samalla olen saanut enemmän itseluottamusta. Hyviä muutoksia siis, rakkauselämässäkin menee hyvin, sama kumppani jo kohta 8 vuotta ja loppua ei näy (toivottavasti)...
tallennettu
Khallayne
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27


Profiili
« Vastaus #14 : 03.05.2006 22:40:04 »

Täällä myös aurinko-neitsyt.
Mullakin lähinnä tuolla henkisellä puolella tapahtunut muutoksia ja olen jotenin oppinut näkemään asioita eri tavalla kuin ennen. Ystäväpiiri on myös vaihtunut aika suurelta osalta. Paljon uusia tuttavuuksia.
Myös 5 kuukautta kestänyt loukkaantumisten suma on hellittänyt ja olen taas päässyt reenaamaan päivittäin. Smiley
Juu ja ainut mikä sitten ei ole muuttunut yhtään, on "rakkauselämä", eli se, ettei mulla ole mitään rakkauselämää.
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: