Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Neitsyiden elämänmuutokset?  (Luettu 34621 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Sirpapa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66


Profiili
« Vastaus #15 : 04.05.2006 14:29:45 »

Aurinko ja nouseva neitsyt.
Kaikki tuntuu muuttuvan. Paljon tehtävää. Asioiden hoitoa.
Varsinkin läheisten.
tallennettu

Tuli hevonen
Valkoinen sähköinen peili
Neitsyt - Neitsyt
Kuu Jousimies
Bona Fide
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 179



Profiili
« Vastaus #16 : 04.05.2006 16:16:12 »

Taaksepain kun katsoo niin tosiaankin on ollut aika paljon muutoksia. Eteenpain kun katsoo niin mika tassa nyt enaa voisi muuttua. Ei halua enempaa muutoksia  tickedoff. Vasy. Vasy.
tallennettu
xantippa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35



Profiili
« Vastaus #17 : 11.05.2006 15:10:38 »

Mies on Au-Neitsyt, nousu- sekä  kuu vaaka. Ei niin minkäännäkösiä muutoksia,harvinaisen rauhallinen vuosi.Asiat on vaan junnanneet paikallaan. Mutta vielähän tässä tietysti ehtii tapahtua...
tallennettu

Aurinko-> Kalat
Kuu-> Leijona
Nouseva merkki-> Leijona
althema82
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #18 : 23.05.2006 17:37:37 »

Itseasiassa itselläni on sellaine tullut. pari kuukautta sitten muutin toiselle paikkakunnalle asumaan miesystäväni kanssa.että kyllä mullistuksia on ollut ja taitaa olla edessä ihan ikioman talon katseleminen ja vauvoistakin on jo puhuttu

 Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
tallennettu

NEITSYT

nousumerkki: Jousimies
Aurinko: Neitsyessä
Kuu: Leijonassa
Merkurius: Vaa assa
Venus: Neitsyessä
Mars: Skorpionissa

vesi-koira

Sininen Magneettinen Myrsky
Vinkuiita
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #19 : 25.05.2006 11:28:22 »

Joo, tuossa jo aikaisemmin laitoin omista elämänmuutoksistani... Nyt on vielä tullut kuvioon mukaan pakko-oireilu. Sen kummemmin en halua siitä kertoa, mutta alkaa jo häiritsemään omaa elämääni. Käyn toki psykologilla, neitsythän osaa hoitoa hakea, mutta kiinnostais ihan tietää mikä sen aiheuttaa. Olen synt. 050965 Tre 23.50.  Itse koen, että tällä hetkellä  uranus aspect_con saturnus  kalat  aspect_opp  aurinko  aspect_con  uranus  pluto  neitsyt olis sitä tuomassa esiin. Olen todella väsynyt tällä hetkellä...  Cry  Cry
tallennettu
Noksu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #20 : 25.05.2006 14:43:03 »

Totta vieköön on tapahtunut vaikka mitä! Syksyllä kuoli paras ystävä, sitten sairastuin itse pahasti endometrioosiin ja olin leikkauksessa maaliskuun alussa. Istahdettuani kotona sänkyyn avasin kännykän ja sain tietää, että mutsi on menossa pakkohoitoon (Alzheimer?). Kaikesta tästä seurasi elämäni ensimmäinen hyperventilaatio-paniikkikohtaus *noloa*

Olen muuttunut henkisesti viimeisen puolen aikana varmaan enemmmän kuin koskaan. Viimeisin henkinen muutos tuli, kun kävin ensimmäisen kerran vyöhyketerapiassa tuon endoni takia. Oli tosi voimallinen kokemus, tuntui kuin olisi mennyt koko eukko uusiksi kertaheitolla  Huh

Aurinkomerkki Neitsyt (9.9), nouseva merkki Jousimies
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #21 : 25.05.2006 15:51:53 »

Taaksepain kun katsoo niin tosiaankin on ollut aika paljon muutoksia. Eteenpain kun katsoo niin mika tassa nyt enaa voisi muuttua. Ei halua enempaa muutoksia  tickedoff. Vasy. Vasy.

Samaa ajattelee myös tämä Neitsyt.. Eilen illalla juuri totesin, että elämä todellakin menee menojaan, eikä taakse päin ole katsomista... Entinen rakastettu sanoi haluavansa olla kanssani kavereita, vuosi ollaan oltu puhumatta toisillemme, mutta minäpä en halua.. En tarvitse hänen kaltaistaan kaveria. Rakastetun - ehkä.
tallennettu

Tulikukka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 250



Profiili
« Vastaus #22 : 25.05.2006 18:27:23 »

Täällä kanssa aurinko neitsyt- nouseva jouskari! Tuntuupa täälläkin olevan jotain kummaa meneillään, olen ihan mielettömän levoton koko ajan, ja tekisi kovasti mieli aloittaa jotain ihan kokonaan uutta. JA toisaalta saada vanhat systeemit pulkkaan.  Wink

Koulu alkaa olla finaalissa, lopputyö tehty ja todistusta odotellaan. Uusi duuni paikka pitäsi etsiä, asunto menee vaihtoon, sairastuin munuaistulehdukseen kesken kaikkein kiireisimmän kauden. Että kyllä täälläkin tuota hässäkkää tuntuu olevan!

Pitkästä aika kaivoin pelikorttinikin esille. Olen ollut niiden kanssa tekemisissä tätä ennen hyvin satunnaisesti, hyvä jos pari kertaa vuodessa. Nyt iski joku kumma hinku tutkia iitä hieman tarkemmin. Tarokitkin pyöriskelevät mielessä.

Ties mistä tässä itsensä vielä löytää! Uuteen suuntaan ollaan kuitenkin menossa, se on vissi!  Cheesy

-Tulikukka-  smitten
tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
Dimma
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 278



Profiili
« Vastaus #23 : 02.06.2006 16:34:03 »

Täällä myös yksi neitsyt, jonka elämä muuttui täysin vuodenvaihteessa. Sitä ennen olikin myllerrystä pari vuotta. Erityisesti viime vuosi oli ikävä- elämän oppikoulussa oli nimittäin pääaineena epäluotettavat selkäänpuukottajat!  Sad
Tällä hetkellä elämä tuntuu taas ihan mukavalta. Mutta todella paljon asioita (kaikki!) piti muuttua ennenkuin tähän päästiin.. crazy2 
tallennettu

To know it is to be fearless, and to know it is to be full of love.
Jinx
Vieras
« Vastaus #24 : 02.06.2006 23:46:53 »

Veljeni avovaimo on aurinko neitsyt ja hänen on pakko laittaa elämänsä uuteen järjestykseen kun saa syys-lokakuun vaihteessa poika -vauvan  smitten! (IHANAA MINUSTA TULEE TÄTI)

Siinä onkin tarpeeksi mullistusta kyseiselle neitsyeelle!
Ilmeisesti siis jonkinlaista muutosta teillä ilmassa...  idiot2
tallennettu
Tulikukka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 250



Profiili
« Vastaus #25 : 03.06.2006 23:02:35 »

Saa vaan nähdä, kauanko tätä myllerrystä mahtaa jatkua...On mennyt vuosi kyllä melkoisessa riehkeessä, on tullut puntaroitua elämää kyllä aika tavalla.  crazy2
tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
neitsykäinen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #26 : 05.06.2006 17:51:31 »

Tässä myöskin neitsyt merkin omaava nainen ja täytyy sanoa etten heti
muista milloin olisi elämä viimeksi näin paljon muuttunut ja koetellut Undecided
Muutokset ovat olleet todellakin henkisellä puolella ihan tod suuria.
Tunteet ja mielialat ovat olleet todella suurella voimalla liikkeellä,
laidasta laitaan. smitten Cry suuresta rakkaudesta rakkaan ihmisen kuolemaan.

Koettelemukset kasvattaa niinhän se on Angry
Vielä toivon muutoksia joillakin elämän aloilla.
Asioilla on taipumus järjestyä aina,pitää uskoa niin.

Oma terveyskin reistailee Sad
Ei mikään helppo vuoden alku mutta jospa se paranee vielä.
Mukavaa kesää teille kaikille coolsmiley
tallennettu
althema82
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #27 : 05.06.2006 20:31:31 »

Täällä kanssa aurinko neitsyt- nouseva jouskari! Tuntuupa täälläkin olevan jotain kummaa meneillään, olen ihan mielettömän levoton koko ajan, ja tekisi kovasti mieli aloittaa jotain ihan kokonaan uutta. JA toisaalta saada vanhat systeemit pulkkaan.  Wink

Koulu alkaa olla finaalissa, lopputyö tehty ja todistusta odotellaan. Uusi duuni paikka pitäsi etsiä, asunto menee vaihtoon, sairastuin munuaistulehdukseen kesken kaikkein kiireisimmän kauden. Että kyllä täälläkin tuota hässäkkää tuntuu olevan!

Pitkästä aika kaivoin pelikorttinikin esille. Olen ollut niiden kanssa tekemisissä tätä ennen hyvin satunnaisesti, hyvä jos pari kertaa vuodessa. Nyt iski joku kumma hinku tutkia iitä hieman tarkemmin. Tarokitkin pyöriskelevät mielessä.

Ties mistä tässä itsensä vielä löytää! Uuteen suuntaan ollaan kuitenkin menossa, se on vissi!  Cheesy

-Tulikukka-  smitten

olen kanssa harrastanut tarot kortteja.nyt jäänyt vähän vähemmälle mutta joskus tulee mielihalu tutkia niitä!
 Smiley
tallennettu

NEITSYT

nousumerkki: Jousimies
Aurinko: Neitsyessä
Kuu: Leijonassa
Merkurius: Vaa assa
Venus: Neitsyessä
Mars: Skorpionissa

vesi-koira

Sininen Magneettinen Myrsky
taruellen
Vieras
« Vastaus #28 : 07.06.2006 13:07:19 »

Moi kaikille neitsyille.Kyllä tuntuu että muutosta on tulossa monellakin saralla. Huomasin muuten Matilda, että sinullakin on nouseva merkki jousimies minulla kuu on kaloissa. Miten sulla tuntuu,tunnetko olevasi tyypillinen neitsyt? Minusta ainakin tuntuu että vähäisiä ovat neitsyyden oireet.Voisiko joku viisas kertoa suhteesta leijona/vaakamies-neitsyt/jousimiesnainen.Minusta kun tuntuu, että olemme aivan eri planeetoilta.Olisin erittäin kiitollinen vastauksesta.Toivotan kaikille neitsyille voimia näinä myllerryksen aikoina.Se ei tule olemaan helppoa, mutta me lujina neitsyinä kyllä kestämme sen.T.Neitsyt/jousimies
tallennettu
Yussra
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 176



Profiili
« Vastaus #29 : 08.06.2006 20:20:05 »

Moikka neitsyt/jousimies!

Kyllähän nouseva jousimies varmaan pehmentää neitsyen pedanttisuutta ja syö pahimman kärjen kriittisyydeltä - Toivon niin  Grin Jäävi sanomaan. Itseasiassa olen myös sitä mieltä, että neitsyt ei ole "yhtään niin kamala" kun sanotaan. Monilla tuntemillani neitsyillä on pilkettä silmäklmassa ja sana hallussa  Wink eikä naama kurtussa kuten usein annetaan ymmärtää.

Oma äitini on muuten about seitsenkertainen superneitsyt ja vastaa kyllä jotain muuta kuin pikkusievää stereotypiaa neitsyestä.

Mutta nyt poikettiin aiheesta sivuun ja koitan harpata takaisin oikealle polulle ilmoittamalla, että elämänmuutosten suhteen on ollut sen uranus-opposition jälkeen hiljasempaa. Tyyntä myrskyn edellä, sanotaan  Kiss
tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: