Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Neitsyiden elämänmuutokset?  (Luettu 34623 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
taruellen
Vieras
« Vastaus #30 : 09.06.2006 09:57:25 »

Kiitos Matilda vastauksestasi. Kyllä minullakin syvemmät naururypyt ovat, kuin otsa kurtut. Vaatteita voi olla usealla eri tuolilla ja silmälasit milloin missäkin, mutta taulut tulee olla suorassa. Muiden kritisoinissa olen huono, sillä mottoni on "elä ja anna toistenkin elää". Mikä minä olen toisten elämää arvostelemaan, kun omassakin on tekemistä, ei energiat eikä mielenkiinto riitä sellaiseen, vaikka neitsyitä sanotaan, että ovat kriittisiä itseään sekä muita kohtaan. Minäkin tunnen paljon hyviä neitsyt tyyppejä.En tiedä mitkä planeetat nyt jyllää mun elämässä, kun tuntuu että kaikki on menossa uusiksi ja ei todellakaan ole helppoa aikaa.Mutta kaikesta huolimatta naururypyt sen kun syvenee. Hyvää viikonloppua ja nauti luvatuista lämpimistä kesäpäivistä T. neitsyt/jousimies
tallennettu
Dimma
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 278



Profiili
« Vastaus #31 : 09.06.2006 19:53:53 »

^sama täällä, olen kyllä todella kaukana perinteisestä neitsykäisestä! Ainoastaan omien töiden suhteen olen perfektionisti ja silloin tällöin pieni analysointi iskee päälle. Mutta en todellakaan ole siivoushullu taikka nipo oikeastaan mistään.. Tutut (astrologiaa harrastavat)tätä joskus ihmettelevät. Taitaa muut merkit olla voitolla siitä neitsyestä. Grin
tallennettu

To know it is to be fearless, and to know it is to be full of love.
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #32 : 10.06.2006 18:32:27 »

No juu...
Enpä minäkään ole mikään tyypillinen nipottaja neitsyt.. Siitä pitää huolen kyllä tuo nouseva -jousimies.. Mutta itselleni osaan kyllä olla erittäin ankara ja pidän purkki-vitamiineista ja luontaistuotteista...  :Smiley
tallennettu

Dimma
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 278



Profiili
« Vastaus #33 : 10.06.2006 21:26:08 »

Purkkivitamiinit & luontaistuotteet löytyvät myös allekirjoittaneen kaapista, tosin epäjärjestyksessä.. Wink
tallennettu

To know it is to be fearless, and to know it is to be full of love.
Dniwfoffup
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30



Profiili
« Vastaus #34 : 11.06.2006 06:00:13 »

Kaikki tuntuu kaatuvan, kulissien putoavan päälle. Oon löytäny kaiken uusiksi. Pelottaa vaan lähtee etsiä sitä juttua elämässä, mikä nyt näyttää puuttuvan. Toivottavasti tulossa paikkakunnan/työn/parisuhteen muutos. Hävettää oikeen. Olen aurinko & nouseva neitsyt. Vapaudenkaipuu aivan suunnaton. Hajottaa ellei pääse pois, haluun vaan et joku potkaisisi minut pois tästä tilanteesta johonkin kauas, uuden elämän ulottuville.

Voi vaan kun joku tietäis mitä tehdä, sydän ja järki taistelee sopuun pääsemättä. Kerrankin haluaisin sydäntä seurata, mutta jo ajatus tuntuu mahdottomalta. Täysin rikki. Kaikki ihan sekaisin.
« Viimeksi muokattu: 11.06.2006 06:07:17 kirjoittanut Dniwfoffup » tallennettu
Dimma
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 278



Profiili
« Vastaus #35 : 11.06.2006 10:26:01 »

Se ensimmäinen askel muutokseen lähtemisessä tuntuu tosi vaikeelta, mieli maalaa kaikkia mahdollisia esteitä tielle. Kun vaan lähtee liikkeelle, huomaa ettei mikään ole mahdotonta- on vain mahdollisuuksia. Mulle pahinta valintatilanteessa on jäädä ns. tuleen makaamaan. Reippaasti vaan uusia haasteita kohti! Smiley
tallennettu

To know it is to be fearless, and to know it is to be full of love.
taruellen
Vieras
« Vastaus #36 : 12.06.2006 11:55:35 »

Miten voi olla samanlainen tunne mullakin,kun Dniwfoffupilla. Minäkin koko ajan odotan, että jotakin radikaalia tapahtuisi. Miksi se ratkaisun tekeminen on niin vaikeaa. Olen pari vuotta sitten tehnyt radikaalisen ratkaisun ja kun sen sai tehtyä, niin se oli todella helpottava tunne.Oli kuin raskas kivi olisi pudonnut sydämeltä, mutta miksi se taas on niin vaikeaa. Sitä todellakin odttaa, että joku muu tekisi sen helpommaksi, vaikka järki sanoo ettei sitä kunkaan tee sun puolesta. Täytyy taas vaan koota itensä ja sanoa se mitä pitää,vaikkakin se on vaikeaa. Hyvää alkavaa viikkoa kaikille T. neitsyt/jousimies
tallennettu
Tiikerililja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #37 : 13.06.2006 11:26:33 »

Mitkä ihmeen elämänmuutokset??  Huh

Hiljaiseloa ainakin tällä aurinkoneitsyellä. Kämppäkin vaihtui jo vuosi sitten (saturnuksen yhtymän aikoihin), joten suurin odotettava muutos olisi se prinssi uljas valkealla ratsulla! Juno hengaa AP-kartan deskendentillä, mutta prinssiä ei vaan näy?!  2funny

Kuluneen vuoden auringonpaluukartan nousumerkki on jousimies ja se vissiin on aiheuttanut sen, että on tuo neitsykäisen pikkumaisen tarkka tyyli välillä päässyt unohtumaan. Koheltanut pitkin vuotta ties mitä, joka on minulle hyvin epätyypillistä.  Shocked Muistan huolehtia yleensä ihan kaikesta -no, melkein ainakin, mutta tänä vuonna on tullut sählättyä ja unohdettua. Olisiko luonteeseen tullut myös jouskarimaista optimistisuutta, en tiiä...  smitten

No, ensi vuoden AP-kartassa nousumerkkinä härkä (minulle aivan tuntematon) ja kuutoshuoneessa todella tunkua...huh-huh!! Hiukan jo rupee pelottamaan, mitä sieltä on tulossa...  Shocked
tallennettu

aurinko neitsyt 11.h
 pluto aspect_con askendentti vaaka 12.h
 kuu  aspect_con mars kaksoset 9.h
Liljah
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #38 : 16.06.2006 23:13:46 »

Helouta,

Pitää paikkansa tuo älytön elämän muutos! Pakonomainen tarve muuttaa jämähtynyttä elämään.Tällä hetkellä radikaalit muutokset kannattaa.
 Neitsyestä luultavasti ei ole koskaan sanottu, kuin nalkuttava siveyden sipuli, kriittisen vittumainen parisuhteessa, Äititeresan ominaisuudet omaava.......ynnämuuta. knuppel2
VITUT!!!!!!!
3-kympin melkein kriisin ohittavana: VOIN SANOA, ETTÄ KAIKKEA MUUTA KUIN MITÄ MEISTÄ NEITSYEISTÄ SANOTAAN.
ME  NEITSYET: Ollaan hyviä, kauniita, ymmärtäväisiä ja läheiset huomioon ottavia, mutta auta armias jos et NEITSYENÄ otakkaan huomioon just sitä raukkaa joka valittaa, olet paska ihminen.
LUULTAVASTI kukaan muu merkeistä ei halua ymmärtää pientä ja vaatimatonta NEITSYTTÄ, paitsi silloin kun kaivataan lohtua ja tukea.
ME NEITSYET AJATTELEMME MUUTAKIN; KUIN ITSEÄMME!!!! ERITTÄIN PITKÄLLÄ TÄHTÄIMELLÄ!!! angel
tallennettu
Tulikukka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 250



Profiili
« Vastaus #39 : 17.06.2006 17:50:19 »

Liljah: Aamen!  Grin
tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
Aniel
Vieras
« Vastaus #40 : 17.06.2006 19:06:27 »

Ystäväni on au neitsyt ja hänellä meni työpaikka vaihtoon, löytyi elämän mies pari kk sitten ja nyt muuttavat yhteen...  Cheesy
tallennettu
heissu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52



Profiili
« Vastaus #41 : 01.07.2006 21:36:42 »

Täälläkin yksi neitsyt, joka odottaa neitsyt-vauvaa  smitten

joten suuria muutoksia elämässäni on tiedossa.
tallennettu
Tulikukka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 250



Profiili
« Vastaus #42 : 03.07.2006 20:57:43 »

Heissulle kovasti onnea lapsen johdosta! Toivottavasti kaikki sujuu onnellisesti!  Kiss
tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
metsämieli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70


Vain kesyt linnut kaipaavat. Villit lentävät.


Profiili
« Vastaus #43 : 05.07.2006 14:25:31 »

Tässä yksi  aurinko/ merkurius/ venus/ mars Neitsyt hei Smiley

Nyt elän aika jännää aikaa, koska odotan vastauksia kouluista, joihin olen hakenut. Saattaa olla, että on vielä muutto edessä Smiley

Henkisestikin olen muuttunut. Olen jotenkin paljon vahvempi ja optimistisempi kuin ennen.

Rakkauselämä, no, sen saralla on enemmän vipinää kuin koskaan. Tosin tämän hetkisen ihastukseni kanssa olen aivan solmussa, koska hän nyt ei ole mikään kovin selkeä tapaus... Tavallaan junnaamme vain paikoillamme ja se on aika stressaavaa Undecided
tallennettu

ASC Rapu
AURINKO Neitsyt 5. huone
KUU Skorpioni 6. huone
MERKURIUS Neitsyt 5. huone
VENUS Neitsyt 5. huone
MARS Neitsyt 4. huone
MC Vesimies

Tulijänis
Punainen Itsevallitseva Kuu
Magia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 55



Profiili
« Vastaus #44 : 06.07.2006 21:29:50 »

Täällä on perheenlisäystä tulossa minä hetkenä hyvänsä... että aika suuri elämänmuutos... Smiley
tallennettu

Neitsyt

Nouseva Vesimies
Aurinko Neitsyessä
Kuu Vesimiehessä
Merkurius Neitsyessä
Venus Vaa'assa
Mars Jousimiehessä
Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: