Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Neitsyiden elämänmuutokset?  (Luettu 34856 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #45 : 06.07.2006 23:57:37 »

Täällä on perheenlisäystä tulossa minä hetkenä hyvänsä... että aika suuri elämänmuutos... Smiley

ONNEA! angel
tallennettu
Raven79
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 93



Profiili
« Vastaus #46 : 11.07.2006 17:23:12 »

juu...melko tutulta kuulostaa kaikki elämän muutoksista, muuttamisesta ja onnettomuuksista puhuminen. Viimeisen kahden vuoden aikana olen eronnut pitkäaikaisesta avopuolisostani ja palannut hänen kanssaan taas yhteen vuosi sitten. Olen muuttanut edestakaisin asuntojen väliä. Viime vuoden helmikuussa olin kovasti lähdössä vaikean elämän tilanteeni ja eroni takia kauaksi ulkomaille töihin. kaikki haaveet kariutuivat kuitenkin ja löysimme entisen exäni kanssa taas toisemme. Nyt tämän vuoden helmikuussa ostin puolet talostamme. hinku olisi edelleen ulkomaille kuitenkin. Olen toilaillut jos jonkin moisia mokia ja sattumuksia. viimeinen "kiva" juttu tapahtui 11.5 kun heitin lipat polkupyörällä ja leukaan tuli tikkejä, muutenkin tuli melkoinen kasa ruhjeita... Nyt on polvi sökönä ja liikkuminen melko kivuliasta. Myös terveys mm. vatsa oireilee erityisen voimakkaasti. Muutenkin tuntuu että erilaisia velvollisuuksia on ollut viime aikoina ihan hemmetisti.

Olen Aurinko,venus ja merkurius neitsyessä, nousu skorpioni, lisäksi mars ja kuu ovat ravussa.
Mitähän tämä tulevaisuus on minulle tuomassa... osaisiko joku opastaa???
tallennettu

aurinko, merkurius ja venus neitsyessä
nousu skorpioni
kuu ja mars ravussa
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #47 : 12.07.2006 13:47:56 »

viimeinen "kiva" juttu tapahtui 11.5 kun heitin lipat polkupyörällä ja leukaan tuli tikkejä, muutenkin tuli melkoinen kasa ruhjeita...

Nousuneitsyenä minä tässä hiljattain taas heitin lipat rullaluistimilla.  Shocked Ruhjeita täälläkin...  Undecided
tallennettu
Saana
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29



Profiili
« Vastaus #48 : 18.07.2006 09:41:34 »

Heippa kaikki neitsykäiset, onko täällä muita ahdistuksen kourissa eläviä??

En tiedä enteileekö tämä jonkin sortin muutosta tai jotain, mutta aivan mieletön ahdistus on justiinsa nyt tickedoff
Yritän kokoajan keksiä jotain mukavaa ajateltavaa ja tekemistä, mutta ei tunnu onnistuvan Cry asiat vaan maleksii liian hitaasti eteenpäin, mutta toisaalta...kai niin on tarkoitettukin.
tallennettu

Aur Neitsyt
Asc Skorpioni
Kuu Leijona
Dimma
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 278



Profiili
« Vastaus #49 : 18.07.2006 11:23:18 »

Tervetuloa joukkoon tummaan! Täällä kanssa taas kerran elämänmuutos tiedossa, ties kuinka monennen kerran muutaman vuoden sisällä! Sirpukan kanssa ollu hyvin samansuuntaista veivaamista mies-asioissa muuten. nyt olemme TAAS ystäviä..
Empätiä millon tää meininki tasaantuu, ehkei koskaan? Jos sitä vaan onkin tämmönen "huseeraaja" lopun elämää.. crazy2
tallennettu

To know it is to be fearless, and to know it is to be full of love.
Risama
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 217



Profiili
« Vastaus #50 : 18.07.2006 17:00:09 »

Täällä on neitsyt joka eläny koko kesäloman ahdistuksen ja itsetutkiskelun vallassa, ja alan olemaan väsynyt tähän  tickedoff
Tässä lomalla ollessa on ollut aikaa mietiskellä omia murheita sekä hylätyksi tulemista jonka juhannuksena loman alkaessa koin miehen taholta.
Mutta, toisaalta tämä hiljentyminen on ollut hyvästäkin, mutta...odotan ensi viikkoa jolloin loma loppuu ja työt alkaa ja saa sitä kautta hieman etäisyyttä asioihin.
Ahdistaa tämä ahdistus jo!!!  tickedoff
tallennettu

Anna minulle rohkeutta muuttaa ne asiat, jotka voi ja täytyy muuttaa; anna minulle voimaa myöntää ne asiat, joita ei voi muuttaa; ja anna minulle viisautta erottaakseni, mikä kumpaankin on.
- Franciscus Assislainen -
Oikku67
Vieras
« Vastaus #51 : 18.07.2006 18:30:40 »

Täällä on perheenlisäystä tulossa minä hetkenä hyvänsä... että aika suuri elämänmuutos... Smiley

(http://i6.tinypic.com/1216dxj.gif)Onnellista odotusta sinulle Magia!(http://i6.tinypic.com/1216dxj.gif)

Oikku67 (http://img.photobucket.com/albums/v95/mine4b/smilies/Baby%20Smiles/bbballoon.gif)
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #52 : 23.07.2006 18:09:18 »

Outoa... Tämän Neitsyen elämässä ei ole muutoksia ilmennyt taas aikoihin suuntaan tai toiseen... vaikka kai pitäisi, kun Plutokin kiusaa.. vai onko sitä niin turtunut tähän jatkuvaan epävarmuuteen ettei hoksaa enää mitään muutosta...?
tallennettu

Yussra
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 176



Profiili
« Vastaus #53 : 24.07.2006 19:28:29 »

 Cheesy Ootteko käyneet Jippiin horoskooppeja lukemassa? Tuntuvat ihan asiallisilta, usein ovat tavoittaneet ainakin omaa senhetkistä tunnelmaani! Siis tälle viikolle sanottua;

Neitsyt voi olla tällä viikolla ajautumassa suureen muutokseen. Merkit ovat ehkä vielä pieniä, mutta ne tulevat kyllä vahvistumaan lähiaikoina. Sinun itsesi päätettäväksi jää miten muutokseen suhtaudut eli koetko sen hyvänä vai huonona asiana. Vaikka yleensä onkin hyvä antaa mennä vain eteenpäin, aina välillä kannattaa pysähtyä hetki miettimään että olisivatko asiat sitten olleet paremmin ennen.

 Grin :Smiley Cool saas kattoo ny!
tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
Tulikukka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 250



Profiili
« Vastaus #54 : 25.07.2006 14:59:52 »

Voi kauhu. Ei enää yhtään enmpää hermopainetta, kitos!  buck2
tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
unicorn
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #55 : 27.07.2006 22:38:59 »

Olen aurinko- ja nousumerkiltä neitsyt ja KYLLÄ ON MENNYT ELÄMÄ UUSIKSI ihan koko naan viimeisen vuoden aikana.
Ero,uusi asunto jne... ja kaikenlaista muutakin mietittävää, järjestettävää (niinkuin neitsyillä aina...). Ihan koko elämä uusille raiteille eka kertaa 37 vuotta kestäneen vaellukseni aikana. Ja on ollut rankkaa, mutta kohti aurinkoa mennään!!
Tsemppiä kaikille neitsyille ja muillekin kovia kokeneille!!
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #56 : 30.07.2006 13:25:17 »

Tämä Neitsyt ilmoittautui eilen opiskelijaksi Avoimeen Yliopistoon ja heti seuraavan yönä näin unta, jossa olin myöhässä koulusta ja kaikki tavarat hukassa... Vaikka tuleva opiskelu onkin etäopiskelua / vapaaehtoista/ työn ohessa omalla ajalla tapahtuvaa...  uglystupid2

Itse pohdin lähinnä tällä hetkellä mitä mahtaa tuoda tullessaan kun synttärin aikaan trans.  pluto on samaan aikaan  aspect_con progressiivisella  keskitaivas :lla ja radix  askendentti :lla... Muutoksia julkisessa asemassa/ minäkuvassa ja elämän päämäärissä/ uralla?
tallennettu

helluri68
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4



Profiili
« Vastaus #57 : 31.07.2006 11:10:53 »

Täällä aurinko neitsyt, kuu skorpioni, nousu jousimies pähkäilee oman elämänsä kanssa.  Undecided Samassa työssä viihdytty liki 10 vuotta ja uutta ollaan hakusessa oltu reilut vuoden verran. Mielialat ovat kyllä pahemman kerran vaihdelleet äärirajoista toiseen, tuntuu ettei oikein itsekkään tiedä ollako lintu vai kala. idiot2 Saman miehen kanssa oltu koht 10 vuotta ja välillä hänenkin kanssa rytisty oikein olan takaa (hänkin  myös neitsyt). Koko ajan ollut pienoinen kutina että jotain pitäisi tapahtuman  buck2
tallennettu

Aurinko: Neitsyt
AC: Jousimies
Kuu: Skorpioni
Merkurius: Neitsyt
Venus: Neitsyt
Mars: Leijona
Raven79
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 93



Profiili
« Vastaus #58 : 04.08.2006 13:41:52 »

Huuh!!

Ei tämä näköjään vieläkään lopu. Selkä on turta, kävin eilen rtg-kuvissa ja sieltähän löytyi ainakin 4-nikamavälistä lievä välilevyn pullistuma. kivaa...kuinkahan käy työni??? Sairaanhoitaja kun olen?? Joutuuko kenties miettimään uudelleen kouluttautumista?? APUA! Embarrassed
tallennettu

aurinko, merkurius ja venus neitsyessä
nousu skorpioni
kuu ja mars ravussa
Yussra
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 176



Profiili
« Vastaus #59 : 03.09.2006 20:26:52 »

 smitten Mitäs neitseet?

Onnea kaikille synttäreitten johdosta?

Onkos elämät jo muutosten tuulissa?

 Grin  :Smiley  Cheesy Oli pakko kirjottaa sadas viesti!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: