Mulla löytyy aika laajamerkkinen kaveripiiri
Ehkä yllättävintä on se, että lähipiiristä löytyy useampi
, joiden kanssa toimeentulo on loppupeleissä varsin kitkatonta, vaikka neliömerkki onkin.. Sitten on pari
:ää, joiden kanssa myös pyyhkii ihan okei.
Pitkäaikaisin ystäväni on
ja ko. kaverin kanssa tuleekin käytyä paljon juhlimassa ja kaikissa tapahtumissa, tulimerkkejä kun molemmat olemme. Läheisin ystäväni on kuitenkin
- tuntuu kuin ymmärtäisimme toisiamme ihan ajatuksen tasolla, jotenkin tämän ystävän kanssa olemme ihan samalla aallonpituudella. Äitini on myös hyvin läheinen, joka on ollut aina tukena ja turvana leijonaemon tavoin, äiti kun on myös
. Eräs oikein ihana kaverini on - ylläri ylläri! -
kuten minäkin.. Jouskarikaverin kanssa on aina hauskaa, kun löytyy joku, joka jaksaa katsella elämän valoisampaa puolta, vaikka kuinka tekisi tiukkaa
Miehissä ne Suuret Rakkaudet (huimat 2 kpl, whoah!) ovat olleet ilmavia merkkejä, exä
(juu, ei toiminut..), nykyinen
.
Ja yksi mielenkiintoinen juttu on se, että lähipiiristä löytyy useampi
niistä, joiden tarkan syntymäajan tiedän..
on merkki, jonka kanssa on sukset mennyt useamman kerran pahasti ristiin, en tule toimeen lainkaan naispuolisten neitsyiden kanssa..
Mutta nousuneitsyet sen sijaan ovat hyvin läheisiä mulle, johtuneeko sitten tuosta mun
.. Ainakin äiti, mies ja eräs läheinen kaveri (
) ovat kaikki
..
Perheestä löytyy siis minä
, isä
(isän nousua en tiedä kellonajan puuttuessa), äiti
ja sisko
- 3 kuu-jellonaa samassa perheessä, ja temperamenttia sekä kuumia tunteita riittää!
Niinjuu, ja mies
..