Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kaveri/perhepiirissä samoja merkkejä?  (Luettu 18314 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
MillaMiuMau
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 25.03.2006 15:05:55 »

Heipsan!  smitten

Tässä kun olen asioita astrologian piirissä alkanut hieman ymmärtää, olen tehnyt hienon havainnon  Cheesy Kaikki läheisimmät ystäväni ovat vesimerkkejä, aurinko-tai nousumerkiltään  joko  rapu , kalat tai  skorpioni Shocked
Lisäksi veljeni on  kalat ja äitini  rapu. Samaten muutama läheinen sukulainen kuuluu vesimerkkeihin  Shocked

Voisiko tällä selittää sen kumman yhteyden mitä tunnen heitä kohtaan?
  idiot2

Löytyykö muilta samanlaisia "kertymiä" samoja merkkejä kaveri- tai perhepiirissä?

-MillaMiuMau
tallennettu

Askendentti Härkä
Aurinko Rapu
Kuu Kaksoset
Merkurius Rapu
Venus Kaksoset
Mars Neitsyt
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 25.03.2006 17:08:24 »

Oma ystäväpiirini koostuu enimmiltään maa ja vesielementin ihmisistä, niin aurinko kuin nousumerkeiltäänkin. Ravut, skorpionit ja kauriit varsinkin ovat enemmistönä  Smiley
tallennettu
FolioKoira
Satunnainen astroilija
*

KalatsydänHärkä

Profiili
« Vastaus #2 : 26.03.2006 18:31:39 »

:O Löytyy Kyllä:

Kaverini on esim. Kalat ja Sen äiti on Vesimies. Mun äiti on myös vesimies.ja sitten Kaverini on vaaka ja mun isä ja pikkusisko on vaaka. ja samaisen kaverini veli on Kalat, niinkuin minäkin.

hmm.. kummallista..  Grin
tallennettu

Musiikki on ihana juttu.
pluto
Kanta-astroilija

...miau...

Profiili
« Vastaus #3 : 26.03.2006 19:57:39 »

Minä taas kerään härkiä ympärilleni.
Suvusta äiti, vaari ja pikkuveli ovat/olivat härkiä, samoin tyttäreni.
Myös yksi parhaista ystävistäni on härkä, samoin mieheni.
Itselläni ei ole ainuttakaan planeettaa härän merkissä.
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #4 : 27.03.2006 08:49:44 »

Meidän perheessä merkeillä on taipumus "kahdentua", esimerkiksi molemmat isoäitini olivat Kauriita, isäni ja äitini Neitsyitä ja meissä sisaruksissa on kaksi Skorpionia, kaksi Vaakaa!

Omassa ystäväpiirissäni ja "hankituissa sukulaisissa" (eli puolison suvussa) on tasaisesti edustettuina ilmaa, tulta ja vettä, maata hyvin vähän... Toisaalta omat sisarukseni ovat valinneet maapainotteiset puolisot ja heidän lapsensa ovat 2/3 maamerkkejä.

Hauskaa, huomasin juuri, että kaksi huumorintajultaan hyvin samantyyppistä ystävääni ovat  aurinko kalat kuu rapu ja  Cheesy

Niin, ja koska se maa puuttuu muuten, on tyttäreni tietenkin Härkä  smitten
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Keijutar
Vieras
« Vastaus #5 : 27.03.2006 09:34:07 »

Hhmm..Itse olen vesimies ja äitini on myös vesimies,Meillä lyö ajatukset hyvin yhteen,voidaan yhdessä hullutella ja nauraa mokillemme Grin  Hassua,mutta äidin sisko ja velikin on molemmat vesimiehiä idiot2

Siskoni on kaksonen ja itse olen nouseva kaksonen,kamalaa kun ei osaa päättää asioista,haen melkein aina toisilta tukea kummin päin valitsen..

Mussukkani on rapu,tasapainoittaa elämääni kummasti
Shocked

Tyttäreni on härkä..täytyy sanoa että emme tule alkuunkaan toimeen,isäntä on antanut meille sopivat lempinimetkin:taistelupari  tickedoff  Olen onneksi oppinut "käsittelemään" härkälastani ja oppinut tuntemaan hänen enkelipuolen ja pimeänpuolen coolsmiley

Aina välllä kyllä olemme molemmat toistemme kanssa ihan
   uglystupid2
tallennettu
_Lucita_
Satunnainen astroilija
*

Ice Queen

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 27.03.2006 09:43:39 »

Minulla on käynyt hieman hassusti.

Olen ainokainen leijona koko suvussani. Kaikki on pääasiallisesti kaloja tai rapuja. Mm. Isä, äiti ja sisko on kaloja, poikaystävä on kala ja kaksi parasta kaveriani, anteeksi neljä... ovat rapuja. Isovanhempani ovat kaloja (siis isän puolelta) Äidin puolelta pappa oli kala ja äidinäiti on itseasiassa oinas. Ainokainen tulimerkin edustaja. Kaikki setäni (neljä kpl) rapuja ja yksi kala. Serkkuni (12kpl) pääasiassa rapuja ja kaloja, joista taitaa muutama olla skorpioneja.

Olen ympäröity vesimerkeillä. Järkyttävää.

Mutta näinkin siis voi käydä!

Joskus on hieman yksinäistä, kun suurin osa lähipiirini tunnemaailmasta menee minulta yli hilseen.  idiot2 Ei vain pysty ymmärtää.... Cheesy
tallennettu

When leaves have fallen
And skies turned into grey.
The night keeps on closing in on the day
A nightingale sings his song of farewell
You better hide for her freezing hell

On cold wings she's coming
You better keep moving
For warmth, you'll be longing
Come on just feel it
Don't you see it?
Jinx
Vieras
« Vastaus #7 : 27.03.2006 10:08:14 »

Minä ja äitini olemme molemmat  kaksoset
(sinäpä sitä on mieshenkilöt ihmeissään kun peheessä on kaksi puhumisen mestaria  Grin )

Veljeni on leijona (kamala komentelija jolle pistän ihan muodon vuosi hanttiin ja saan nauraa kuinka pinna katkeaa jossain vaiheessa) ja isäni härkä...

Kaveri piiristä löytyy härkää, skorpparia, neitsyttä, jousimies, vaakaa...
Ónhan noita... Mutta sen pistin merkille ettei yhtään rapua...
Hmm... kummalista...
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 27.03.2006 10:54:49 »

Lehdessä oli jokin aika sitten juttua siitä että enää ei ole ruuhkaa synnytysosastolla maalis-huhtikuussa, nykyään heinä-elokuu on ruuhkaisin. Se tarkoittanee että nyt syntyy eniten rapuja ja leijonia entisten kalojen ja oinaiden sijaan.
tallennettu
Aikaterina
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #9 : 27.03.2006 11:45:16 »

Meidän perheessä merkeillä on taipumus "kahdentua", esimerkiksi molemmat isoäitini olivat Kauriita, isäni ja äitini Neitsyitä ja meissä sisaruksissa on kaksi Skorpionia, kaksi Vaakaa!

Heh... Minä tunnen perheen, jossa isä ja poika ovat  skorpioni, sisarpuolet, poika ja tyttö, vaaka ja äiti ja koira  vesimies Grin. Ja totta kai koira otetaan laskuihin mukaan...
        Ystäviä minulla on kaikista elementeistä, sukulaiset painottuvat vesi- ja tulimerkkeihin. Tunnen erityisen paljon  skorpioni, rapu ja  kalat. Tarvittavaa perspektiiviä tähän tunnekuohuun tuovat pari  harka-naista, joista toinen on astrologian harrastaja, tällä hetkellä tuttavapiirini ainoa, jolta voin aiheesta jotain oppia...
         Tämä olikin mielenkiintoinen kysely! Olen viime aikoina pohdiskellut sitäkin, miksi minulla on pakkomielle tutustua yhä uusin  skorpioni-immeisiin, joko aurinko, tai nouseviin sellaisiin. Kai heissä sitten on jotain kiehtovaa... Ja ehkä siihen vaikuttaa oma  pluto 1. huoneessa-kuvioni. Tulella leikkiminen on KIVAA... Wink
tallennettu

(http://www.ra7elah.net/vb/images/smilies/379.gif)
Pallaskissa
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #10 : 27.03.2006 14:31:58 »

Lainaus käyttäjältä: Aikaterina
Tämä olikin mielenkiintoinen kysely! Olen viime aikoina pohdiskellut sitäkin, miksi minulla on pakkomielle tutustua yhä uusin  skorpioni-immeisiin, joko aurinko, tai nouseviin sellaisiin. Kai heissä sitten on jotain kiehtovaa... Ja ehkä siihen vaikuttaa oma  pluto 1. huoneessa-kuvioni. Tulella leikkiminen on KIVAA... Wink

Oletko katsonut Vertexistä käytävää keskustelua? Entäpä jos oman Vtx:si sijainti selittäisi tuon Skorpionipainotteisuuden...? Minulla Vtx Skorpionissa, ja ovatpa he kiinnostavia! Puolisonikin on hyvin "plutoninen" Wink

http://www.astro.fi/index.php?option=com_smf&Itemid=27&topic=5422.0
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
asboo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #11 : 27.03.2006 16:18:22 »

Perheessäni ei kukaan ole toisen kanssa samaa merkkiä, isäni oli  vaaka, äiti on  jousimies, sisko  oinas ja minä  skorpioni. Tosin minulla on vertex vaa'assa(kartassani on myös eniten venusta ja vaakaa) ja olen aina tuntenut voimakasta vetoa vaakoihin ja myös härkiin. Parhaita kavereita saan ravuista.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #12 : 27.03.2006 16:23:04 »

Terve!

Lähipiirissäni kummittelevat Kaksosten, Oinaan ja Vaa´an merkit.

Kaksoset on usealla hyvällä ystävällä Kuumerkkinä

Oinaita on ollut niin entisinä kuin nykyisenä poikaystävänä. Lisäksi Oinaita löytyy niin perhe -kuin ystäväpiiristäkin runsaasti.

Tuntemani Vaa´at  ovat syntyneet hämmästyttävästi aina 26.-29.9. Näitä tapauksia on n. 10. Omalta kartaltani en löydä tälle selitystä edes mistään pikkuasteroidista.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Asterix
Vieras
« Vastaus #13 : 27.03.2006 16:40:30 »

Minä ja veljeni olemme Kaksosia.  Cool coolsmiley
Olemme hyvin läheiset. smitten
Äitimme Kauris ja kumpikaan meistä (saati edes suurinosa muista ihmisistä) ei tule toimeen hänen kanssaan ja välit ovat etäiset vaikka yritämme pitää ne niin asiallisena kuin voi.  

Minun isäni oli Oinas ja veljeni isä on Vesimies. Hän ymmärtää ajatuksiamme ja tykkää ratkoa erilaisia älypelejä ja pulmia ja tekee ihmeellisiä keksintöjä työhuoneessaan. Hän on juuri sellainen tee-se-itse-mies, joka korjaa kellon itse meni syteen tai saveen.  Cheesy
Viimeksi hän korjasi veljeni autosta (oma-aloitteisesti lupaa kysymättä) jonkun sähköistysongelman sillä seurauksella, että kun astut autoon sisälle, niin ovet menee itsestään lukkoon ja hätävilkut alkavat vilkuttaa, eikä se lopu kuin vasta sen jälkeen kun olet käynnistänyt auton ja laittanut cd-soittimen päälle ja räpännyt navigaattoria.  2funny Cheesy 2funny
Hän kun ei vanhankansan ihmisenä ymmärrä, että nykyajan autot ovat tietokonepohjaisia.  Cheesy 2funny

Veljeni menetti jonkun huoltotakuu-jutun tuon vuoksi ja sanoi, että hänellä on joka kerta tunne, että hän varastaa oman autonsa kun astuu sinne.  2funny Cheesy 2funny

Ystäväni ovat Vesimiehiä, Kaksosia, Härkiä, Leijonia, Oinaita ja yksi Kala.

Jostain kumman syystä seuraani hakeutuvat juuri Härät, etenkin miespuoliset sellaiset, vaikka minunhan Kaksosena pitäisi olla oikea punainen vaate heille...
Tai no niin... punainen vaate siis.. :Smiley Kaikkea sitä oivaltaakin samalla, kun pälisee.. :Smiley Cheesy
(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/matador.gif)

Rakkaani on Jousimies ja mahdollisesti sai ammuttua rakkauden jousen takalistooni... smitten
(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/cupidsmil.gif)

Että tälläistä...  Smiley

Iloa, valoa ja rakkautta  smitten

Asterix
tallennettu
MillaMiuMau
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #14 : 27.03.2006 16:55:33 »

Jännä juttu tää samojen merkkien kasaantuminen, koska en miekään oo löytäny kartaltani mitään sellaista mikä viittaisi siihen että vedän vesimerkkejä puoleeni  idiot2

Asterix Hehe, kyllä on veljelläsi kestämistä auton kanssa  2funny Mie tunnen kans yhden vesimies-miehen joka on kans oikea tee-se-itse-mies ja tulokset on yleensä samanlaisia kuin tämä teidän auto-tarina. Joku vesimiesten erityispiirre?  Wink  :Smiley

-MillaMiuMau
tallennettu

Askendentti Härkä
Aurinko Rapu
Kuu Kaksoset
Merkurius Rapu
Venus Kaksoset
Mars Neitsyt
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  

Siirry: