Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Noususolmu transiittina  (Luettu 6246 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
enska
Vieras
« : 25.03.2006 19:17:57 »

( no niin modet siirtäkääs ennustavan astron puolelle mun ajatuskatkos)
...Mutta joka tapauksessa oli jo tästä mm. Mayn kanssa puhetta että aiheesta pitäisi oma ketju kehittää..
Eli nythän noususolmu liikkuu noin 4 asteessa Oinasta ja varmaan foorumillakin on monta joilla noukkari jotain radix-kartalla transitoi. (Itsellä yhtymä Chironiin  menossa ohi ja par´aikaa kolmioi kutakuinkin Juppis-Neppis-yhtymää. Nakottaa huoneesa 6)
Joten onko kukaan täällä perehtynyt noususolmun transiitteihin ja mitä ne mahd.merkitsevät? Olisivatko jollain tapaa karmallisia, äkkiseltään tulisi vaan mieleen..Niin ja yleisellä tasollahan Saturnus ja Noukkari ovat tähtitaivaalla tällä hetkellä kolmiossa..Kaipa sekin jotain..?
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #1 : 25.03.2006 19:33:45 »

Kiitos ripeästä siirrosta Lunea..
Joo katselin paria päivämäärää mistä noususolmukin on näkyvillä, että missäköhän on silloin liikuskellut..
mm. Poikani syntymäpäivänä noukkari on juuri ohittanut opposition aurinkooni.

Eräässä toisessa tapauksessa, jota jollain tapaa pidän karmallisena, oppositio Marsiin on juuri väistynyt..

Entäpäs muut täällä, onko noukkarilla ollut joku aspekti päällä, kun elämässänne on tapahtunut jotain merkittävää?

Nyt kun jostain näkisi missä noukkari on ollut vaikka 80- ja 90-luvulla, niin pääsisi kenties taas ihmettelemään..?
tallennettu
saai
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 25.03.2006 20:34:02 »

Kummallista aikaa voisi olla kun noususolmu on laskusolmun päällä. Ei oo tullut seurattua noususolmun transiitteja. Transiitteja noususolmuun vähän paremmin.
tallennettu

"Gradually feelings, thoughts etc. become more important than whether they are pleasant or not."

"Fill the place better where ye are, and the Lord will open the way."
- - - - - - - - - - - - - -
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 26.03.2006 13:23:04 »

Tervehdys!

Itse olen oppinut kiinnittämään huomiota transitoiviin Kuun solmuihin ihan sen takia, että omien merkittävien kokemusten aikana on ollut päällä jokin merkittävä solmutransiitti.

Esimerkkejä:

Ensirakkaus v. 1987, jolloin noususolmu transitoi tarkasti Saturnusta, DC:n hallitsijaa.

Työpaikan saanti 1995, jolloin yläsolmu oli tarkoin oppositiossa Kuu-Kuun yläsolmu -yhtymääni. Tässä työpaikassa olin kymmenisen vuotta.

Kohtalonomainen, vaikkakin lyhyt  suhde v. 1999, jolloin oma noususolmuni ei transitoinut muuta kuin Junoa, mutta kyseisen herran noususolmu transitoi tuolloin tarkoin hänen aurinkoansa ja tapaamisemme aikoihin oli taivaalla muistaakseni auringonpimennyskin. Mainittakoon vielä, että tämän miehen radix-yläsolmu asettuu tarkoin yhtymään AC:lleni. Samaan syssyyn voidaan laskea myös nykyisen mieheni tapaaminen v. 2000, jolloin noususolmu transitoi tarkoin Venus-Jupiter-yhtymääni.

Puolisentoista vuotta sitten (lokakuu 2004) oli vuorossa Kuunsolmun paluu ja silloinen Kuunpimennys osui tarkasti Kuu-Kuunsolmu-yhtymälleni. Samaisena päivänä sain tietää saaneeni työpaikan Ranskasta, jonne muutin vuoden alusta 2005. Nyttemmin olen palannut Suomeen, Kuunsolmu on tehnyt yhtymää Saturnukselle ja suunnittelen alan vaihtoa. Mainittakoon, että syyskuussa minulle tuli ero kumppanistani ja tuolloin Kuun yläsolmun transiitti oli parin asteen orbilla tarkka Saturnukseen nähden. Parin kuukauden kuluttua palasimme kuitenkin yhteen ja siitä lähtien olemme jatkaneet vaihtelevalla menestyksellä yhteiseloamme.

Enska, astro.comista voit tarkistaa transiitteja niin kauas taaksepäin kuin haluat.
« Viimeksi muokattu: 26.03.2006 13:41:56 kirjoittanut Lilli » tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
enska
Vieras
« Vastaus #4 : 26.03.2006 20:46:06 »

Eli saattaapa hyvinkin olla että noususolmun transiiteissa on sitten jotain merkitystä  Huh
Löysin vielä yhden tuossa viime vuoden helmikuulta. Noususolmu yhtymässä vertexiin, kun marssin maistraattiin hakemaan avioeroa. (Vertexistähän oli tuolla toisessa topicissa jo paljon juttua..)
Ja Lillin avulla ( kiitos kaunis) kolusin noita astro.comin sivuja ja kyllä, eräs kohtalonomainen tapahtuma vuodelta 1989 ja noususolmu yhtymässä aurinkoon..
Ja tuo sama yhtymä odotettavissa reilun puolentoista vuoden päästä jotta hui..
tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #5 : 28.03.2006 22:13:31 »

Itse en omista kokemuksistani liitä noususolmun tr. mitään ihanaa ja myönteistä ajanjaksoa ja uskon vahvasti, että liittyvät karmaan.

Noususolmu liikkui Ic:llä kun oli pahin itsetuhoisuus ja masennuskausi 16-17 vuotiaana. Traumaattinen ajanjakso.

Tähän hieman liittyen syntyi aikaisemmin aloittamastani aiheesta keskustelua ja todella liikuttavia kommentteja sain. Käykää lukemassa, jos kiinnostuitte mitä tarkoittaa kun Pluto transitoi Stelliumia ja noususolmu tr. IC:llä...
Ei heikkohermoisille transiitteja sanon minä. buck2

http://www.astro.fi/index.php?option=com_smf&Itemid=27&topic=1159.0
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #6 : 11.08.2006 11:19:18 »

Ajattelin nostaa taas tätä aihetta jos ihmisillä olisi lisää retrospektiivisiä vertailuja tvs tarjolla kuten Lillillä ja Zillicillä....

Sitä paitsi huomasin että tällä hetkellä noususolmu on 25 astetta Kaloja.
Osuukos se kenelläkään mihinkään planeettaan, asteroidiin tvs?

Samallahan se on neliössä Plutoon jousimiehessä, joten ei välttämättä ihan jonninjoutava transiitti..
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: