Äänestys
Kysymys: Mikä merkki olet?
Rotta
Härkä
Tiikeri
Jänis
Lohikäärme
Käärme
Hevonen
Vuohi
Apina
Kukko
Koira
Sika

Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kiinalaiset horoskooppimerkit  (Luettu 25455 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Stareyes
Kanta-astroilija

Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin

Profiili
« Vastaus #30 : 08.04.2006 21:33:51 »

Käärme  (puukäärme)

Käärmeihmiset ovat älykkäitä, romanttisia, huumorintajuisia ja loputtoman arvoituksellisia. Heistä on vastustamatonta vetovoimaa, josta he itse ovat täysin tietoisia, ja jota he osaavat käyttää paremmin hyödykseen kuin yksikään toinen eläinmerkki. Käärme on huumorintajuinen ja rakastaa pukeutumista, hyviä kirjoja, teatteria, musiikkia - kaikkia elämän hienouksia. Käärme luottaa omaan arvostelukykyynsä ja on useimmiten oikeassa. Hänellä on tarkat vaistot ja taipumusta selvänäköisyyteen. Hänen kanssaan on syytä olla varuillaan, sillä käärmeen toimintaa on vaikea arvioida ennalta. Hän ei voi sietää keskeneräisiä asioita, jos hän epäonnistuu tehtävien loppuun viennissä, niin häneltä on turha odottaa samaa virhettä toistamiseen. Hänessä ei ole ainesta uhkapeluriksi. Monikaan asia maailmassa ei vedä vertoja käärmeen vihalle. Se on totaalista, jäätävää, heltymätöntä. Hänellä on aikaa ja malttia odottaa sopivaa kostonhetkeä. Ystävyys- ja rakkaussuhteessa käärme on omistavainen, kiihkeä ja järjettömän mustasukkainen. Hänellä on paha tapa ampua yli osoittaessaan kiintymystään, ja tämä johtaa siihen että hänen kumppaninsa tuntee elävänsä häkissä. Käärmeen huolehtiva syleily saattaa tuntua kuristusotteelta. Itse hän tekee mielellään syrjähyppyjä tai ainakin leikittelee sen suuntaisilla ajatuksilla. Hän on kaksinaismoralisti, jolle loppujen lopuksi riittää harvojen, valittujen pitkäaikaisten ystävien pieni kodikas piiri. Pohjimmiltaan käärme on laiska ja mukavuudenhaluinen. Hän on yhteiskunnallisesti valveutunut ja sangen velvollisuudentuntoinen. Yleensä hän menestyy alalla kuin alalla, eikä hänen tarvitse huolehtia rahasta, kunhan hän ei ota tarpeettoman suuria riskejä, niin hänellä tulee aina olemaan kaikkea. Jos ei yllin kyllin, niin tarpeeksi, ja laadusta tinkimättä. Käärmeellä on usein suuri perhe. Hänen elämänsä voi muodostua jännittäväksi, etenkin jos hänestä tulee kuuluisa. Keski-iän jälkeen alkaa käärmeen elämässä tilinteon kausi. Hän syventyy pohtimaan omaa olemustaan samaan aikaan kun hänen kaikki hyvät tekonsa alkavat tuottaa hedelmää ja vastaavasti kaikki paha, minkä hän on saanut aikaan kostautuu itsestään. Syntinsä sovittaneena hän voi käydä rauhalliseen lepoon.

Miten totta tämä osaakaan olla:
Käärmeen huolehtiva syleily saattaa tuntua kuristusotteelta  Shocked Shocked Embarrassed Lips Sealed
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
sawotar
Vieras
« Vastaus #31 : 08.04.2006 22:03:45 »

Kukkohan mie

(http://www.evl.fi/srk/hamina-vehkalahti/images/nuoret/Kukko.jpg)

kukkokiekuuuuUUuuuUUu..
tallennettu
intiraymi
Vieras
« Vastaus #32 : 08.04.2006 22:10:36 »

lohikäärme...   Grin
tallennettu
Lez
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #33 : 08.04.2006 22:17:35 »

Käärme

Käärmeihmiset ovat älykkäitä, romanttisia, huumorintajuisia ja loputtoman arvoituksellisia. Heistä on vastustamatonta vetovoimaa, josta he itse ovat täysin tietoisia, ja jota he osaavat käyttää paremmin hyödykseen kuin yksikään toinen eläinmerkki. 2funny (On minulle sanottu, että minussa on karismaa, mutta en minä vastustamaton ole) Käärme on huumorintajuinen ja rakastaa pukeutumista, hyviä kirjoja, teatteria, musiikkia - kaikkia elämän hienouksia. Käärme luottaa omaan arvostelukykyynsä ja on useimmiten oikeassa. Hänellä on tarkat vaistot ja taipumusta selvänäköisyyteen. Hänen kanssaan on syytä olla varuillaan, sillä käärmeen toimintaa on vaikea arvioida ennalta. Hän ei voi sietää keskeneräisiä asioita, jos hän epäonnistuu tehtävien loppuun viennissä, niin häneltä on turha odottaa samaa virhettä toistamiseen. Hänessä ei ole ainesta uhkapeluriksi. Monikaan asia maailmassa ei vedä vertoja käärmeen vihalle. Se on totaalista, jäätävää, heltymätöntä. Hänellä on aikaa ja malttia odottaa sopivaa kostonhetkeä. Ystävyys- ja rakkaussuhteessa käärme on omistavainen, kiihkeä ja järjettömän mustasukkainen. (en nyt järjettömän mustis, mutta mustis kuitenkin) Hänellä on paha tapa ampua yli osoittaessaan kiintymystään, ja tämä johtaa siihen että hänen kumppaninsa tuntee elävänsä häkissä. Shocked Käärmeen huolehtiva syleily saattaa tuntua kuristusotteelta. Itse hän tekee mielellään syrjähyppyjä tai ainakin leikittelee sen suuntaisilla ajatuksilla.(täyttä potaskaa) Hän on kaksinaismoralisti, jolle loppujen lopuksi riittää harvojen, valittujen pitkäaikaisten ystävien pieni kodikas piiriPohjimmiltaan käärme on laiska ja mukavuudenhaluinen. Hän on yhteiskunnallisesti valveutunut ja sangen velvollisuudentuntoinen. Yleensä hän menestyy alalla kuin alalla, eikä hänen tarvitse huolehtia rahasta  2funny (moon kroonisesti köyhä), kunhan hän ei ota tarpeettoman suuria riskejä, niin hänellä tulee aina olemaan kaikkea. Jos ei yllin kyllin, niin tarpeeksi, ja laadusta tinkimättä. Käärmeellä on usein suuri perhe. Hänen elämänsä voi muodostua jännittäväksi, etenkin jos hänestä tulee kuuluisa. 2funny (Onkohan minulla käärmeenä sitten oikeasti mahdollisuus toateuttaa unelmani multimiljonääriydestä?  Cool ) Keski-iän jälkeen alkaa käärmeen elämässä tilinteon kausi. Hän syventyy pohtimaan omaa olemustaan samaan aikaan kun hänen kaikki hyvät tekonsa alkavat tuottaa hedelmää ja vastaavasti kaikki paha, minkä hän on saanut aikaan kostautuu itsestään. Syntinsä sovittaneena hän voi käydä rauhalliseen lepoon.

Aamen

Joskus kun lukee näitä oman merkkinsä kuvauksia, niin tulee mieleen, että "Wow, että minähän olen oikea femme fetale, jolla on ylidramaattinen elämä kaikkine rakkausseikkailuineen." (Länsimaisessa olen skroppioni ja nouseva leijona). Sitten sitä menee peilin eteen ja sieltä katsoo ihan arkinen naama.  2funny
« Viimeksi muokattu: 08.04.2006 22:19:55 kirjoittanut Lez » tallennettu

U should C my bedroom.. It's so exiting...
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #34 : 08.04.2006 22:24:40 »

Lez, koin ahaa elämyksen lukiessani Panu Myllyniemen kirjoittamaa kirjaa sideeridestä astrologiasta. Siellä mainittiin, Skorpionien kohdalla (joka siis sideeridesti olen aurinkomerkiltäni) että ovat suhteellisen huomaamattoman ja vaatimattoman näköisiä ja emotionaalisesti ujoja jne. mutta siis pointti oli, että tosiaan yleensä skorpionista myös maalaillaan aika femme fatale kuva.

Niin kiinalaiseen astrologiaan palatakseni... olen Vesi-Koira ja meinasin tippua tuolilta kun jostain luin, että perinnetiedon mukaan tämän yhdistelmän omaavat ovat kiinalaisen kalenterin yksi kauneimmista mahdollisista.

Niinpä...  :Smiley
tallennettu
Lez
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #35 : 08.04.2006 22:59:02 »

Lez, koin ahaa elämyksen lukiessani Panu Myllyniemen kirjoittamaa kirjaa sideeridestä astrologiasta. Siellä mainittiin, Skorpionien kohdalla (joka siis sideeridesti olen aurinkomerkiltäni) että ovat suhteellisen huomaamattoman ja vaatimattoman näköisiä ja emotionaalisesti ujoja jne. mutta siis pointti oli, että tosiaan yleensä skorpionista myös maalaillaan aika femme fatale kuva.

Itsekin olen lukenu erään kirjan, jonka nimeä tai kirjailijaa en kuolemaksenikaan muista, jonka kuvauksesta skorpionista löysin eniten itseni. Olen kyllä aina löytänyt itseni nuista käärmeen kuvauksista ja skorpparin kuvauksista, niin hyvässä kuin pahassakin, mutta en ole koskaan allekirjoittanut itsestäni, että olisin mitenkään "femme fatale", jolla olisi taipumusta mihinkään rakkausseikkailuihin, koska itse hakeudun tiedostaen ja tiedostamatta suhteisiin, jossa on pysyvyyttä, enkä todellakaan ole heti pettämässä kun kumppani silmänsä kääntää ja minä koen suhteen ulkopuolisen ihastuksen. Onhan nuita ollut, mutta minä en ole koskaan tehnyt asioille mitään ja ne ovat menneet pois omalla painollaan ilman, että mitään olisi tapahtunut.

Tässä nyt meni taas aihe sekasin ja en ole ihan itsekään varma, että olenko enää aiheessa vai aiheen vieressä.  :Smiley
tallennettu

U should C my bedroom.. It's so exiting...
valopilkku77
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #36 : 11.04.2006 08:16:47 »

minä olen käärme..niin ja joo jonkun verran olen kyllä huomannut yhtenäisyyttä..mutta vain pikkusen  Wink
tallennettu

se mikä ei tapa se vahvistaa Smiley
Nina
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #37 : 01.07.2009 09:09:04 »

Metalli-Sika
tallennettu
Neela
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #38 : 01.07.2009 22:16:16 »

Kukkokiekuu!
... metallisena  Wink

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #39 : 21.07.2009 10:15:53 »

Your Chinese Horoscope - July 2009

Goat

The month of the Goat will help you be more sensitive to the problems of others. You can give a sympathetic ear to someone dealing with a difficult situation. Under the Full Moon on July 7, you may be hurt by someone's real or imagined disloyalty. Talk about your feelings in order to clear the air. You may find it easier than usual to forgive and forget. Other people's opinions will have a stronger impact. Seek a group consensus when making decisions. Simple pleasures are best. Reading, watching movies, eating, drinking, and swimming can enrich long, lazy days. Being separated from family and friends can be uncomfortable this month. There may be a conflict over not having the support of others. July is fortunate for any business or career decision. Your opinion is valued. Give advice and assistance when asked. This can lead to new opportunities later. Your generosity will be remembered.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Norna
Vieras
« Vastaus #40 : 21.07.2009 11:48:57 »

Ihhahhaaa ihhahhaaa hepo hirnahtaa-aa, ihanaaa ihanaaa onhan ratsastaa  Tongue.

Maahepo tarkemmin.
tallennettu
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #41 : 23.07.2009 13:54:52 »

Vesi-Koira

Koira on sotilas, jolta pieninkään vääryys ei jää huomaamatta. Hänen tarkkaa vainuaan, terävää kieltään ja ehdottoman oikeudenmukaista päättelykykyään on jokaisen syytä varoa. Hän takertuu pikkuseikkoihin, etsii virheitä ja epäkohtia mistä tahansa ja arvostelee mitä tahansa, kuiva lähes pirullinen hymynhäive suunpielessään. Koira on ikuinen pessimisti, itseensäsulkeutunut maailmanparantaja, joka ei odota mitään elämältään eikä lähimmäisiltään. Hän on sietämättömän itsepäinen, kunnollinen, tunnollinen, uskollinen ja rehellinen. Maine ja menestys tekevät hänet sairaaksi. Koira tekee parhaansa, ettei joutuisi tapahtumien keskipisteeksi, sillä hän on kaikkea muuta kuin seurallinen. Hän on huono puhuja ja aivan liian hyveellinen viettääkseen ulkokullattua seurapiirielämää. Koiralla on tappavan herkullinen huumorintaju, ja luultavasti hänen kykynsä tehdä elämän nurinkurisuudesta raakaa, rakastettavaa pilaa pitää hänet hengissä kurjaakin kurjempien kärsimysnäytelmien keskellä. Koira kätkee todellisen minänsä viileän ja pidättyväisen kuoren alle. Itse asiassa hän innostuu herkemmin kuin kukaan muu, eikä hänen innostuksensa laske yhtä nopeasti kuin muiden. Hän epäilee jatkuvasti sekä omia että niiden henkilöiden tunteita, tarkoitusperiä ja vilpittömyyttä joiden kanssa hän on tekemisissä. Mikäli koira päättää olla jonkun ystävä perusteellisen nuuhkimisen jälkeen, hän on sitä myös koko loppuikänsä, eikä jätä ystäväänsä pulaan tai hylkää tätä hädän hetkellä. Kukaan ei osaa kuunnella tai lohduttaa paremmin kuin koira. Hän on siinä määrin uskollinen, innokas ja auttavainen niitä kohtaan, joista pitää, etteivät kaikki yksinkertaisesti jaksa ottaa vastaan sellaista ylenpalttista huomiota kuukausi- ja vuositolkulla. Juuri tämän ominaisuuden vuoksi koiralla on epäonnea rakkaudessa. Mistä hän löytäisi elämänkumppanin, joka olisi yhtä intensiivinen kuin hän itse? Koira ei ole pitkävihainen, joskin hän sananmukaisesti räjähtää, hänen raivonsa ei kohdistu suoraan kehenkään. Hän on vain saanut tarpeekseen ja se siitä. Hänellä on vauhdikas ja myrskyisä lapsuus ja nuoruusikä, josta selviydyttyään hän kokee pystyvänsä mihin tahansa urotekoon. Hänen loppuelämänsä kuluu urotöiden ym. muiden hyvien tekojen kimpussa, joita hän osittain itse kasaa lakkaamatta tielleen. Koiralla on jatkuvasti tunne, ettei hän ole saanut mitään aikaiseksi, ja hänen pitäisi tehdä jotakin.
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
He|mi^
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #42 : 29.07.2009 01:35:49 »

Jänis
Jänis on eläimistä se, joka todella tietää miten elämästä voi nauttia. Hän kuuntelee tarkoin sisäistä ääntään, ja pyrkii miellyttämään sekä itseään että ympäristöään. Hänen hienostunut luonteensa vaatii rauhallista, ylellistä, huoletonta olotilaa jota maailman murheet ja myrskyt eivät pääse pilaamaan. Jänistä saatetaan, ja syystäkin kutsua snobiksi ja pintaliitäjäksi. Jänikseltä on turha odottaa äkillisiä tunteenpurkauksia tai suoria sanoja. Hän värittää kaiken arvostelun ja ärtyneet mielialansa pehmein sanakääntein, joiden todellista sanomaa on vaikea ymmärtää, mikäli ei ole aikaisemmin ollut tekemisissä jäniksen kanssa. Hän rakastaa yksityiskohtia, pukeutumista, lentokenttiä, kansainvälistä ilmapiiriä. Hän on ensiluokkainen neuvottelija, joka tuntee pienten eleiden ja kohteliaiden lauseiden merkityksen, ja hänellä on kyky löytää vastapuolen heikot kohdat ja käyttää niitä hymyssä suin hyväkseen. Joku saattaa kuvitella, että jänis on heikkoluonteinen, kevytkenkäinen, ovelaakin ovelampi pikkupiru. Tosiasiassa jäniksen tahto on terästä. Hänen elämänsä päätarkoitus on pysyä hengissä ja tehdä se niin mukavasti kuin mahdollista, joten on täysin odotettavissa että jänis on eläinperheen onnellisin jäsen. Hän tutkii sopimuksen, erinäiset tilanteet ja mahdollisuuden tarkoin, ennen kuin tekee päätöksensä niiden suhteen. Jänis puolustaa oikeuttaan yksityiseen elämään lähes hysteerisesti. Hän pitää tiukasti kiinni omasta salaisesta maailmastaan, johon kukaan muu ei ole tervetullut. niin konservatiivinen kuin onkin, hän ei ole varsinainen perheihminen. Juhlien emäntänä tai isäntänä jänis tuntee elävänsä. Hän rakastaa seurapiirejä, juoruja, kaikkia tilaisuuksia, joissa voi osoittaa olevansa täysivaltainen maailmankansalainen. Läheisessä suhteessa jänis on huomaavainen ja vaativainen. Hänen seurassaan viihtyy melkein kuka tahansa, mikä johtuu hänen enkelimäisestä piirteestään ottaa huomioon toisen tunteet ja toivomukset. Toisinaan jänis on siinä määrin sulavakäytöksinen, että hänen käyttäytymisensä saattaa vaikuttaa teeskentelyltä. Se saattaa olla sitä. Hän on arvoituksellinen pyrkimättä salaperäisyyteen. Jos joku väittää jänistä salamyhkäiseksi, hän ei luultavasti tiedä, mitä moinen sana pitää sisällään. Hän hyppii ja pomppii elämän esteiden yli ja putoaa aina jaloilleen maahan. Yritykset saada häntä kiinni tai kartoittaa hänen tarkkaan varjeltua sielunelämäänsä ovat käytännöllisesti tuomittu epäonnistumaan.
tallennettu

Elämän tärkeimmät asiat näkee vain sydämellään.

http://www.namaste.fi/oivallus
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  

Siirry: