Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Viehättävyys  (Luettu 54438 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Sun73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #15 : 29.03.2006 11:47:02 »

Jees mä kanssa tulen hyvin juttuun miesten kanssa (ihan vaan ystävyys pohjalta,mitä ei kaikki ymmärräkkään) Miesten kanssa kun voi puhua mun lemppariaiheesta urheilusta  smitten

Cheesy      -Oinas73-

askendentti kuu jousimies
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16 : 29.03.2006 11:50:24 »

Aika jännä miten jotkut teistä venus ykköshuoneessa ihmiset koetaan "uhkaksi". Ainakin nuo tuntemani ihmiset ovat todella pidettyjä kaikki. Jopa eräs ystäväni joka on todella upea ilmestys ulkoisestikkin, luulisi hänen herättävän kateutta muissa. Mutta ehkä se on niinkuin joku sanoikin että vaaleaverikköjä ei pidetä niin uhkaavina kuin tummempia  Smiley
tallennettu
kaapokisu
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #17 : 29.03.2006 11:53:30 »

1. huoneessa merkurius, mars ja uranus. Vaalea olen ja onhan noita miehiäkin riittänyt  Wink Herttaiseksi minua on monesti ensinäkemältä sanottu. Taidan minä herttis ollakkin  smitten
tallennettu

Aurinko vaaka
Nouseva skorpioni
Kuu vaaka
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #18 : 29.03.2006 12:05:38 »

Venus ykkösessähän on aika klassinen "viehättävyyden tuoja" astrologiassa. Itselläni on Venus Oinaassa ykkösen puolella Placiduksessa, mutta esim. Porphyryssa heittää kakkoseen ja tasahuoneissa peräti kolmoseen. Kun tuo Placidus on kuitenkin yleisimmin käytetty huonejärjestelmä (oikeastaan "oletusarvo" kai näissä keskusteluissa?), niin kommentoin nyt jotain. Smiley

Hmm...en väitä etteikö minuakin olisi kutsuttu viehättäväksi ja esim. työssä (Kauris-asc...) olen saanut kehuja siitä, että tulen kaikenlaisten ihmisten kanssa toimeen. En kuitenkaan ole mikään Angelina Jolie, mutta hänellähän olikin se Venus tarkkaan askendentilla! :Smiley Venukseni on sekstiilissä kuuhun ja Merkuriukseen, kolmiossa Neptunukseen. Yhtymässä siihen on Chiron ja löytyy myös se väljä oppositio Plutoon seiskassa...tätä on tulkittu mm. niin, että parantava roolini (ja tietysti oma eheytyminen myös) liittyy nimenomaan naiseuteen ja (mies)suhteisiin, enkä kokemusteni valossa ollenkaan kiellä etteikö siinä olisi ajatusta. Vielä yksi tärkeä aspekti Venuksellani on neliö Saturnukseen, joka on siis nousumerkkini hallitsija. Niin, ja olen muuten tumma - ehkä Kauris nousussa tuo taipumusta värjäillä hiuksia vielä omaa väriä tummemmaksikin. Ensimmäinen planeetta ykköshuoneessa askendentista lukien on Mars, joten heikkoa punapigmenttiäkin löytyy ja lisätty on myös purkista.

Venushan on Vaa'an ja Härän planeetta, joten käsitettä voisi ehkä laajentaa myös ihmisiin, joilla nämä merkit ovat vahvoilla? Esim. hyvin viehättävä ja kaunis ystäväni on aurinko-Vaaka, hänellä Venus on Neitsyessä ja tekee sekstiilit sekä Marsiin että Uranukseen, lisäksi kolmion kuuhun. Toinen nätti ystäväni on aurinko-Leijona, mutta hänellä on kuu Härässä. Hänen Venuksensa on myös Neitsyessä ja myös kolmiossa kuuhun, samoin Marsiin.

Allekirjoitan myös osaksi tuon, mitä ainakin Lilli ja Artemis sanoivat uhkaksi kokemisesta - olen joskus joutunut sellaisiin tilanteisiin, vaikka olen vain jutellut miesten kanssa. Olenkin kokenut ulkonäön toisinaan myös aikamoiseksi rajoitteeksi tutustuttaessa ihmisiin, ehkä siksi pidän itsekin enemmän tutustumisesta ensin ihmisten ajatuksiin ja sitten vasta ulkonäköön (jos sittenkään). Nämä nettijutut sopivat siihen tarkoitukseen oikein hyvin. Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
uranianmale
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #19 : 29.03.2006 12:23:26 »

:)Tiedotampa tässä vain että mulla on saturnus ekassa huoneessa. Se saamut "kaurismaisen" näköseks vaika fisut nousee. Laiha olen, keskimittainen, hieman huonoryhtinenkin ja tummatukkainen. Eikö nousevat kauriit ole luisevia? Grin Mielipiteitä? knuppel2
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #20 : 29.03.2006 12:32:59 »

Uranianmale, kyllä mielestäni kauris-saturnus ihmisiä usein sanotaa luiseviksi, siroiksi.
Nousipa mieleeni että juuri tuo kaunis ja mukava ystäväni jolla venus on ykkösessä on myös nousevaltamerkiltään vaaka, eli eipä ihme  Smiley

Oikein harmittaa kun itselläni ei ole ykkösessä lainkaan tavaraa, olisi kiva jos siellä joku möllöttelisi  Grin
tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #21 : 29.03.2006 12:45:22 »

Jeps kaikki tuntemani kauriit ovat tummia, hoikkia luonnostaan ja urheilullisia !
Viehättävyys ei hiustenväriin liity mitenkään mun mielestä. Mun mielestä voi olla vaikka kalju ja silti olla viehättävä( no joo paremminkin seksikäs   Tongue) ..
Mutta mä oon aina pitäny viehättävimpinä ihmisinä  aurinko vaakoja, ne on jotenkin herttasia ja aina ilosia ja lämpösiä ihmisiä  smitten
Ja sitten toinen merkki on kauris, kauriit on kunniahimosia ja ikinuorekkaita ja tosi viehättäviä, niin miehet kuin naisetkin  !
Ja tietty  askendentti leijona omaavat viehättävät paksutukkaiset , niitä ei voi olla ihailematta...Kyllä mä löytäsin kaikista merkeistä jotakin hyvää sanottavaa, vaik välillä jumpitankin  Grin

Kiss -Oinas73-

mars kauris  venus oinas askendentti kuu jousimies merkurius kalat vertex leijona keskitaivas skorpioni
tallennettu
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #22 : 29.03.2006 12:50:41 »

Eikö nousevat kauriit ole luisevia? Grin Mielipiteitä? knuppel2

Menee vähän ohi Venus-aiheesta, mutta juu - kyllä se voidaan Kauriiseen liittää, merkki kun hallitsee luita ja luustoa (kuten muitakin rakenteita). Itse olen aina ollut laiha, nuorena pojat haukkuivat laudaksi mutta eivätpä hauku enää. Wink Onko sinulla kasvoissa esim. hyvin erottuvat poskipäät tai nenä? Sopisi nousu-Kauriille. (Edit: piti sanomani nousu-Kauriille JA ykköshuoneen Saturnukselle...)

Viehättävyys-aiheeseen liittyen muuten, eilen kakkoselta tulleessa Inhimillinen tekijä -ohjelmassa haastateltiin kahta lastenkodissa kasvanutta tyttöä ja valokuvaaja Miina Savolaista, joilla on meneillään valokuvaprojekti nimeltä Maailman ihanin tyttö. Ideana valokuvaajalla oli se, että ottamalla kauniita kuvia tytöistä, jotka eivät näe itseään kauniina, hän voisi kenties saada heidät ymmärtämään itsessään olevan kauneuden. Aluksi tytöt näkivätkin nämä upeat kuvat "kauheina", heijastaen niissä kuvaa itsestään "kauheana" ja huonona. Pikkuhiljaa he kuitenkin oppivat katsomaan kuviaan (ja itseään) hyväksyvämmin.

Käykäähän tutustumassa projektiin ja katsomassa Galleria-osiosta nämä hienot kuvat osoitteessa http://www.voimauttavavalokuva.net/
« Viimeksi muokattu: 29.03.2006 18:36:04 kirjoittanut Ajatus » tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #23 : 29.03.2006 13:05:13 »

Minun mielestani persoonallinen ihminen on kaunis ja silla ei taatusti ole mitaan tekemista tukan varin kanssa, vaikka miss world kilpailuissa melkein aina tummat kaunottaret ovat voittajia.
Jotkut haluavat korostaa ulkoisia piirteita ja jotkut sisaisia...
Tsemppia Diamond
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #24 : 29.03.2006 13:06:05 »

olen käynyt katsomassa tuon näyttelyn aikoinaan...ihana metodi, voimauttava valokuva smitten
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #25 : 29.03.2006 13:08:33 »

Tukan väri ei kerro kauneudesta. Pointtini olikin se että kaikki nämä viehättävät venus henkilöt ovat olleet yleensä vaaleaveriköitä. En tarkoittanut että he ovat viehättäviä koska he ovat vaaleita  Smiley
tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #26 : 29.03.2006 13:56:15 »

Tohon äsköseen viitaten et kaikista viehättävin nainen maapallolla mun mielest on ollut Marilyn Monroe ja hänellähän oli muistaakseni  venus oinas 
 smitten smitten

Cheesy  -Oinas73-

mars kauris venus oinas askendentti kuu mars merkurius kalat vertex leijona keskitaivas skorpioni jupiter vesimies saturnus kaksoset uranus vaaka neptunus jousimies pluto vaaka chiron oinas ceres jousimies pallas skorpioni juno jousimies vesta kaksoset
tallennettu
Theus
Kanta-astroilija

Immortal

Profiili
« Vastaus #27 : 29.03.2006 14:11:05 »

Mulla on:

Venus  kaksoset 10. aspect_tri  plutosaturnusmars  vaaka 3.  joka on itseasiassa osa leijaa jos vesta  vesimies 6. lasketaan mukaan. Leija kärkenä  neptunus  aspect_con juno ja lilith  jousimies.

Ja viehätän miehiä ja naisia....
Hauskaa kun taas viikonloppuna totesin istuessani baarissa, kirjan kanssa lasillisella, että ihmiset usein tulevat puhumaan minulle englantia...siis suomessakin ja yleensä mua luullaan englanti/italia/kroatia(!!) akselilta tupsahtaneeksi...liekö tuo suuri nenäni vaikuttavan asiaan. No minä kohteliaasti pyrin vastaamaan sillä kielellä jolla puhutellaan. Grin

askendentti aspektit :  aspect_tri neptunusaspect_sex plutoaspect_sex jupiter ja nippa nappa  aspect_sex venus ...

Mutta pettämätön totuus melestäni kuitenkin on, että:
Rakkaus tekee arkisestakin ihmisestä kauniin! Ja tämä rakkaus tarkoittaa  nyt sitten rakkautta itseä kohtaan... Jokainen päättää itse kuinka kaunis/viehättävä on smitten
« Viimeksi muokattu: 29.03.2006 14:13:03 kirjoittanut Timotheus » tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #28 : 29.03.2006 14:15:15 »

Heip Oinas73,

Marilynilla oli muuten Venus MC:llä. Hän olikin sitten töikseen hemaiseva.  Wink

Palaan vielä tähän syöjätär-teemaan, jollaiseksi minua on luultu koko aikuisikäni ajan. Arvelin, että lähestyvä neljänkympin ikä vähän tasoittaisi tätä imagoa, mutta höpsis, palattuani Suomeen Ranskasta ja käytyäni kevyesti viihteellä olen saanut osakseni toinen toistaan törkeämpiä lähentely-yrityksiä. Ollaan oltu käpälöimässä intiimialueita ennen kuin nimeäkään ollaan kysytty.

Johtuneeko minusta, vai ovatko suomalaiset miehet menettäneet viimeisetkin käytöstapansa.  Angry
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Theus
Kanta-astroilija

Immortal

Profiili
« Vastaus #29 : 29.03.2006 14:19:33 »

Ei kun Lilli  sä olet vain niin irresistible... Miehet sekoavat sukkiinsa  uglystupid2
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 8
  Tulostusversio  

Siirry: