Sivuja: [1] 2 3 ... 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Viehättävyys  (Luettu 54470 kertaa)
0 jäsentä ja 17 vierasta katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti

Profiili
« : 29.03.2006 08:32:33 »

Olen tutkiskellut tuttujeni karttoja ja huomannut että monella viehättävällä naisella on venus ykköshuoneessa. Hyvin lähellä askendanttia. Nämä naiset ovat naisellisia vaaleaveriköitä kaikki, hassua!
Ne joilla pluto on ykköshuoneessa ovat olleet aika tummia yleensä (ainakin tuntemani ihmiset), voiko venus kertoa vaaleudesta?
Onko muut huomannut samaa?
Mikä muu voisi kertoa sellaisesesta "huokuvasta" viehätysvoimasta?
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #1 : 29.03.2006 08:44:51 »

En ole hyvä astrologisessa tulkinnassa ja olen vasta perehtymässä asiaan mutta...  Cheesy
Itse olin oikeasti blondi, nyt hiuksiani on värjätty punaiseksi monta vuotta mutta... Minulla on 1. huoneessa Mars ja Jupiter... (siis jos se katsotaan syntymäkartalta)
Se nyt ei kai liity aiheeseen varmaan mitenkään mutta noista vaaleaveriköistä..
Tosin synnyin mahongin punaiset hiukset päässäni, jotka ikävä kyllä karisivat pois... Ja tilalle kasvoi erittäin vaaleat hiukset... *harmittaa*

Mitäs muuten meinaa jos Mars ja Jupiter on 1. huoneessa?
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 29.03.2006 08:45:59 »

Hmmm... mielikuvaan päässäni ainakin sopisi mars ykköshuoneessa henkilölle punainen tukka  Smiley
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #3 : 29.03.2006 09:06:53 »

Tsaukkis.

Mulla on venus 1. huoneessa. Hmmm, kyllä mie taidan naisellinen olla, mutta erityisen viehättäväksi en itseäni kyllä tunne (aika tavanomainen tappi taidan valitettavasti olla). Ehkä olen jäävi sanomaan tuohon mitään. Tosin tuo venus on kauriissa, ehkä sekin vaikuttaa.
Tumma olen kuitenkin.
tallennettu
Perhonen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 29.03.2006 09:23:45 »

Morjens!

Mulla 1.huoneessa on Kuu ja Merkurius, 2.huoneessa Mars ja Venus.

Minua kyllä on sanottu viehättäväksi..    Smiley
tosin jotkin ihmiset pitävät ulkoista olemustani  ylpeänä...   Undecided

Ja tumma olen...
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
selkälokki
Vieras
« Vastaus #5 : 29.03.2006 09:53:32 »

daa...
mulla on
uranus  aspect_squ venus
chiron  aspect_squ venus
venus sekstiili kuu
saturnus  aspect_tri venus

Saattaisiko olla, että nuo neliöt venukselle tekevät
monimutkaiseksi sen viehättävyyteni...Ainakin tuo uranus  aspect_squ  venus
voisi tehdä sen, etten saata olla niin perinteisen viehättävä.  Shocked
ÖÖÖh, no joo...
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #6 : 29.03.2006 10:08:25 »

Lainaus
Olen tutkiskellut tuttujeni karttoja ja huomannut että monella viehättävällä naisella on venus ykköshuoneessa.

Lueskenlin tuossa tuota Nikulan kirjaa ja kyllä se periaatteessa pitää näköjään paikkansa.
Miulla tosin kun tuo Venus on kauriissa, se tuo siihen sitä viileyttä ja periaatteellisuutta ja nuo aspektitkin vaikuttavat asiaan näköjään, etten ehkä niin huippu viehättävä sitten ole. Tosin tuon venuksen ja kuun sekstiilin pitäsi taas lisätä naisellisuutta.
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 29.03.2006 10:13:36 »

Hei Sign. Siitäkö syystä olen tyttömäisempi kuin oinaat yleensä  Smiley Minulla tuo aurinko venus yhtymä oinaassa.

Selkälokki, ehkä et vain näe omaa viehkeyttäsi  Smiley Tuo venus ykkösessä henkilöt ovat myös hirmu mukavia "helppoja" ihmisiä. Mukavia sellaisia.
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #8 : 29.03.2006 10:13:43 »

Minä oon ite kokenut, että minun ns.viehättävyys' on enemmänkin sellaista syvältä kumpuavaa, kuin että olisin sellainen hmmm...'liehakoivasti viehättävä'  Grin
Tai, että se tulee ulos jotenkin elämäntapojen kautta...ei niinkään vain sellaisella persoona tasolla..  idiot2
Lieniskö nuo sellaista kuvaavan...

Venus avautuva Neliö Nousumerkki ( jousimies )
Venus Kolmio Keskitaivas  ( skorpioni )
Venus Yhtymä Kuu ( kalat )
Mars sulkeutuva Kolmio Venus
Pluto Oppositio Venus

Ykköshuoneessa minulla ei ole kuin  aurinko  merkurius ja  ceres eikös sekin voisi jotenkin tukea tuota omaa ajatustani...  idiot2
Tosin itse on kyllä kai jäävein omaa viehätystään arvioimaan..paitsi siltä osin, mitä itse on itsestään viehättynyt..  Grin
Jokainen viehättyy niin eri ominaisuuksista...
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9 : 29.03.2006 10:16:40 »

Aivan Mi-Olea, jokaisella on omat mieltymykset. En tarkoita sillä viehättävyydellä pelkästään ulkonäköä. Se viehättävyys on sellaista positiivista asennetta, lämpöä, tietynlaista tapaa ottaa ihmiset huomioon, sisältä tulevaa aistillisuutta... Plus se vaalea ulkonäkö  Wink
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #10 : 29.03.2006 10:19:44 »

Itselläni on Venus ykköshuoneessa 7 asteen päässä AC:sta, joten nousevaksikin tuota planeettaa voisi tituleerata.

Olen ihan pesunkestävä brunette, mutta vartaloni on aika naisellista, sopusuhtaista tyyppiä. Sellainen J Lo-vartalo mieheni mielestä.

Miehet ovat pitäneet minua aina jonkinlaisena syöjätär-tyyppinä ihan ulkoisen olemuksen perusteella eivätkä naiset - etenkään ollessani nuorempi - juurikaan pitäneet minusta. Minua arveltiin perheenrikkojaksi tai jotain. Aivan ilman perusteluja.

Tummaveriköllä Venus ykköshuoneessa voi ilmeisesti antaa jonkun extravaikutuksen. Ehkä vaaleaverikkö on "vain" viehättävä ja puoleensavetävä.
Tuossa aikaisemmin jo kirjoitinkin pitkät pätkät Angelina Joliesta, jolla Venus on tarkoin AC:lla. Edustaa tätä tummaverikkö-Afroditea.

Huvittavaa on, että minulla on hyvä ystävä, jolla AC Neitsyt ja siihen Pluto, Uranus  ja Jupiter yhtymässä. Häntä voisi todella kutusua syöjättäreksi ja perheenrikkojaksikin, mutta yleisesti häntä pidettiin silloin villeimpinä aikoina lähinnä enkelimäisenä.

Ystävällä muuten  venus aspect_con saturnus. Tämä kuvio ei ole hänestä ainakaan seksuaalisesti pidättyvää tehnyt.  Wink
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Mirjam
Vieras
« Vastaus #11 : 29.03.2006 10:25:34 »

Aivan Mi-Olea, jokaisella on omat mieltymykset. En tarkoita sillä viehättävyydellä pelkästään ulkonäköä. Se viehättävyys on sellaista positiivista asennetta, lämpöä, tietynlaista tapaa ottaa ihmiset huomioon, sisältä tulevaa aistillisuutta... Plus se vaalea ulkonäkö  Wink

Juup ymmärsin.  Wink
SIlti varmaankin myös jokainen viehättyy erilaisesta sisäisestäkin kauneudesta ja viehättävyydestä...aistillisuudesta...
Itsekin kyllä luulisin juuri tietäväni millaisesta 'ihmis-tyypistä' kirjoitit ja uskoisin sellaisiin törmänneenikin...en vain tiedä heidän merkkejään, niin osaa varmaksi sanoa..
tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #12 : 29.03.2006 10:40:28 »

Mulla on  merkurius aspect_con aurinko ja oinas oon  :Smiley Tosin 2. huoneessa. Mutta 1.huoneessa kyl paljon muuta tavaraa.
Mun mielestä kyl  kaikki me ollaan omalla tavallaan viehättäviä  smitten
Mut täytyy myöntää et oon vetäny miehiä puoleeni ja ei o tarttenu yrittää mitään muuta kuin olla oma itteni  Smiley Enkä kyl varmasti ainakaan pukeudu mitenkään naisellisesti...Tykkäisin aina olla näis mun rakkaissa kuluneissa farkuissa  smitten

-Oinas73-
                         askendentti kuu jousimies
tallennettu
pluto
Kanta-astroilija

...miau...

Profiili
« Vastaus #13 : 29.03.2006 10:50:03 »

Olen tutkiskellut tuttujeni karttoja ja huomannut että monella viehättävällä naisella on venus ykköshuoneessa. Hyvin lähellä askendanttia. Nämä naiset ovat naisellisia vaaleaveriköitä kaikki, hassua!
Ne joilla pluto on ykköshuoneessa ovat olleet aika tummia yleensä (ainakin tuntemani ihmiset), voiko venus kertoa vaaleudesta?

Mulla on  venus aspect_con askendentti, mutta asteen verran 12. huoneen puolella...
Ykköshuoneessa taas Pluto yhtymässä Aurinkoon ja Marsiin.

Väittäisin, etten ainakaan ketään kylmäksi jätä. Mielipiteet sitten jakaantuvatkin sekä puolesta että vastaan...
Viehättävyyttä totta tosiaan on monen laista. Ykköshuoneen stellium pitää huolen, että hunajapupumaista viehätysvoimaa ei minusta löydy.
Mies kutsuu amatsoniksi  Grin
Juu ja tumma olen.
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #14 : 29.03.2006 11:23:14 »

Minuakin on luultu uhkaavaksi, naisten osalta. Vaikken todellakaan ole mikään miestennielijä. Naiset usein vain luulevat niin. Ehkä johtunee siitä että tulen ystäväpohjalta niin hyvin miesten kanssa juttuun.
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 8
  Tulostusversio  

Siirry: