Itselläni on Venus ykköshuoneessa 7 asteen päässä AC:sta, joten nousevaksikin tuota planeettaa voisi tituleerata.
Olen ihan pesunkestävä brunette, mutta vartaloni on aika naisellista, sopusuhtaista tyyppiä. Sellainen J Lo-vartalo mieheni mielestä.
Miehet ovat pitäneet minua aina jonkinlaisena syöjätär-tyyppinä ihan ulkoisen olemuksen perusteella eivätkä naiset - etenkään ollessani nuorempi - juurikaan pitäneet minusta. Minua arveltiin perheenrikkojaksi tai jotain. Aivan ilman perusteluja.
Tummaveriköllä Venus ykköshuoneessa voi ilmeisesti antaa jonkun extravaikutuksen. Ehkä vaaleaverikkö on "vain" viehättävä ja puoleensavetävä.
Tuossa aikaisemmin jo kirjoitinkin pitkät pätkät Angelina Joliesta, jolla Venus on tarkoin AC:lla. Edustaa tätä tummaverikkö-Afroditea.
Huvittavaa on, että minulla on hyvä ystävä, jolla AC Neitsyt ja siihen Pluto, Uranus ja Jupiter yhtymässä. Häntä voisi todella kutusua syöjättäreksi ja perheenrikkojaksikin, mutta yleisesti häntä pidettiin silloin villeimpinä aikoina lähinnä enkelimäisenä.
Ystävällä muuten
. Tämä kuvio ei ole hänestä ainakaan seksuaalisesti pidättyvää tehnyt.