Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Viehättävyys  (Luettu 54475 kertaa)
0 jäsentä ja 22 vierasta katselee tätä aihetta.
Missa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #30 : 29.03.2006 14:43:23 »

Olen tutkiskellut tuttujeni karttoja ja huomannut että monella viehättävällä naisella on venus ykköshuoneessa. Hyvin lähellä askendanttia. Nämä naiset ovat naisellisia vaaleaveriköitä kaikki, hassua!
Ne joilla pluto on ykköshuoneessa ovat olleet aika tummia yleensä (ainakin tuntemani ihmiset), voiko venus kertoa vaaleudesta?
Onko muut huomannut samaa?
Mikä muu voisi kertoa sellaisesesta "huokuvasta" viehätysvoimasta?

Itse en kyllä vaaleaverikkö ole vaikka Venus tuolla ykköshuoneessa yhtymässä Marsiin ja askendenttiin onkin. Aurinkomerkkini on vaaka, joka on myös astro.comin mukaan karttani voimakkain merkki. Eräät naishenkilöt ovat kyllä olleet ilmeisesti kateellisia minulle, mutta en tiedä onko minua varsinaisesti syöjättäreksi luultu, tuskin - tuo neitsyt-vaikutus tekee kuitenkin hieman konservatiivisemman.

Ja mitä noihin baareihin ja miesten käytökseen tulee, en nykyisin juuri edes käy niissä juuri tuosta loukkaavasta käytöksestä johtuen. On saanut kyllä kuulla vähän kaikenlaista... :Smiley
tallennettu

aurinko vaaka kuu oinas askendentti neitsyt
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #31 : 29.03.2006 15:01:59 »

Minun oman kokemuksen mukaan suomalaiset miehet yleensa osaavat kayttaytya hyvin fiksusti ja kohteliaasti jopa ravintolassa, niita sikamaisia ukkoja loytyy joka puolelta maailmaa kun tarpeeksi kiertelee.
Diamond
tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #32 : 29.03.2006 15:16:53 »

Mulla ollu aina ongelma kun meen baariin pitämään "hauskaa" kamujen kanssa, se tarkoittaapi sitä että mä oon suurinpiirtein koko yön siellä tanssilattialla.. Tanssihullu kun oon...Niin miehethän kuvittelevat että mä meen sinne hakemaan panoseuraa tai muuta  coolsmiley aina on jos jonkinlaista ehotusta tullu, vaik ohan se ihan mieltä imartelevaa ja itsetunto kohisee kun miehet kehuu missin näköseks (vaikken laiha o vuosiin ees ollu) :Smiley Mut tällasena suht koht uskollisena ja aina seurustelevana tyyppinä sais kyl kolahtaa tosi pahasti et mä baarista lähtisin jonkun mukaan ( no täytyy myöntää et niinkin on joskus päässy käymään, kait sitä on ollu sillon heikkona viehkeisiin ihmisiin  buck2)
Nobody´s perfect...

-Oinas-73
« Viimeksi muokattu: 29.03.2006 15:33:43 kirjoittanut Oinas73 » tallennettu
Almah
Kohtuuastroilija
**

-The wealth of the soul is the only true wealth.-

Profiili
« Vastaus #33 : 29.03.2006 15:28:17 »

Jinx! (toivottavasti muistin nimimerkin oikein  Smiley)

Kyselit mitä Mars ja Jupiter 1.huoneessa tarkoittavat. Tällaisen tulkinnan löysin Sepon kirjoittamana...

MARS 1.HUONEESSA

Energian kohdistamista, motivaatiota ja toimintaa kuvaava Mars minuuden ja itsetietoisuuden huoneessa tuo luonteeseen lisää itseluottamusta ja voimaa. Sinä tunnut tietävän mitä milloinkin haluat ja muut kyllä kunnioittavat sinun näkemyksiäsi kunhan opit luottamaan omaan tapaasi toimia hetken mielijohteesta. Pääset elämässäsi eteenpäin vain opettelemalla toimimaan itsenäisesti ja muiden hyväksymistä odottamatta. Sinun persoonaasi liittyy tiettyä pioneerihenkeä, joka ajaa sinua innostumaan uusiin asioihin ensimmäisten joukossa. Osa näistä jutuista toimii paremmin ja osa kehnommin, mutta se ei ole enää sinun murheesi. Opit kyllä erottamaan jyvät akanoista, mutta vain kokemustesi perusteella. Virhearvioinnit loppuvat ajan myötä ihan itsestään.

Jupiterhan laajentaa aina sitä osaa missä onkin ja sitä mihin on yhteydessä... Minullakin on Mars ja Jupiter 1.huoneessa yhtymässä toisiinsa ja muihin...

Toivottavasti tuo Jupiter ei nyt ihan ulkomuotoani laajenna, mutta itsetietoisuuttani olen sen kyllä kokenut laajentavan.. Olen muuten ainakin vielä hoikka... Wink  2funny
tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #34 : 29.03.2006 15:51:34 »

Kiitti Almah kun sain lisää tietoo sulta  Wink
Mullakin on  mars ja  jupiter 1. huoneessa ....
Jees mä innostun kyl aina mielöttömästi kaikesta uudesta, mut innostus ei yleensä kestä kauaa  Embarrassed
Kantapään kautta tässä on kaikki tullut opeteltua  Cheesy
Joo tiedän aina vähän liiankin hyvin mitä haluan ja kaikkee kun ei voi aina saada knuppel2 On sitä sitten saanu kuullakin tolta järkevämmältä (neitsyt-nouseva avokki) että mä käyttäydyn taas kuin 5-vuotias  Embarrassed
Itsetunto on kyl aina ollu hyvä, mut siihen varmaan mul vaikuttaa toi  askendentti jousimies  Huh

-Oinas73-
       askendentti kuu neptunus  ceres  juno lilith jousimies
tallennettu
Q
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #35 : 29.03.2006 16:38:52 »

Kyllähän nuo voimakkaat  venus-vaikutteet käsittääkseni aika perinteisesti viehättävyyteen liitetään, eikä toki suotta!

Mitä tulee noihin kahteen, venuksen hallitsemaan merkkiin, härkään ja vaakaan, niin nimenomaan niistä tuo vaaka useimmiten näyttäytyy viehättävänä, kun taas härkä näyttäytyy ainakin minulle pikemminkin sensuellina. Siinä kaksi erityyppistä tähtimerkkiä ilmentää samaa venus voimaa ja kauneutta omille elementeilleen uskollisina Wink

Oma venukseni sijaitsee niinkin kaukan askendentista, kuin 10. huoneessa. En missään nimessä sanoisi olevani kaunis, ainakaan sillä perinteisellä tavalla, vaan pikemminkin hiukan erikoisen näköinen suhteettomine kasvonpiirteineni (korkea otsa ja poskipäät, pitkä ja voimakas nenä, "pikkusievä" suu ja pikkuruinen leuka, sekä kauniin mantelinmuotoiset ja kirkkaat, mutta melko pienet silmät -jep, kuulostaa pahalta Grin). Silti monet ihmiset pitävät minua viehättävän näköisenä -erehtyvätpä jopa kuvittelemaan luonteenikin sellaiseksi, mitä se ei valitettavasti kyllä ole Grin. Liekö tuo illuusio sitten "lahja" (vaiko kirous?) hallitsevalta merkiltäni vaa'alta, joka kuitenkin sitä venus energiaa minuun tuo Huh...ja ai niin, onhan mulla venus heti marsin jälkeen kakkosena Pullenin planeettarankkauksessa.

Omalla kartallani askendenttia lähinnä ovat Jupiter (1. huone) ja Pluto (12. huone). Laajentanut ei jupi ole minuakaan, siis ulkoisesti, vaan olen melko kitukasvuista sorttia...kaikin puolin
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #36 : 29.03.2006 22:02:34 »

Lainaus
nousevat kauriit ole luisevia
Hah, mie taidan olla joka jutussa se poikkeustapaus, joka vahvistaa säännön.
Voisin ihan mieluusti vaihteeksi olla luiseva, mutta kissankittiä.
Lannetta on vaikka muille jakaa, ja muodot ei kyllä lähe minnekään, eikä sellainen pehmeys, ennenkuin olisin tosi nälkäkuoleman partaalla...
En jaksa enää edes yrittää, koska se vaatisi ihan älytöntä panostusta miulta.
Kunhan terveenä pysyn ja liikkuminen tuntuu hyvältä ja kunhan en tästään lihoisi ainakaan...
tallennettu
Nomadi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #37 : 29.03.2006 22:24:40 »

On sanottu että nousevat leijonat on häkellyttävän hyvännäköisiä, ja pitää kyllä todellakin paikkansa ainoan tuntemani nousuleijonan kohdalla. Tunnetteko lisää sellaisia - kestävätkö pidemmänkin katseen?
tallennettu

Aurinko - Skorpioni // Kuu - Jousimies // AC - Vesimies
"Sit on my face and tell me that you love me."
selkälokki
Vieras
« Vastaus #38 : 29.03.2006 22:27:50 »

joo, tunnen yhden nousuleijonan ja on aika mukiinmenevän näköinen...
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #39 : 30.03.2006 06:59:14 »

Äitini on nousuleijona ja kyllä hän on viehättävä, aurinko vaaka myös  Smiley
tallennettu
luminant mermaid
Kohtuuastroilija
**

"Elämästä myöhästyy se, jolla on aina kiire."

Profiili
« Vastaus #40 : 30.03.2006 08:39:36 »

En kaunis, mutta viehättäväksi sanottu, olisko sitä sisäistä kauneutta ja vetovoimaa.  smitten
Yllättävän paljon löytyi Venusta Sisäisen Soturin tulkinnasta, jotka myös tunnistan itsestäni. En miestennielijä, mutta joskus aiheutan (aiheetonta?) mustasukkaisuutta keskustelemalla varattujen miesten kanssa.

Saturnus oppositio Venus
Neptunus avautuva kolmio Venus
Pluto avautuva sekstiili Venus
Jupiter avautuva kvinkunssi Venus
Venus avautuva sekstiili Merkurius
Venus sulkeutuva neliö Nousumerkki
Venus yhtymä Keskitaivas
Chiron sulkeutuva kolmio Venus

Otteita selityksistä

Pluto avautuva sekstiili Venus
" Annat itsestäsi ja tunteistasi niin varman kuvan, että monet luulevat sinun rakastuneen itseensä, ilman että itse olet asiasta lainkaan tietoinen. Sanomattakin on selvää, että sinuun on helppo ihastua ja jopa rakastua, mutta yhtä varmaa on, ettei elämä kanssasi ole kovin helppoa, varsinkaan jos kumppanisi sattuu olemaan mustasukkaista tyyppiä. Sinua kun ei voi pistää purkkiin ja hyllylle. Tietoisuus omista arvoistasi ja sitä kautta myös seksuaalinen vetovoimasi ei häviä minnekään sen paremmin avioliiton kuin avoliitonkaan myötä."

Neptunus avautuva kolmio Venus
" Pystyt olemaan täysillä mukana kaikissa tilanteissa, jotka koet itsellesi tärkeiksi. Lähelläsi elävien ihmisten kannalta kykysi herättää melkoista hämmennystä ja joskus kipeitäkin väärinkäsityksiä, sillä he kuvittelevat käytöstäsi merkiksi syvemmistä tunteista kuin ikinään osaisit kuvitella. Osaat arvostaa toisen ihmisen hyviä puolia niin aidosti, ettei tämä voi välttyä kuvittelemasta saaneensa palan sydämestäsi haltuunsa. Sinua on kuitenkin hyvin hankala omistaa, sillä vaistomaisesti löydät tiesi sellaisten ihmisten luo, jotka arvostavat sinua ilman vaatimuksia ja velvoitteita."

Että tämmönen tapaus  smitten
tallennettu

*nouseva Vaaka
*aurinko Härässä
*kuu Kaksosissa
*merkurius Oinaassa
*venus Kaksosissa
*mars Ravussa
*Punainen Resonoiva Maa
luminant mermaid
Kohtuuastroilija
**

"Elämästä myöhästyy se, jolla on aina kiire."

Profiili
« Vastaus #41 : 30.03.2006 08:46:26 »

Ai niin, se minun Venukseni majailee Kaksosissa ja 9. huoneessa  smitten
...mutta Vaaka on 1. huoneessa, josta löytyy Pallas, Juno ja Kuunsolmu. Liekö näillä merkitystä.
 smitten
tallennettu

*nouseva Vaaka
*aurinko Härässä
*kuu Kaksosissa
*merkurius Oinaassa
*venus Kaksosissa
*mars Ravussa
*Punainen Resonoiva Maa
Q
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #42 : 30.03.2006 09:02:03 »

On sanottu että nousevat leijonat on häkellyttävän hyvännäköisiä, ja pitää kyllä todellakin paikkansa ainoan tuntemani nousuleijonan kohdalla. Tunnetteko lisää sellaisia - kestävätkö pidemmänkin katseen?

Ha! Mun mies on nousu-leijona smitten

...vaan ei hänkään kyllä komea/hyvännäköinen sillä kaikkein perinteisimmällä tavalla ole. Mutta äärettömän karismaattinen ja vetovoimainen kyllä. Jälleen kerran hiukan eriparisista ja omituisista yksityiskohdista muodostuu ihmeellisen toimiva kokonaisuus, jossa on samalla kertaa sekä miehistä vetovoimaa, että lumoavaa herkkyyttä. Koko komeuden kruunaa vielä  tuuhein, luonnonkihara tukka, jonka olen ikänään suomalaisella nähnyt ja mahtava parta (joka taasen ehkä menee ohi yleisistä kauneusihanteista, mutaa minusta on suorastaan ah!) -varsinainen leijonanharja siis kehystää kasvojaan.

No, voi tietenkin olla, että olen hiukan jäävi tähän vastaamaan mutta... Smiley
tallennettu
Q
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #43 : 30.03.2006 09:30:20 »

Ai niin ja tosta omasta venuksestani vielä, että sijaitsee tosiaan 10. huoneessa, leijonassa (rauuuur Grin).

Venus-aspektini ovat seuraavanlaiset:
 venus aspect_con MC
 venus aspect_squ uranus
 venus aspect_squ mars
 venus aspect_tri neptunus
 venus aspect_sex askendentti
 venus aspect_sex pluto

Onko nuo nyt sitten viehätysvoimaa tukevia, vaiko haittaavia aspekteja Huh...Voisi luulla että ainakin tuo yhtymä MC:hen olisi tässä mielessä suotuisa, samoin sekstiili nousumerkkiin. Mutta ehkä joku osaa tästä antaa pätevämmän lausunnon.

Niin joo...sekin jäi aijemmin mainitsematta, että niin kuin parilla muullakin täällä, niin mullakin on siis sekä  jupiter että  mars 1. huoneessa Wink
tallennettu
illusion_dream
Vieras
« Vastaus #44 : 31.03.2006 16:12:03 »

Laitan minäkin oman korteni tähän kekoon =)

Viehättävyydestäni en tiedä.. ulkonäöltäni vaalea, isot silmät, kroppa sopusuhtainen.
Aurinko härkä, nouseva rapu ja venus kaksosissa 11. huone..

Ulkoinen rapistuu väistämättä, joten parhaani mukaan yritän kaunistaa myös sisäistä maailmaani.. ulkoinen ei määritä ihmistä, mutta ikäväkseni täytyy todeta, että jotkut tekevät arviointinsa muista sen ulkoisen perusteella.. itse yritän tutustua ihmiseen paremmin ennen kuin lyön leiman otsaan =)

Venus-aspektit kartallani... näistä en kyllä itse ymmärrä mitään..
 Venus sulkeutuva sekstiili nousumerkki
 Venus neliö keskitaivas
 Venus sulkeutuva neliö kuu
 Venus yhtymä aurinko
 Venus yhtymä merkurius
 Jupiter avautuva kolmio venus
 Saturnus avautuva kolmio venus
 Uranus oppositio venus
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 8
  Tulostusversio  

Siirry: