Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Viehättävyys  (Luettu 54433 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Nomadi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #45 : 31.03.2006 22:20:13 »

Pientä kaunotar-kenttätutkimusta tässä tein perjantai-illan ratoksi ☺

Monesti maailman kauneimman naisen tittelin saanut Catherine Deneuve:llä on venus 8. huoneessa / neitsyt. tekee kyllä aspektit askendanttiin, mC:hen ja aurinkoon.

venus/neitsyt/VIII on myös Catherine Zeta-Jonesilla

Angelina Joliella on tuo venus & askendantti yhtymä ihan ravun lopussa, eli hällä on astetta vajaa se nouseva leijonakin jota hyvännäköisyyden merkiksi tuolla aiempana esittelin. Nouseva leijona on myös Johnny Depp. Nousevan leijonan kauneus ei ole mitään tavis-babrbi osasto vaan paljon huikeampaa. Ah!
ja venus & askendantti yhtymä myös Cameron Daizilla (ravussa)

Sophie Marceau kuulemma saa miehet tärisemään pelonsekaisesta kiihkosta (näin minulle on kerrottu) – hänellä voimakas stellium skorpionissa, venuskin siellä mukana.

(lähde http://www.astrotheme.fr)
tallennettu

Aurinko - Skorpioni // Kuu - Jousimies // AC - Vesimies
"Sit on my face and tell me that you love me."
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #46 : 02.04.2006 13:14:54 »

Hmm... Olen AITO punatukkainen (siis värjäämätön) ja minulla on pluto 1 huoneessa ja Venus 6 huoneessa. Tiedä häntä mitä nuo kaikki nyt viehättävyydestä kertovat mitä kartalta näkyy itse kullakin. Viehättävyys kumpuaa ennenkaikkea sisältäpäin...  :Smiley
Itse olen aurinko härkä ja nousu neitsyt.
« Viimeksi muokattu: 02.04.2006 13:16:54 kirjoittanut Rakkauden enkeli » tallennettu
Q
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #47 : 02.04.2006 14:30:59 »

Lainaus
Ulkoinen rapistuu väistämättä, joten parhaani mukaan yritän kaunistaa myös sisäistä maailmaani..

Lainaus
Viehättävyys kumpuaa ennenkaikkea sisältäpäin...

Mielestäni näitä on ehkä tarpeetontakin erikseen korostaa. Itse ainakin vilpittömästi uskon, että sisäinen kauneus se loppu peleissä meille jokaiselle tärkeintä on. Pinnallisinkin ulkoisen kauneuden palvoja joutuu ennen pitkää myöntämään, miten katoavaista se kaikki on verrattuna todelliseen hengen ja sielun kauneuteen.

Toisaalta olen myös sen verran realistinen, etten pysty täysin käsi sydämellä väittämään, etteikö ulkoisillakaan asioilla minkään moista merkitystä olisi. Ihminen vaan on niin visuaalisesti kehittynyt ja suuntautunut olento, että kyllä ulkoinenkin viehätysvoima ja kauneus meihin vetoaa. Tai no, mikä minä olen muitten puolesta puhumaan, mutta itse ainakaan en sillekään mitenkään immuuni ole, saati muut tuntemani ihmiset...mikä pistääkin minut pitämään tällaista piirrettä jopa varsin inhimillisenä ominaisuutena. Tärkeää onkin musta oikeastaan vain se, ettei niihin ulkoisiin seikkoihin takertuisi ja antaisi niille todellista arvoaan suurempaa merkitystä.

Viehättävyys toki on, niin kuin lähes kaikki muutkin adjektiivit, subjektiivinen käsite. Kuka antaa siinä enemmän painoa fyysisille ominaisuuksille; tukan värille, suun aistikkuudelle tai sopiville kurveille. Kuka taasen näkee sen nimenomaan ja ennen kaikkea persoonallisuuden osana, asiana joka kumpuaa sieltä sisältä. Luulisin, että useimmille se on, kuten itsellenikin, monen asian, ulkoisen ja sisäisen, summa -eräänlainen taika ja lumovoima, joka ei voi koskaan syntyä vain jostakin yhdestä tietystä ominaisuudesta, sen enempää psyykkisestä kuin fyysisestäkään.
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #48 : 02.04.2006 16:25:34 »

HIENOA KATJA-Q
Diamond
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #49 : 02.04.2006 16:46:02 »

Juuh, ulkoinen olemuksemme on vain kuorta, pintaraapaisua. Mutta asian ydin on sananmukaisesti meidän sisimpämme. Itse en ikinä loisi ihmissuhteita pelkän ulkoisen olemuksen perusteella. Kyllä ne ovat nuo muut "arvot", jotka minulle merkkaavat.  smitten JOKAINEN meistä on viehättävä omalla, ainutlaatuisella, persoonallisella tavallaan !  smitten
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #50 : 02.04.2006 17:38:35 »

Miten se ykköshuone liittyi tähän ulkonäköön?  idiot2 Kun mulla on siellä ykköshuoneessa Uranus Jouskarissa ja Neptunus Kauriissa...

Viehättävyydestä en tiedä.  Grin Onhan mulla toi Venus Oinaassa 4. huoneessa ja paljon kaksosta, mikä tekee musta ilosen ja ystävällisen flirtti-ihmisen... Wink Flirttaan avoimesti niin miehille kuin naisillekin, sillai viattomasti ja kujeilevasti ja aika usein naiset kokevat mut uhkana, kun juttelen kaikille miehille niin suoraan ja iloisesti.

En ole mikään älyttömän kaunis ainakaan kovin naisellisella tavalla, tai no kasvot voi olla naiselliset, mutta kroppa onkin sellanen poikamaisempi. Sopusuhtainen, lihaksikas, pienet tissit ja kapee lantio... Pieni mutta pippurinen! Mut oon sinut sen kanssa! Luulen et mun viehättävyys tulee enempi sisältä, kuin ulkoa... Ainakin toivon näin!
Cheesy
tallennettu
Julina
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #51 : 02.04.2006 21:34:53 »

Mielenkiintoisia kommentteja puoleen ja toiseen.
Mulla on venus ykkösessä, jonkun asteen yhtymässä sekä AC:hen että aurinkoon. Merkkinä leijona.
Mutta väreiltäni olen tumma. En silti usko, että mua uhkaksi koetaan. Mutta seuraa kyllä yleensä saan ja toimeen tulen niin miesten kuin naisten kanssa.
Onhan nämä siis epäilemättä laskettava positiivisiksi asetelmiksi  angel
tallennettu
intiraymi
Vieras
« Vastaus #52 : 02.04.2006 22:12:13 »

Viehättävyydestä en tiedä.  Grin Onhan mulla toi Venus Oinaassa 4. huoneessa ja paljon kaksosta, mikä tekee musta ilosen ja ystävällisen flirtti-ihmisen... Wink Flirttaan avoimesti niin miehille kuin naisillekin, sillai viattomasti ja kujeilevasti ja aika usein naiset kokevat mut uhkana, kun juttelen kaikille miehille niin suoraan ja iloisesti.

Cheesy

hih, venus oinaassa rules! mie kans oon. 2funny
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #53 : 02.04.2006 22:35:54 »

Heh, minullakin Venus Oinaassa, 12.huoneessa. Ai, kuinka me ollaankin viehättäviä...  2funny
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #54 : 02.04.2006 22:52:12 »

Hehehhe.... Cheesy
Vähän niin kuin jännän hurjasti kutkuttaisi kokeilla, pystyykö kukaan arvioimaan miltä näytän syntymäkarttani perusteella..?  :Smiley

Lähimmäksi päässyt saisi vaikka taivaallisen S-marketin plussa pisteitä tai jotain palloukkoja loppuiäkseen...  Cheesy 2funny Cheesy 2funny Cheesy  2funny

Iloa, valoa ja rakkautta  smitten

Asterix
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #55 : 03.04.2006 08:35:18 »

Löytyi tälläinen Venus eri merkeissä- juttu...

http://www.mtv3.fi/helmi2005/kuudesaisti/

(Linkin jälkeen mene kohtaan astrologia ja sieltä eroottinen tähtitaivas..)

Venus Leijonassa (7.huone)

Leijonassa Venus on täynnä elinvoimaa ja pääsee todella näyttämään kyntensä. Olet voimakas ja intohimoinen rakastaja, jolle seksi on niin tärkeää, että se voi hyvinkin kehittyä addiktioksi asti. Seksi ei ole sinulle mikään elämän ja kuoleman kysymys, yhden illan jutut sopivat sinulle oikein hyvin. Kaipaat jännitystä, seikkailua ja taatusti sen illan kauneimman/komeimman partnerin. Olet antelias ja tuhlaileva rakkaudenosoituksissasi, mutta rakastajana turhan itsekäs ja dominoiva. Muista, että kaikkein suurin rakastaja on sittenkin se, joka saa partnerinsa nauttimaan.  :Smiley

2funny
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #56 : 03.04.2006 11:55:04 »

Minulla on:Venus Kaloissa  kalat

Venus Kaloissa alistuu ja haluaa tyydyttää. Olet lempeästi rakastava, kumppaniasi palvova uhrautuja, jolle oma nautinto on melkein sivuseikka, jos vain saat partnerisi tyydytettyä. Seksi on sinulle usein uhrautumista, johon usein ajaudut vain miellyttääksesi toista. Rakastellessa pääset lähelle kumppaniasi, ja se on sinulle paljon merkityksellisempi asia kuin itse akti. Mielialasi vaihtelee kumppanin tunnetilojen mukana. Kun hän on tyytyväinen, sinäkin olet.

Testin mukaan kuulun Venuksen vaiheeseen: 2

Kuulut syntymäpäiväsi perusteella Venuksen toiseen vaiheeseen. Kakkosvaiheen Venus on vahvasti fyysinen. Tämän vaiheen edustajalle seksuaalisuus on yksi perustarpeista, jonka tyydyttäminen on luonnollista. Hän kokee oman sukupuolensa vahvana ja voi hyvinkin edustaa kaikkein perinteisimpiä mies- tai naiskuvia. Suku ja sen jatkaminen on hänelle tärkeää, ja omia lapsiaan hän rakastaa suuresti. Kakkosvaiheen Venus voi tehdä ihmisestä patrioottisen, mutta kehittyneimmillään se voi antaa kantajalleen myös intuitiivisen kyvyn aistia toisten ihmisten tarpeet ja vaikuttaa heihin vahvasti vaistojen tasolla.

Kakkosvaiheen Venus elää ja hengittää rakkautta jokapäiväisessä elämässä - ja myös työssä. Hänelle rakkaus on vahva osa hänen persoonaansa, ei mikään abstrakti käsite. Tunteensa hän ilmaisee kehonsa kautta, ja voi myös käyttää kehoaan luovuutensa ilmaisuun, esimerkiksi tanssijana tai näyttelijänä. Ääripäissään tämän vaiheen edustaja voi olla koko perhettä omistavalla rakkaudellaan ohjaava vahva äitihahmo, tai nautintojen maahan eksynyt, vain omia tarpeitaan ajatteleva hedonisti.

Kyllähän nuo lihavoidut kohdat pitivät paikkansa...  :Smiley
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #57 : 03.04.2006 12:03:44 »

Minulla Venus Oinaassa, 12.huoneessa Tällaista tuo linkki kertoi ja allekirjoitan kyllä suurimman osan...  smitten
Venus edustaa kiinnostusta tunteisiin ja arvoihin, niiden vaihtamista ja jakamista toisten kanssa.

Venus Oinaassa
Oinaan nopeasti ja impulsiivisesti solmimat ihmissuhteet voivat myös päättyä nopeasti.
Tunteet ja eroottinen lämpö syttyvät helposti, mutta eivät juuri kestä arkista jokapäiväisyyttä, vaan latistuvat äkisti. Voimakkaat ja intohimoiset ihmissuhteet voivat kärsiä myös itsekkyydestä ja elämäntapojen karkeudesta.
Heikkoudet: epävakaisuus, lyhyitä ja monia suhteita.

Venus huoneessa XII
Kannat vastuuta syrjäytyneistä ja köyhistä, olet sosiaalisesti vastuuntuntoinen ja arvomaailmassasi on moraalilla suuri merkitys, vaikka sinulla saattaakin olla salaisia rakkaussuhteita.
Pidät yksinkertaisesta elämästä, luonnosta, eläimistä ja olet rauhaa rakastava.
Ihmissuhde onnistuu parhaiden ammatillisissa merkeissä.

28 Trini Venus - Mars yhtymä
Rakkauselämä, jolla on suuri merkitys, voi olla myrskyisää. Kykysi nauttia elämästä täysin rinnoin on voimakasta. Arvomaailmasi ilmenee toimintasi kautta.

71 Sekstiili Venus - Askendentti yhtymä
Pidät kaikesta kauniista, taiteesta, tasapainoisuudesta ja harmoniasta. sinun luonteesi on jakava ja sosiaalinen, olet luonteva ja rakastettava.

Vaihe 1
Kuulut syntymäpäiväsi perusteella Venuksen ensimmäiseen vaiheeseen. Tämä venuksen vaihe tekee ihmisestä melko aggressiivisen rakastajan. Hänen tunteensa syttyvät nopeasti ja kuohuvat herkästi yli. Hän on vahvojen tunteitten ohjaama, impulsiivinen rakastaja, joka haluaa kaiken tässä ja nyt. Hän ei ole mikään metsästäjä, mutta antaa vaistojensa viedä itsensä mitä eriskummallisimpiin suhteisiin. Ne syttyvät ja sammuvat, niissä riidellään rajusti, mutta koetaan myös tunteiden syvyys siellä kauniimmassa päässä. Jos tämän Venuksen vaiheen ihminen ei ole saanut käsiteltyä alitajuntansa itselleen asettamia vaatimuksia, hän ahdistuu ja purkaa helposti paineensa parisuhteessa, hän voi siis olla myös väkivaltainen.
Suhteet ovat helposti lyhytaikaisia, hänen rakkautensa saattaa sammua aivan yhtä nopeasti kuin se syttyikin. Nopeana reagoijana myös hänen fyysinen suorituksensa saattaa helposti jäädä kumppanin kannalta liian lyhyeksi.

Jaahas, ykkösvaiheen tyttöjä... En ensin tuota kohtaa huomannutkaan...  Cheesy
« Viimeksi muokattu: 03.04.2006 16:00:47 kirjoittanut Gigianne » tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #58 : 03.04.2006 12:05:08 »

Hmm... Tuli tässä vielä mieleen, että Venus on aurinkomerkkini härän planeetta ja testissä miltä planeetalta tulet sain vastaukseksi Venuksen.  2funny
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #59 : 03.04.2006 12:14:48 »

Sama täällä. Aurinkomerkkini Härkä ja Venuksen tytär olen... Siihen kun vielä ynnää tuon alapuolella olevan kirjoitukseni Venuksesta Oinaassa, niin A VOT !! Kaipa minä sitten olen hyvinkin viehättävä "sarvipää"...  2funny  Kiss
Kun vielä Kaurista tämän lisäksi syntymäkartallani merkeistä eniten...
« Viimeksi muokattu: 03.04.2006 12:16:53 kirjoittanut Gigianne » tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8
  Tulostusversio  

Siirry: