Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Viehättävyys  (Luettu 54522 kertaa)
0 jäsentä ja 64 vierasta katselee tätä aihetta.
Q
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #75 : 04.04.2006 15:45:09 »

Voi kumpa olisinkin taiteellinen, ehkä mieleltäni olenkin ja haluaisin olla. Taidanpa vaan olla melko lahjaton sellainen  Embarrassed

Pötyä! Et vain vielä ole löytänyt omaa alaasi Wink
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #76 : 04.04.2006 17:18:43 »

Niin ehkäpä  Smiley
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #77 : 04.04.2006 17:29:40 »

Osa nimimerkistäsikin Artemis ainakin viittaisi siihen...
Art = taide  Grin
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #78 : 04.04.2006 17:45:12 »

Niin  Grin

Ideoita on paljon ja halua tehdä vaikka mitä, mutta...
Piirtämisessä ja maalaamisessa olen todella huono, valokuvaan mielelläni ja välillä onnistun ihan hyvin. Kirjoitan mielelläni juttuja. Olisi ihanaa osata maalata, jotain kaunista ja jännää.
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #79 : 04.04.2006 17:52:17 »

Niin, ja sitäpaitsi kun tässä kerran oli viehättävyydestä kysymys, niin me KAIKKIHAN olemme viehättäviä, Luojan "taideteoksia"...
Itse en myöskään osaa piirtää pätkän vertaa... Ainoa taiteellisuuteni ilmenee musiikissa ja kirjallisella puolella.
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #80 : 04.04.2006 17:54:59 »

Totta!
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #81 : 05.04.2006 12:05:55 »

Äiti Teresan salaiset eroottiset päiväkirjat?

Hyi yök!!!

Ei mitään yök! Mä lukisin ainakin ahnaasti tämmöset muistelmat, Jeesuksestakin tuli heti kiehtovampi tyyppi, kun luin kirjan Pyhä veri, pyhä graal. Ei inhimillisyys kenenkään pyhyyttä tai hyvyyttä vähennä, ainakaan mun silmissäni. Pikemminkin päinvastoin Wink

Aivan. Olen samaa mieltä. Minä en ole tuota kirjaa vielä lukenutkaan. Pitäisi kyllä... Kiitos vinkistä.  Wink
tallennettu
intiraymi
Vieras
« Vastaus #82 : 05.04.2006 22:50:04 »

Lukekaapa tantrisesta seksistä, taivas miten kauniita ajatuksia!! Nainen saa olla seksuaalinen nainen, jota arvostetaan NAISENA. (Tällä viittaan "tasa-arvoon", missä naiset ovat alkaneet IMITOIMAAN miehiä. YÖK SILLE.) Ruumis/henki ajattelu perustuu miehiseen Raamatun tulkintaan, jossa tavoitellaan valtaa pelon kautta. HYI SILLE.
tallennettu
Q
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #83 : 05.04.2006 23:30:33 »

Nainen saa olla seksuaalinen nainen, jota arvostetaan NAISENA. (Tällä viittaan "tasa-arvoon", missä naiset ovat alkaneet IMITOIMAAN miehiä. YÖK SILLE.)

Minäkin olen aina tykännyt, että nainen on nainen ja mies on mies. Ja toki he kantavat myös toinen toistaan sisällänsä ja parhaimmillaan ovat hyvinkin tasapainossa keskenään, sinut sekä femiinisen ja maskuliinisen puolensa kanssa. Silti se ei mielestäni tarkoita sitä, että molemmat olisivat samanlaisia, tai että heidän ylipäätään tulisi sitä olla.

On surullista huomata, että nykyisellään se, mitä pidetään yleisesti ottaen tasaarvoisena, onkin todellisuudessa entistäkin suurempaa eriarvoisuutta. Moni itseään kunnon feministinä pitävä nainenkin on minusta lähinnä sovinisti aatteiltaan. Miksi naisesta pitäisi tulla "mies", jotta häntä voitaisiin kunnioittaa ja pitää tasavertaisena? Miksi hänen tulisi luopua kaikesta siitä, mikä tekee hänestä naisen, mikä tekee hänestä ainutlaatuisen suhteessa mieheen, jotta hän voisi kokea olevansa yhtä arvokas ja itsenäinen?

Ennen oli niin, että miehet eivät oikein osanneet arvostaa perinteisiä naisellisia arvoja ja avuja. Nyt on niin, etteivät niitä osaa enää oikein arvostaa naiset itsekään. Kotiäitejäkin syytetään nykyään tyhmiksi ja kunnianhimottomiksi kanoiksi, jotka valinnallaan (jota kukaan ei edes oikeasti valinnaksi usko) riskeeraavat sen kaiken "tasa-arvoisuuden", johon kovalla vaivalla on päästy ja ajavat kaikki naiset alta aikayksikön takaisin sinne "hellan ja nyrkin väliin". Ja tätä sormella osoittelua tekevät nimenomaan muut naiset, ne joiden mielestä kaikki pehmeä ja feminiininen on jotenkin häpeällistä ja nolostuttavaa.

Mielestäni todellinen tasa-arvo ei ole sitä, että jomman kumman sukupuolen perusominaisuudet pyritään kitkemään pois ja sulauttamaan siihen hyväksyttävämpään sukupuolirooliin. Pikemminkin se on, tai sen tulisi olla, sitä, että molempia osapuolia, miestä ja naista, arvostetaan ja ihannoidaan sellaisenaan; tasapuolisesti ja molempien ainutlaatuisuutta ylistäen.

Mutta jooh..tää meni nyt valla OT Embarrassed
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #84 : 06.04.2006 12:45:11 »

Nainen saa olla seksuaalinen nainen, jota arvostetaan NAISENA. (Tällä viittaan "tasa-arvoon", missä naiset ovat alkaneet IMITOIMAAN miehiä. YÖK SILLE.)

Minäkin olen aina tykännyt, että nainen on nainen ja mies on mies. Ja toki he kantavat myös toinen toistaan sisällänsä ja parhaimmillaan ovat hyvinkin tasapainossa keskenään, sinut sekä femiinisen ja maskuliinisen puolensa kanssa. Silti se ei mielestäni tarkoita sitä, että molemmat olisivat samanlaisia, tai että heidän ylipäätään tulisi sitä olla.

On surullista huomata, että nykyisellään se, mitä pidetään yleisesti ottaen tasaarvoisena, onkin todellisuudessa entistäkin suurempaa eriarvoisuutta. Moni itseään kunnon feministinä pitävä nainenkin on minusta lähinnä sovinisti aatteiltaan. Miksi naisesta pitäisi tulla "mies", jotta häntä voitaisiin kunnioittaa ja pitää tasavertaisena? Miksi hänen tulisi luopua kaikesta siitä, mikä tekee hänestä naisen, mikä tekee hänestä ainutlaatuisen suhteessa mieheen, jotta hän voisi kokea olevansa yhtä arvokas ja itsenäinen?

Ennen oli niin, että miehet eivät oikein osanneet arvostaa perinteisiä naisellisia arvoja ja avuja. Nyt on niin, etteivät niitä osaa enää oikein arvostaa naiset itsekään. Kotiäitejäkin syytetään nykyään tyhmiksi ja kunnianhimottomiksi kanoiksi, jotka valinnallaan (jota kukaan ei edes oikeasti valinnaksi usko) riskeeraavat sen kaiken "tasa-arvoisuuden", johon kovalla vaivalla on päästy ja ajavat kaikki naiset alta aikayksikön takaisin sinne "hellan ja nyrkin väliin". Ja tätä sormella osoittelua tekevät nimenomaan muut naiset, ne joiden mielestä kaikki pehmeä ja feminiininen on jotenkin häpeällistä ja nolostuttavaa.

Mielestäni todellinen tasa-arvo ei ole sitä, että jomman kumman sukupuolen perusominaisuudet pyritään kitkemään pois ja sulauttamaan siihen hyväksyttävämpään sukupuolirooliin. Pikemminkin se on, tai sen tulisi olla, sitä, että molempia osapuolia, miestä ja naista, arvostetaan ja ihannoidaan sellaisenaan; tasapuolisesti ja molempien ainutlaatuisuutta ylistäen.

Mutta jooh..tää meni nyt valla OT Embarrassed

OI, allekirjoitan TÄYSIN tuon kirjoituksesi.  smitten smitten smitten
tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija

Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin

Profiili
« Vastaus #85 : 06.04.2006 16:41:44 »

No joo  Smiley
Viehttävyydestä en tiedä yhtikäs mitään, itsestäni puhuttaessa, idiot2, mutta mun Radixkartallani nousee  Nymphie-asteroidi 4'37,  askendentti ollessa 2'10  skorpioni :ssa, joten minut ilmeisesti voidaan lukea syöjättäreksi  idiot2 Lips Sealed. Sitä koin ainakin hyvin varhaisina nuoruuteni päivinä, joka ilmeni tyttöjen kadehtimisena Huh

Venuksen vaihe mulla 12, joka on mukavasti syntymäkuukauden numero

Kuulut syntymäpäiväsi perusteella Venuksen viimeiseen, kahdenteentoista vaiheeseen. Tässä vaiheessa Venus rakastuu ensisilmäyksellä sielunkumppaniinsa, ja elää tämän kanssa täydellisen palvovaa rakkautta kautta kaikkien aikojen ja universumien. Täydellisyyttä tavoitteleva Venuksen kahdestoista vaihe on parhaimmillaan henkistynyttä, todellisen rakkauden riemuvoittoa, jossa tunteelle osataan ja uskalletaan antautua täysillä. Pahimmillaan tämä vaihe on toista ihmistä alistavaa tyranniaa, jossa kohteeksi etsitään itseä heikompi, puolustuskyvytön alistuja, jonka tahto on mahdollistaa murtaa.

Kahdestoista Venuksen vaihe tuntee rakkauden jumalallisuuden niin syvällisesti, että mikään muu ei kelpaa. Hän syöksyy uuteen suhteen silmät loistaen, uskoen varmasti juuri nyt löytäneensä sen täydellisen, minkä olemassaolon oma sisin on koko ajan tiennyt todeksi. Kovin harva vain kykenee antamaan sata prosenttia itsestään, ja tämä Venuksen vaihe ei vähempään tyydy. Seurauksena voi olla tulisia pikarakastumisia ja yhtä äkkinäisiä tunteen hiipumisia, jolloin kumpikin havahtuu ihmettelemään, että kuinka tähän oikein on jouduttu.

Loistava vaihe kahdelle sielukkaalle ihmisille, jotka inspiroituvat rakkaudesta ylittämään itsensä. Silloin, kun rakkaus pääsee virtaamaan vapaasti molemminpuolisen palvonnan asteelle, Venus on päässyt perille ja pari pystyy rakentaman palan taivasta maan päälle. Mutta jos vain toisen Venus on 12. asteessa, saattavat täydellisyysvaatimukset muodostua kumppanille liian suuriksi - ellei hänen oma Venuksensa sitten satu olemaan vaikkapa seitsemännessä asteessa
.

Miten totta tuokin osaa olla... syöksyy silmät loistaen.... niinpä vaan Huh
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Q
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #86 : 06.04.2006 16:58:01 »

No joo  Smiley
Viehttävyydestä en tiedä yhtikäs mitään, itsestäni puhuttaessa, idiot2

Siis sinusta jos kestä sitä suorastaan säteilee, jo tuon pelkän pikkuriikkisen avattaren kautta. Ei tämä, eikä sitä edellinen, vaan sitä ennen ollut ava oli siis aivan ooh-la-laa smitten...vaikka ei näissä muissakaan mitään vikaa todellakaan ole! Sinussa on jotain aivan Marilyn Monroemaista, etenkin siinä tarkoittamassani kuvassa. Onko se sitten tuo Nymphie vai mikä, joka sen säteilyn saa aikaan, sitä en osaa sanoa, mutta viehättävä olet totta tosiaan Smiley
tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija

Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin

Profiili
« Vastaus #87 : 06.04.2006 17:06:41 »

Siis sinusta jos kestä sitä suorastaan säteilee, jo tuon pelkän pikkuriikkisen avattaren kautta. Ei tämä, eikä sitä edellinen, vaan sitä ennen ollut ava oli siis aivan ooh-la-laa smitten...vaikka ei näissä muissakaan mitään vikaa todellakaan ole! Sinussa on jotain aivan Marilyn Monroemaista, etenkin siinä tarkoittamassani kuvassa. Onko se sitten tuo Nymphie vai mikä, joka sen säteilyn saa aikaan, sitä en osaa sanoa, mutta viehättävä olet totta tosiaan Smiley

Kiitos Katja-Q Smiley
Olen hämilläni  Huh Huh. Mun kaveri sanoi, äkkiä..."arvaa ketä muistutat? MM! "En kai?" tuumasin, hölmistyneenä Shocked. Sitten kun aloin oikein katsomaan, niin jotain samaa yhdentymää kuvissa on. Tarkoitat siis tätä, jonkä nyt laita avattaresksi?
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Q
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #88 : 07.04.2006 19:37:05 »

Tarkoitat siis tätä, jonkä nyt laita avattaresksi?

Jep!

Tarkistin muuten huvikseni, mistä oma Nymfini löytyy Wink. Siellähän se, 12. huoneessa, tiukassa yhtymässä Skorpparin hallitsemaan askendettiin Grin

Mistäs muilta tuo Nymphe-asteroidi nro 875 löytyy?
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #89 : 07.04.2006 19:45:35 »

Kuunvaiheista olen kuullut aiemminkin, mutta mistäs tuon Venuksen vaiheen löytää/laskee tvs..   idiot2
Selvennätkö hieman Stareyes..?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8
  Tulostusversio  

Siirry: