enska
Vieras
|
|
« Vastaus #90 : 07.04.2006 19:53:32 » |
|
Asteroidi 875 asteen tarkassa neliössä Saturnukseen, joka turottaa kasissa. Eli eipähän tarvitse kauhuleffoja katella, peili riittää.. Nymphi Vesimiehessä huoneessa nelejä, viiden asteen päässä noususolmusta. Selitys = shokkiarvo senkun kasvaa, varsinkin turjakkeena kotioloissa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Stareyes
Kanta-astroilija
Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin
|
|
« Vastaus #91 : 07.04.2006 20:13:39 » |
|
Hei Nymphien voi aina mieltää kevyeksi liitelijäksi. Sehän on kuin henkäys vertauskuvallisesti ilmaistuna. Eihän siihen tarvitse mitään seksuaalisuutta sekoittaa Vaikka moni käyttää tuota sanaa juuri siinä tarkoituksessa... huoh... , noinko läpinäkyvää kaikki sitten kuitenkin on? Mene ja tiedä?
|
|
|
tallennettu
|
"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
|
|
|
Stareyes
Kanta-astroilija
Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin
|
|
« Vastaus #92 : 07.04.2006 20:20:54 » |
|
Katja-Q Tuo kuva oli kyllä ihan vahingonlaukaus. Olen jotenkin niin monimuotoinen ilmestys, ettei minusta ota selvää, missä menen, mihin kuljen. En totisesti ole mikään kivikasvo. Koska kasvoni kertovat juuri siitä tunneihmisestä, joka olen... Oi voi, tyykkäisin olla ilmeetön.... Mikäli yritän vetää päälleni neutraaliuuden, katseestani tulee hyisen kylmä, hui sentään ja sellainen en ole. Pienetkin tunnevivahteet näkyvät kasvoillani
|
|
|
tallennettu
|
"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
|
|
|
Nomadi
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #93 : 09.04.2006 22:46:00 » |
|
Mikäs tuo nymphie oikein on?
Mulla se tekee yhtymän MC:hen
Lisäksi löytyy venus yhtymä neptunus ja venus yhtymä jupiter. hmmm. En olenkaan hahmota miten tää liittyy viehättävyyteen...
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko - Skorpioni // Kuu - Jousimies // AC - Vesimies "Sit on my face and tell me that you love me."
|
|
|
Roxsheena
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #94 : 04.05.2006 17:47:54 » |
|
Minulla on venus kaloissa 2. huoneessa o.O. En oikein osaa tulkita sitä kun olen aika alkutekijöissä näissä astrologia jutuissa. Minulla tummat hiukset ja kulmakarvat, oliivinvihreät silmät ja melko vaalea iho. Nenä on terävä ja suora, melko voimakas leuka sivuprofiilista katsoen, mutta muuten kasvot melko pyöreät. Vartalo aina ollut siro ja pituudeltani olen keskiluokkaa. Näytän kuulemma monesta vaikeasti lähestyttävältä ja ylpeältä. Johtuisikohan kolmesta kauriista 1. huoneessa? 1. huoneessani on Saturnus, Uranus, Neptunus ja Vesta. Venus KaloissaVenus Kaloissa alistuu ja haluaa tyydyttää. Olet lempeästi rakastava, kumppaniasi palvova uhrautuja, jolle oma nautinto on melkein sivuseikka, jos vain saat partnerisi tyydytettyä. Seksi on sinulle usein uhrautumista, johon usein ajaudut vain miellyttääksesi toista. Rakastellessa pääset lähelle kumppaniasi, ja se on sinulle paljon merkityksellisempi asia kuin itse akti. Mielialasi vaihtelee kumppanin tunnetilojen mukana. Kun hän on tyytyväinen, sinäkin olet. Voi kyllä, olen huomannut monta kertaa että olen tällainen marttyyri-tyyppi rakkaudessa . Vaihe 6Kuulut syntymäpäiväsi perusteella Venuksen kuudenteen vaiheeseen. Tässä vaiheessa Venus on lempeimmillään ja tekee Sinusta hoivaajan, joka ottaa kaikessa läheistensä tarpeet huomioon. Halu palvella, halu tuottaa yleismaailmallista hyvää on kuutosvaiheen Venukselle tyypillistä. Taustalla voi olla kipeitäkin kokemuksia oman epätäydellisyyden kohtaamisesta tai hylätyksi tulemisesta, mutta Kuutosvenus uskoo joka tapauksessa, että rakastamalla ja palvelemalla toisia hän saa kaikkein varmimmin tyydytettyä myös omat rakastetuksi tulemisen tarpeensa. Kuudennen vaiheen Venuksen tärkein läksy on kuitenkin oppia ymmärtämään se, että vaikka hän kuinka auliisti jakaisi omaa lempeyttään ja rakkauttaan, hän ei voi velvoittaa ketään vastaamaan tunteisiinsa.Tuo loppu osui niin nappiin! Pelottavaa ^^'.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko - Oinas Nouseva - Jousimies Kuu - Vaaka Merkurius - Kalat Venus - Kalat Mars - Kaksoset
Punainen kosminen käärme
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #95 : 04.05.2006 18:16:03 » |
|
Voi Roxsheena Olet tosi kaunis(kuvasta paatellen) Diamond
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
valonkantaja
Vieras
|
|
« Vastaus #96 : 04.05.2006 19:17:18 » |
|
Minäkin olisin kiinnostunut tuosta nymphie-asteroidista, mistä löydän sen? Kävin astro.com:issa, mutta en löytänyt sieltä sellaista missä sen olisin saanut kartalle tai sit en vaan hokassu... Jos joku fiksu neuvoisi....? Olisin kiitollinen..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Dinah
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #97 : 04.05.2006 21:16:57 » |
|
Venus Härässä Härän rakentava ja konkreettinen elämäntyyli määrää ihmissuhteiden laadun. Hän solmii suhteita turvalliselta pohjalta, realistisin odotuksin, ja ne kestävät hyvin jos osapuolet löytävät toisensa biologisina olentoina. Rakkaus ja onni perustuu maallisiin arvoihin. Konkreettisten tuotteiden suunnittelu ja myynti sopivat Härälle. Heikkoudet: omistushalu, laiskuus ja ylenmääräinen mukavuudenhalu.Vaihe 11 Kuulut syntymäpäiväsi perusteella Venuksen yhdenteentoista vaiheeseen. Tässä vaiheessa Venus on kokeilija, seikkailija - ja jopa perverssi. Venuksen yhdestoista vaihe on sisimmästään eksyneen ihmisen vaihe, jossa rakkaudesta tulee henkilökohtainen manifesti ympäröivää yhteiskuntaa ja hänen henkilökohtaista taustaansa ja sen asettamia rajoituksia vastaan. Äärimmäisyyksiin viedyt seksuaaliset kokeilut, rotu- ja moraalirajat rikkova vapaamielisyys ja homoseksuaalisuus ovat yleisiä yhdennelletoista vaiheelle. Parhaimmillaan tämä Venuksen vaihe opettaa kantajalleen laaja-alaisen ja vapaamielisen suhtautumisen seksuaalisuuteen ja erotiikkaan ja opettaa häntä rakastamaan ilman ylimääräisiä velvollisuudentunteita ja sosiaalisia kahleita. Yhtä helposti tämä vaihe kuitenkin tekee ihmisestä myös rakkauden trendipellen, jonka täytyy seistä barrikadeilla huutamassa juuri sen etuoikeuden puolesta, joka nyt on tapetilla. Hupsista heijakkaa..!
|
|
|
tallennettu
|
nousuleijona aurinko, kuu ja merkurius kaloissa venus härässä ja mars leijonassa
|
|
|
Linn
|
|
« Vastaus #98 : 05.05.2006 09:06:30 » |
|
Valonkantaja, Siellä astro.comin karttapiirturissa on alhaalla boksi, johon voi lisätä "additional asteroids". Laitat siihen Nymphien numeron (875) tai minkä sitten haluatkin (maksimissaan viisi eri asteroidia yhdellä kertaa). Pitkä aakkosellinen lista asteroideista numeroineen löytyy tuon boksin alapuolella olevasta linkistä. Linn Ps. Minulla on Venus Oinaassa, viidennessä huoneessa, mutta vaihetta en saanut selville, kun ilmeisesti tuo testi on otettu Helmen sivuilta jo pois.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Perhonen
|
|
« Vastaus #99 : 05.05.2006 11:56:35 » |
|
Linn, sanoit että testi on poistettu.. voi ollakki mutta itse löysin tällaiset..liekö näitä nämä toiset sitten tarkoittaneet. Eli mulla:
Venus Kaloissa
Venus Kaloissa alistuu ja haluaa tyydyttää. Olet lempeästi rakastava, kumppaniasi palvova uhrautuja, jolle oma nautinto on melkein sivuseikka, jos vain saat partnerisi tyydytettyä. Seksi on sinulle usein uhrautumista, johon usein ajaudut vain miellyttääksesi toista. Rakastellessa pääset lähelle kumppaniasi, ja se on sinulle paljon merkityksellisempi asia kuin itse akti. Mielialasi vaihtelee kumppanin tunnetilojen mukana. Kun hän on tyytyväinen, sinäkin olet.
Vaihe 7
Kuulut syntymäpäiväsi perusteella Venuksen seitsemänteen vaiheeseen. Tässä vaiheessa Venus etsii täydellisyyttä ja idealisoi rakkaudenkin pyhyyteen asti. Tavoitellessaan täydellistä rakkautta Seiskavenus on usein myös itse unelmien kohteena. Hänellä on ainutlaatuinen karisma ja hän koskettaa ihmisiä syvällisellä tasolla. Hän saattaa löytää elämänsä tarkoituksensa parisuhteesta, saavuttaa todellisen parisielurakkauden - mutta aivan yhtä mahdollista on, että täydellisyyden kaipuu estää häntä pysähtymästä minnekään, ja unelma ikuisesta rakkaudesta jää haavekuvan tasolle.
Henkinen seitsemäs vaihe nostaa Venuksen irti arjesta, ja se saattaa myös muodostua hänen esteekseen pysyvän onnen löytämisessä. Arkea kun on melkein mahdoton kokonaan välttää. Joka tapauksessa seitsemännen vaiheen Venus on se, josta kirjoitetaan maailman kauneimmat rakkaustarinat. Myös Jeesuksen Venuksen sanotaan olleen seitsemännessä vaiheessa.
|
|
|
tallennettu
|
Nousumerkki Jousimies. Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
|
|
|
Linn
|
|
« Vastaus #100 : 05.05.2006 13:46:51 » |
|
Höh, minä en löytänyt sitä "eroottista tähtitaivasta" vieläkään. Ehkä onnistuin kaivamaan tuolta ketjun kätköistä jonkun vanhan linkin. Linn
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
valonkantaja
Vieras
|
|
« Vastaus #101 : 05.05.2006 18:14:55 » |
|
Kiitokset Linn, oppiipa aina jotain uutta... Löytyi nyphie rapusesta 8. huoneesta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
valo76
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #102 : 05.05.2006 19:12:17 » |
|
Voi apua! Tässä se ilta meni etsiessä kaikkia näitä juttuja helmestä ja astro.comista. Lopputulos on kyllä jotain järisyttävää että rupesi pyörryttämään.. Mulla taitaa olla ne kaikki rakkauden valloittajattaren oireet.. Nouseva leijona nymphie 10.huoneessa Mc.llä Venus kaloissa(onneksi pehmentävä tekijä), mutta 8.huoneessa( selittänee, että syöjätär saa välillä maistaa omaa lääkettään) ja kamalaa vaihe 5 Täytyy siis tyytyä niihin rakkauden trendipelleihin..
|
|
|
tallennettu
|
aurinko oinas kuu oinas nouseva leijona venus kalat
|
|
|
Dinah
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #103 : 05.05.2006 20:17:26 » |
|
Linn! En tiedä osaanko luoda linkkiä, mutta kokeileppa täältä: http://www.mtv3.fi/helmi/kuudesaisti/venus.shtmlAikamoisen mutkan takana se testi minunkin mielestä oli...
|
|
|
tallennettu
|
nousuleijona aurinko, kuu ja merkurius kaloissa venus härässä ja mars leijonassa
|
|
|
Missa
|
|
« Vastaus #104 : 05.05.2006 22:50:45 » |
|
Minulla on Nymphie neitsyessä, yhtymässä Venus-Mars-Askendentti-rytäkkään. Mitenköhän tämän nyt uskaltaisi tulkita, kun Venus, Mars ja Nymphie-asteroidi ovat yhtymässä keskenään askendentilla, kolmiossa Lilithiin ja keskitaivaalle, mutta neitsyen merkissä. Taitavat muuten olla neliössä Uranukseen myös, ja osana paria t-ristiä.
Saa kokeilla tulkita jos tahtoo, itse olen hieman ymmälläni tuon suhteen.
|
|
« Viimeksi muokattu: 05.05.2006 23:01:23 kirjoittanut Missa »
|
tallennettu
|
|
|
|
|