Tässä teille henkioppaista kiinnostuneille pari simppeliä ohjetta, jonka avulla voitte lisätä yhteistyötänne henkimaailman kanssa ja saada iloa elämään.
ILON OPPAATHerätessäsi pyydä Puhtaan Rakkauden Tasolla työskenteleviä Ilon oppaita tuomaan päivääsi iloa. Kiitä etukäteen tulevasta ilosta ja kiitä nukkumaan mennessä saamastasi ilosta.
LAHJOJEN OPPAATHerätessäsi pyydä Puhtaan Rakkauden Tasolla työskenteleviä Lahjojen oppaita tuomaan päivääsi lahjoja. Voit määritellä mitä tahtoisit saada tai sanoa "yllättäkää minut!" Kiitä tulevista lahjoista ja mennessäsi nukkumaan kiitä saamistasi lahjoista. Huomaa, että jos et määrittele lahjaa erikseen, lahja voi olla mitä tahansa: ihan oikea lahja joltakulta, hyvä ruoka/juoma, uusi lempikappale, hyvä ostoslöytö, maasta poimittu heijastin, kukkanen, aikaa ihan vain itselleen jne. Päivän aikana voi saada useitakin lahjoja. Itse olen tähän mennessä saanut joka päivä lahjan; suklaata, ruokaa, omaa aikaa yksin, uusia kuvia, mielenkiintoisia uutisia, kangaspussin, ananaksen, pajunkissoja, maasta löytyneen rusettihiusklipsun, postikortteja... Joskus lahja voi olla myös esine, jonka ostat itse itsellesi.
Lahjojen oppaat toimittavat meille mielellään lahjoja. Ei ole väärin pyytää Universumilta lahjoja, koska me kaikki olemme oikeutettuja kaikkeen siihen mitä se voi meille tarjota. Minusta tämä on erinomainen harjoitus varsinkin suomalaiseen mentaliteettiin, jossa "mittään en pyydä, mittään en ota vastaan vaikka tarjottaisiinkin"
Jos huomaat, että sinun on vaikeaa pyytää ja ottaa vastaan (tai jompaa kumpaa), Lahjojen Oppaiden kanssa työskenteleminen on oikein hyvää treeniä.
Muista aina pyytää Puhtaan/Pyyteettömän Rakkauden Tasolla työskenteleviä oppaita avuksesi. Näin varmistat, että saat aina kaikein parasta "palvelua" etkä vahingossa vedä puoleesi innokasta mutta ei niin hyvätapaista opasta. Ettei nyt käy esimerkiksi niin, että saat lahjan, joka paljastuukin varastetuksi ja joudut palauttamaan sen tai joudut ongelmiin sen kanssa :