Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Helppoja opasharjoituksia: ILO ja LAHJAT  (Luettu 76102 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
iloinenvalo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 46



Profiili
« Vastaus #30 : 23.05.2012 14:33:17 »

Hieno ketju  smitten Tuntuu tämä juttu toimivan  Smiley  smitten
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #31 : 23.05.2012 15:25:19 »

Mun on vaikea tavallisina päivinä mitään pyytää, mutta sen oon viime päivinä huomannut että kyllä asiat aika erikoisesti osaa järjestyä kun sitä pyyteleepi hankaluuksien keskellä. smitten
tallennettu
sherry
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 62



Profiili
« Vastaus #32 : 23.05.2012 15:57:24 »

Mä ehdin kuin ehdinkin eilen junaan, vaikka lähdin kotoa tosi myöhässä, ja sain vielä hyvän paikan. Ravintolavaunussa mun koruja kehuttiin ja eteeni tuotiin myös rahaa (20senttiä, mut rahaa kuitenkin:) sekä uusi mies, mutta päätin olla tarttumatta kumpaankaan tilaisuuteen :Smiley

Tänään sain monen mutkan kautta vanhan kaverini puhelinnumeron kun olin edellisestä puhelimestani ottanu vahingossa väärän numeron talteen, eikä tätä ihmistä oikein tavoita muuten kuin puhelimella. Lisäksi meidän iskä oli ostanu jotain superhyvää jogurttia kun se tietää että mä oon jogurttien suurkuluttaja Smiley

Mä oon alkanu ihan uudella tavalla arvostaa kaikkia pikkujuttuja sen jälkeen kun otin tavaksi aina aamuisin pyytää iloa ja lahjoja tulevaan päivääni. Aikaisemmin en välittäny jos joku kärpänen tuli pörräämään mun viereen, nyt ajattelen että se tulikin siihen vetämään lentoesityksen ihan vaan mua varten smitten
tallennettu

aurinko oinas, kuu neitsyt, askendentti rapu
Viola
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #33 : 23.05.2012 19:21:00 »

Maailmankaikkeus helli minua viime viikolla Smiley

Olin erittäin hyvissä fiilareissa viimeisen sytostaattitiputuksen jälkeen. Ajelin kotiin päin, kun kuntosalilta soitettiin ja kerrottiin minun voittaneen 1kk kortin salille. Wau. Hain kortin ja ajattelin käydä pikaisesti läheisellä kirpparilla. -> Löysin ihania tuotteita, sain ne -50% ja kaupan päälle vielä kauan etsimäni Matto-Mikon. Samaisella matkalla "törmäsin" vielä vanhaan tuttuun, jota en ollut nähnyt 15v (tunnistin äänestä). Tuo päivä oli suorastaan taianomainen. Kyllä kiittelin ja milteinpä naureskelin ääneen Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #34 : 23.05.2012 19:51:50 »

Ihan mahtavaa lukea näitä erinäisiä tapahtumia ja lahjoja! Jatkakaa vaan niiden postittamista, saadaan lisää todisteita sille, että homma tosiaan toimii coolsmiley

Minä sain tänään lahjaksi elokuvan ja lempiskumppaa pullollisen. Kirpputorilta löytyi täydellinen satukirja yllätyslahjaksi Taiwaniin sekä vanhoja Hämähäkkimieslehtiä itselleni plus muuta mukavaa halpaa. Ystävältäni tuli lahjana Party Liten tuoksukynttilöitä ja Body Shopin vartalorasvaa (rakastan erilaisia kosteusvoiteita). Kämppikseni paikansi täydellisen kahvilan, jonne menemme heti, kun tilaisuus koittaa. Alennuksesta löytyi Postcrossingiin kasa postikortteja. Aamulla sain hysteerisen naurukohtauksen Klonkun deitti-ilmoituksesta, johon törmäsin netissä.

Olen ryhtynyt pyytämään myös Rahan Oppailta rahaa nähdäkseni toimiiko se samoin ja kyllä, toimii! Joka päivä on tullut rahaa tai rahanarvoisia asioita. Tämä "koe" on edelleen testausvaiheessa Wink
tallennettu
Godiva
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70



Profiili
« Vastaus #35 : 23.05.2012 20:18:45 »

Mä löysin tänään kirpparilta just sellaiset kengät mistä olen haaveillut. Sellaiset ihanat korkkarit. Ja tämä lahja tuli nopeasti, vasta oikeastaan viime viikonloppuna huomasin tarvitsevani sellaiset kengät  Grin.

Kiitos vaan näistäkin kengistä! Perjantaina saan siis jalkaani kauniit, naiselliset uudet kenkäni.
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #36 : 23.05.2012 20:22:23 »

Olen saanut antaa ihmisille kaikenlaista ja saanut tuntea siitä syvää kiitollisuutta ja iloa.  smitten
tallennettu
iloinenvalo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 46



Profiili
« Vastaus #37 : 29.05.2012 14:02:51 »

Tää homma on toiminut. On tullut paljon iloja ja lahjoja viime aikoina smitten  Äsken soi puhelin ja sain töitä lisää coolsmiley
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #38 : 29.05.2012 16:07:07 »

mä "sain" avioeron. koitan sitkeesti uskoo että mulle tapahtuu vaan asioita jotka on mulle hyväksi.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #39 : 29.05.2012 18:26:08 »

Kaikennäköisiä pieniä asioita on tapahtunut, kun olen muistanut pyytää ja kiittää. Jokapäiväisesti olen saanut hyvän parkkipaikan, kun sitä olen pyytänyt.  Pitempiaikaisen pyynnön toteutumista vielä odottelen.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Pikkukisu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48


Profiili
« Vastaus #40 : 01.06.2012 23:47:10 »

Toimii pelottavan hyvin! Kiitos tästä ketjusta, olen saanut todella paljon iloa elämääni ja aivan ihania lahjoja! En ole enkeleiden tai oppaiden kanssa koskaan aiemmin kommunikoinut, joten saako noviisina kysyä miten te muut pyyntönne toimitatte eteenpäin? Ja jos on joitan spesifejä toiveita, niin kuinka kohdistaa oikealle enkelille/ oppaalle? (Vaikka kyllähän tämä kokeilemani viestinvälitys näyttää jollain tapaa toimivan kun näin paljon positiivisia kokemuksia mahtunut viime päiville, kun olen tätä testaillut! Wink)
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #41 : 02.06.2012 10:31:35 »

Simppelisti määrittelet vain mitä apua kaipaat miltäkin oppaalta/enkeliltä. Ei mitään poppaskonsteja, toimii ihan kuin kasvotusten jollekulle henkilölle esitettevä pyyntö.
tallennettu
sherry
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 62



Profiili
« Vastaus #42 : 08.06.2012 16:29:05 »

Mä pääsin eilen ilmaiseksi Mötley Cruen keikalle + jatkobileisiin ja kaupan päälle tutustuin ihan mahtaviin tyyppeihin Cheesy en mä kyllä ihan tollasta odottanu kun aamulla lahjaa pyysin smitten
tallennettu

aurinko oinas, kuu neitsyt, askendentti rapu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #43 : 08.06.2012 17:21:14 »

Tänne ilmestyi eilen viimeinkin pesukone - ilmaiseksi. Viiden kuukauden pyykkirumba jatkunee vielä seuraavat 2 päivää  Grin
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #44 : 09.06.2012 18:13:47 »

Puolentunnin päästä lahjaoppaille esitetystä toiveesta luokseni tupsahti uusi matto ja mikroaaltouuni - ilmaiseksi  Grin

Liekö Venuksen ohikulku pistänyt vauhtia asioiden toteutumiselle!
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 9
  Tulostusversio  
 
Siirry: