Nostan tätä aihetta
Tässä minulle tapahtuneita juttuja viimeisen parin viikon ajalta. Kiitos näistä!
- Löysin -50% alesta ihanan ja lämpimän huivin, jota ihastelin syksyllä, mutta en raaskinut silloin ostaa
- Sain asunnon viikon sisällä avoliiton päättymisestä haluamaltani alueelta
- Sain 100 euroa alennusta tammikuun vuokrasta, koska edellinen asukas ei ollut tehnyt riittävän hyvää loppusiivousta (mutta ei ollut todellakaan iso homma siivota!)
- Löysin kirjakaupasta kaksi kirjaa, joista toisesta olin saanut suosittelut ja toinen oli kirja, jonka suomennosta olin odottanut, mutta en tiennyt, että se onkin jo kaupoissa. Lisäksi juuri tämä odottamani kirja oli kanta-asiakasalessa!
- Huonekaluliikkeessä sain -25 % alennusta, vaikka ale olisi alkanut vasta muutaman päivän kuluttua ostohetkestä
- Löysin makuuhuoneeseen ihanan lampun, ja kun surffailin netissä, osuin nettikauppaan, jossa se oli alessa
- Ehdin juuri ja juuri bussiin, jossa tapasin ystävän, joka ei yleensä kulje sillä bussilla. Tuli hyvä mieli.
- Löysin todella edullisesti keraamisen teepannun, jossa on teesiivilä mukana. Olen jo pitkään etsinyt oikeanlaista teepannua
- Sain sängyn kotiinkuljetuksen ilmaiseksi
- Löysin ikeasta haluamani maton. Nämä matot myydään aina loppuun kun pieni erä tulee
- Tunsin haikeutta edellisessä asunnossa olleita saunan valoja kohtaan, koska pidin niistä niin paljon ja luopuminen otti koville. Uudessa kodissa on samanlaiset kuituvalot saunan katossa!
- Ihastelin kaupassa saunakippoa ja –kauhaa, mutta en ostanut niitä. Menin toiseen kauppaan, jossa en yleensä käy ja ne olivat – 25 % alessa! Sauna ja siihen liittyvät jutut ovat minulle tärkeitä. Rakastan saunomista.
- Töissä tapaamani ihmiset ovat olleet hyväntuulisia ja joustavia, kannustavia ja mukavia
- Löysin kirjastosta kirjoja niiltä kirjailijoilta, joita halusin lukea (ovat kaikki aika suosittuja ja harvoin on uusia teoksia hyllyssä)
- Kissa, joka ei yleensä ole sylissäni, tuli rinnan päälle lepäilemään ja kehräämään
- Työterveyslääkäri oli ihanan empaattinen ja ymmärtäväinen
-