Aihetta sivuten pieni kanavointi - tästähän tuli juuri puhetta
MIKÄ MINUSSA ON VIKANA?
Henkeä kanavoinut John Cali (www.greatwesternpublishing.org)
17.5.2013
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine Eräs vanha ystävä (hän ei ole vanha, vaan olemme olleet ystäviä monta vuotta) lähetti minulle sähköpostia hiljattain. Se on tässä hänen luvallaan:
Hei John,
On mennyt vähän aikaa, tiedän. Toivottavasti tämä sähköposti löytää sinut. Nautin edelleen kovasti uutiskirjeistäsi ja blogeistasi …
Olen miettinyt jonkin aikaa asioita vetovoimanlakiin liittyen. Kun sinulla on aikaa, olisin kiitollinen näkemyksestäsi. Tunnen epäonnistuneeni tässä kovasti … Olen ollut tällä polulla melko monta vuotta enkä edelleenkään ilmennä "syvimpiä toiveitani" …
… Olen ilmaissut aikomuksia halutuista olosuhteista. Niitä ei ole ilmentynyt. Onko kyse vain sopimattomasta värähtelystä/taajuudesta VAI eikö ajoitus ole oikea VAI eikö se ole harmoniassa korkeimman parhaani kanssa? Taas kerran, olisin kiitollinen näkemyksestäsi.
MIKÄ MINUSSA ON VIKANA!! Oli pakko sanoa se, koska niin tunnen …
Tässä on Hengen vastaus: Kaikki elämässäsi on heijastusta sinusta. Olet yhtä kaiken kanssa.
Jos haluat vetää puoleesi jonkun tai jotain erilaista, mitä sinulla nyt on, sinun on muututtava ensin itse.
Esimerkiksi jos haluat lisää taloudellista yltäkylläisyyttä, sinun on ensin luotava tuo yltäkylläisyys sisällesi.
Miten?
Uskomalla, että olet jo yltäkylläinen. Kaikki mitä haluat, on sisälläsi.
Sitten kun oivallat tämän, sen mitä haluat, on virrattava sinulle - jos vain menet pois tieltä.
Usein kuitenkin estät sen epäilyksillä, kysymyksillä, arvottomuuden tunteilla jne.
Ratkaisuna on tietää, että olet tehnyt kaiken, mitä tarvitsee. Olet tehnyt työsi. Anna nyt universumin tehdä omansa.
Pysy rauhallisena ja onnellisena niin paljon, kuin voit, läsnä olevassa hetkessä. Silloin se mitä haluat ja olet pyytänyt, virtaa sinulle ponnistelematta ja helposti.
Et ole tehnyt mitään virheitä. Kaikki elämässäsi on niin, kuin pitäisikin olla. Rakasta itseäsi ehdottomasti. Elä elämääsi pelottomasti.
Kaikki on hyvin.