Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Helppoja opasharjoituksia: ILO ja LAHJAT  (Luettu 80642 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #60 : 25.01.2013 21:43:48 »

Ihan mihin vaan voi pistää toivetta menemään! Ainoastaan emme voi toivoa tiettyä henkilöä elämäämme tai muuttumaan tai mitään sellaista, joka koskee toisen ihmisen yksityistä elämää. Tämän asian blokkaa vapaa tahto, jonka mukaisesti kukaan muu ei saa puuttua kenenkään toisen sielun vapaaseen tahtoon.
tallennettu
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #61 : 25.01.2013 21:53:20 »

Toissapäivänä pistin aarrekarttaan kissan. (ja apurahatoivetta ja galleriaa näyttelyä varten) no samantien laitto kaveri fb:ssä että ottaaks joku kissan...no. asuu 300km päässä ja sattumalta on tulossa naapurikadulle huomenna...

Sitte eilen aamusta aattelin että tartteis uuen sängyn tai patjan. vein kuopusta päikkyyn aamusta, naapuri kelkko uutta patjaa pihalla, kysyin tartteeko apua, ko luulin että kantaa tuulettuun, kanto roskiin. no vein ipanan ja tullessa otin pajtan mukaani..
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Elwyn
Vieras
« Vastaus #62 : 26.01.2013 20:59:47 »

Tässä yksi hauska juttu mitä sattui äsken Cool

Yks kaveri harrasti taas automuisteluitaan fb:ssä ja itsellekin tuli mieleen, että oli se meidän vanha Volvo vm. jtn 80-luvulta hieno auto, paljon muistoja ja "seikkailuja" Tongue Kaverit kutsui sitä ystävällisesti vulvaksi Grin ja mutsi väitti, että kaikenlaiset komeat pojat moikkailevat hänelle kun ajaa sillä kaupalle.. Paljon kivempaa oli ajella autolla ympäriinsä vloput kuin dokailla, joten meikä oli aina jossain menossa Cool Tyyliin kavereita auto täyteen ja eiku menoksi.

Tuli sitten mieleen vilkaista nettiautosta tarjontaa, ja kappas vaan.. Olis ihan tuossa lähellä tarjolla just samanlainen peli sopivaan hintaan ja vähän kilometrejä volvolle Cheesy Käsiryyppy <3
tallennettu
Nesse
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #63 : 04.03.2013 16:08:28 »

Voi kuinka ihanasti meitä yllätetään!

Pyysin iloa ja paitsi että olin jo jonkin aikaa jatkuneessa vaikeassa työtilanteessa yllättävän tyyni ja rauhallinen, laittoi  mieheni viestin, että oli saanut perhereissun kaikilla herkuilla puoli-ilmaiseksi! Lisäksi postilaatikossa oli paketti ystävältä  smitten

Kiitos  Kiss
tallennettu
Aquarius
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #64 : 12.05.2013 11:14:22 »

Itse pyysin takaisin unessanäkemisen lahjaa. Tämä lahja minulla on ollut lapsena/nuorena, mutta pyysin sen lopettamista, kun siihen aikaan tuntui ahdistavalta.

Viime aikoina unimaailmani on ollut todella vilkas ja olen hyvin kiitollinen. Enteiksi asti näistä unista ei ole, mutta aktiivisuus on ihan eri tasolla, kuin moneen vuoteen  smitten
tallennettu

aurinko askendentti vesimies
kuu kauris
merkurius kalat
venus oinas
mars neitsyt

Keltainen Resonoiva Soturi
Carne
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #65 : 14.05.2013 14:19:55 »

Pyysin tänä aamuna Iloa ja Lahjaa, sellaista Lahjaa joka tulee tarpeeseen.

Molemmat on toteutuneet ja vielä on päivää jäljellä. Koulussa oli ensimmäinen näyttötilaisuus ja se meni paremmin kuin hyvin. Ja rahatilanteeseemmekin saadaan hiukan helpotusta, se asia hoitui helposti.

Löysin myös kirjastosta monta alani kirjaa sekä hauskan FengShui kirjan..  smitten

Melkoisen Kiitollinen olo  angel smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #66 : 14.05.2013 16:22:25 »

Minä jo aiemmin mietin, että joku minua tässä ilo ja lahjat systeemissä närää. Henkilökohtaisesti.
Ja niin, jotenkin tämä on vähän liian "juttu". Jotenkin liian monimutkaista ja vaativaa ja kommervenkikästä. Itselläni tälläinen toimii paljon yksinkertaisemmin, siis luonnollisena osana elämää. Pyyntö vain jostain asiasta, tai sitten ihan yleinen pyyntö, joka ei koske vain jotain tiettyä asiaa, ja olen perillä.
Ymmärrän, että tämä on jollekulle toiselle ihan oikea tapa toimia ja hyvä juttu, puhun siis omasta puolestani, mutta minusta ilo tai lahjatkaan eivät vaadi mitään vippaskonsteja, ne kuuluvat minulle ja saan kunhan vain ojennan käteni....tai ehkä oikeammin kannan iloa ja lahjoja yms. mukanani.

Smiley
tallennettu
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #67 : 14.05.2013 16:53:19 »

Iloa pyydän miltein päivittäin mutta lahjaa en nyt kehtaa pyytää, kaikki tutut ja ystävät kärsivät rahapulasta mutta hauskuutta ja yhteisiä hetkiä voin pyytää  Grin smitten
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #68 : 19.05.2013 02:33:24 »

Kehtaatpas! Pois turha vaatimattomuus jos se ei ole toiselta pois  smitten
Itselle voi pyytää rakkauden nimessä niin paljon kuin mahdollista  smitten smitten smitten
Mä tein tän opasharjoituksen ekan kerran ja sain henkimaailman läsnäolon sitten palkaksi ja olin hyvin v#¤#####t mutta se muuttui... kevyemmäksi sen ensimmäisen kummallisen jälkeen
Kannattaa olla tarkka mitä pyytää koska meidän maailmankaikkeus, varsinkin tässä ajassa toteuttaa aika nopeesti toivomuksia. Omat ajatukset myös... angel
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #69 : 19.05.2013 21:40:40 »

Minä jo aiemmin mietin, että joku minua tässä ilo ja lahjat systeemissä närää. Henkilökohtaisesti.
Ja niin, jotenkin tämä on vähän liian "juttu". Jotenkin liian monimutkaista ja vaativaa ja kommervenkikästä. Itselläni tälläinen toimii paljon yksinkertaisemmin, siis luonnollisena osana elämää. Pyyntö vain jostain asiasta, tai sitten ihan yleinen pyyntö, joka ei koske vain jotain tiettyä asiaa, ja olen perillä.
Ymmärrän, että tämä on jollekulle toiselle ihan oikea tapa toimia ja hyvä juttu, puhun siis omasta puolestani, mutta minusta ilo tai lahjatkaan eivät vaadi mitään vippaskonsteja, ne kuuluvat minulle ja saan kunhan vain ojennan käteni....tai ehkä oikeammin kannan iloa ja lahjoja yms. mukanani.

Smiley

Eli toisin sanoen teet tätä samaa ihan koko ajan, osana arkipäivääsi ilman sen suurempia rituaaleja. Simppelistihin tämä toimii niin, että PYYDÄ = SAAT. Olet saavuttanut pisteen, jossa asia toimii hyvin, koska luotat siihen etkä kaipaa kommervenkkejä. Jokaiselle on sopiva tyylinsä toteuttaa tätä (ja mitä tahansa), joten jos se toimii hyvin, jatkaa samaan malliin!

Ihannetilannehan on se, että tästä tulee normaali elämäntapa.

Pikkaria komppaan kanssa eli saa pyytää IHAN MITÄ VAIN. Ajatus siitä, että "en voi, kun muilla menee huonosti" perustuu siihen, että "jos minä saan kaikkea hyvää, se on muilta pois". Höpö höpö. Maailmankaikkeuden runsauden kaivo on loputon eikä se voi loppua tai toteuttaessaan toiveita ottaa muilta jotain pois. Tällainen ajattelu perustuu puutteeseen, ei runsauteen.

tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #70 : 19.05.2013 22:35:21 »

Aihetta sivuten pieni kanavointi - tästähän tuli juuri puhetta Wink

MIKÄ MINUSSA ON VIKANA?

Henkeä kanavoinut John Cali (www.greatwesternpublishing.org)
17.5.2013
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Eräs vanha ystävä (hän ei ole vanha, vaan olemme olleet ystäviä monta vuotta) lähetti minulle sähköpostia hiljattain. Se on tässä hänen luvallaan:

Hei John,

On mennyt vähän aikaa, tiedän. Toivottavasti tämä sähköposti löytää sinut. Nautin edelleen kovasti uutiskirjeistäsi ja blogeistasi …

Olen miettinyt jonkin aikaa asioita vetovoimanlakiin liittyen. Kun sinulla on aikaa, olisin kiitollinen näkemyksestäsi. Tunnen epäonnistuneeni tässä kovasti … Olen ollut tällä polulla melko monta vuotta enkä edelleenkään ilmennä "syvimpiä toiveitani" …

… Olen ilmaissut aikomuksia halutuista olosuhteista. Niitä ei ole ilmentynyt. Onko kyse vain sopimattomasta värähtelystä/taajuudesta VAI eikö ajoitus ole oikea VAI eikö se ole harmoniassa korkeimman parhaani kanssa? Taas kerran, olisin kiitollinen näkemyksestäsi.

MIKÄ MINUSSA ON VIKANA!! Oli pakko sanoa se, koska niin tunnen …

Tässä on Hengen vastaus:

Kaikki elämässäsi on heijastusta sinusta. Olet yhtä kaiken kanssa.

Jos haluat vetää puoleesi jonkun tai jotain erilaista, mitä sinulla nyt on, sinun on muututtava ensin itse.

Esimerkiksi jos haluat lisää taloudellista yltäkylläisyyttä, sinun on ensin luotava tuo yltäkylläisyys sisällesi.

Miten?

Uskomalla, että olet jo yltäkylläinen. Kaikki mitä haluat, on sisälläsi.

Sitten kun oivallat tämän, sen mitä haluat, on virrattava sinulle - jos vain menet pois tieltä.

Usein kuitenkin estät sen epäilyksillä, kysymyksillä, arvottomuuden tunteilla jne.

Ratkaisuna on tietää, että olet tehnyt kaiken, mitä tarvitsee. Olet tehnyt työsi. Anna nyt universumin tehdä omansa.

Pysy rauhallisena ja onnellisena niin paljon, kuin voit, läsnä olevassa hetkessä. Silloin se mitä haluat ja olet pyytänyt, virtaa sinulle ponnistelematta ja helposti.

Et ole tehnyt mitään virheitä. Kaikki elämässäsi on niin, kuin pitäisikin olla. Rakasta itseäsi ehdottomasti. Elä elämääsi pelottomasti.

Kaikki on hyvin.
tallennettu
Merenneito75
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #71 : 28.05.2013 21:54:25 »

Hei, tää toimii! Mun polkupyörä hajosi ja korjaukset maksaisi liikaa just nyt. Muutenkin olen ajatellut uutta pyörää, jossa olisi helpompi vaihdesysteemi. Kollega sanoi töissä, että hänen vanhemmillaan on pyörä, jonka sais hakea pois. 7 vaihdetta ja hyvässä kunnossa. Haen sen huomenna. Tyttäreni tarvitsee alttoviulun jousen, jotka on pirun kalliita, sattumalta kuulin saksalaisesta verkkokaupasta, joka myy niitä muutamalla kympillä. Lisäksi äidilleni oli ilmaantunut yllättäen rahaa tilille, joten sain häneltä takaisin lainaamani bensarahat. Ensi vuodeksi järjestyy lisää töitä niin paljon kuin jaksan tehdä, joten hyvästi rahahuolet! Kiitos maailmankaikkeus!
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #72 : 28.05.2013 22:00:53 »

Smiley

Eli toisin sanoen teet tätä samaa ihan koko ajan, osana arkipäivääsi ilman sen suurempia rituaaleja. Simppelistihin tämä toimii niin, että PYYDÄ = SAAT. Olet saavuttanut pisteen, jossa asia toimii hyvin, koska luotat siihen etkä kaipaa kommervenkkejä. Jokaiselle on sopiva tyylinsä toteuttaa tätä (ja mitä tahansa), joten jos se toimii hyvin, jatkaa samaan malliin!

Ihannetilannehan on se, että tästä tulee normaali elämäntapa.

Pikkaria komppaan kanssa eli saa pyytää IHAN MITÄ VAIN. Ajatus siitä, että "en voi, kun muilla menee huonosti" perustuu siihen, että "jos minä saan kaikkea hyvää, se on muilta pois". Höpö höpö. Maailmankaikkeuden runsauden kaivo on loputon eikä se voi loppua tai toteuttaessaan toiveita ottaa muilta jotain pois. Tällainen ajattelu perustuu puutteeseen, ei runsauteen.

Jeps. Kyllä, olen yksinkertaistanut saman asian omassa elämässäni  smitten Semmonen luonto mulla on muutenkin, viis yksityiskohdista, lopputulos on tärkein, mennään suoraan siihen :Wink

Mut joo, tärkeää on todella ymmärtää olevansa sen kaiken hyvän arvoinen mitä tahtoo ja toivoo ja tarvitsee. Jokainen meistä on, eikä se ole keneltäkään pois  Smiley
tallennettu
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #73 : 29.05.2013 10:21:00 »

Itse olen hiukka realistisempi. Tässä olen huomannut että kaikki kiertää tavalla tai toisella, sen mitä saat menee ja uutta tilalle jne.
Mutta mielestäni tämä ei kuitenkaan ihan vielä toimi ihan tyylipuhtaasti. Jos tämä visio toteutusi, maailma ei näyttäisi tältä. Vai oletteko sitä mieltä että monta miljoona ihmistä ei koe ansaitsevansa kaiken hyvän? Tästä juuri hieman varoittelin kun en ihan usko karmaan siinä valossa kun sitä yritetään esittää. Ja sitten voidaan kysyä, millainen ihminen ansaitsee kaiken hyvän, millainen pitää olla ja mikä on hänet saanut näin uskomaan? No mutta sori, meni off topiciksi  Grin
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Suomityttö
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #74 : 29.06.2013 18:23:51 »

Kuluneella viikolla tein kirppareilta löytöjä lähes kymmenen kappaletta. Olin tosi iloinen. Kotiin tultuani kuulin, että aikomuksemme mennä itse kirppareille myymään yhden tuttavan kanssa peruuntui muiden kiireiden vuoksi. Kaksin oisi kaunihimpi mennä. Ihanat ilmat ovat olleet, tosin aika kuumat. Pyydän ilon pirskahduksia ilon enkeleiltä.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9
  Tulostusversio  

Siirry: