Nostetaan tätä ketjua taas. Vaikka sataa ja ilo elämästä on v'älillä vähän hakusessa, pitää muistaa olla kiitollinen pienistä asioista. Jotenkin ne muistaa paremmin kun näkee kirjoitetun listan. Stressi on päällä monen asian summana ja rahatilanne on tiukka Olen pyytänyt runsautta ja apuja tilanteeseen. Tässä tapauhtumia:
- sain ilmasta kissanruokaa, 3 pussia kuivamuonaa ja märkäruokaa, vielä eläinkauppakamaa
- muutamana aamuna olen saanut ilmaista aamupalaa, juuri niinä aamuina, kun en ole ehtinyt ottaa mitään mukaan tai ei ole ollut mitään mukaan otettavaa evästä
- ilmaista ruokaa pari kertaa
- 40 euron voitto lotossa 5 euron panoksella, lottoan vain harvoin ja tuo summa tuli tarpeeseen. Kävin vielä intuition johdattamana tarkistuttamassa lottolapun ennen kauppaan menoa. Ilmaiset ostokset ja jäikin vielä
- halusin mennä harrastukseen, joka on aika kallis. En tiennyt mistä saisin rahat, kunnes muistin että viimekesän reissulta on jäänyt muutama seteli vaihtamatta. Kävin vaihtamassa rahat, eikä minulta peritty 5 euron välityspalkkiota. Pääsin harrastukseen ja oli oikein mukavaa
- minulle on tarjottu kuohuviiniä odottamatta
- olen nauranut makeasti ja saanut ajatukset pois huolista
-löysin perille tapaamispaikkaan helposti, minulla on siis maailman huonoin suuntavaisto ja jään usein väärällä pysäkillä pois yms
- sain hyvää puhelinasiakaspalvelua (inhoan soittaa puhelimella erilaisiin virastoihin tai yrityksiin)
- sain kyydin kotiin (säästyi bussilippuraha)
Kiitos näistä!