Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Aapuuva?  (Luettu 4915 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 267



Profiili
« : 23.04.2012 12:31:25 »

Nyt sorrun pyytämään neuvoa/korttia/minkälaista visiota tahansa liittyen ajankohtaiseen pulmatilanteeseeni. Minulle tarjoutui nyt mieletön mahdollisuus osallistua syksyllä unelmieni matkalle. Reissu kestää kaksi viikkoa ja suuntautuu kohteeseen josta olen haaveillut lähestulkoon koko ikäni. Haave on lipunut koko ajan kauemmas elämäntilanteiden muuttuessa, nyt elän sitä aikaa jolloin aletaan asettua lopullisesti (?) paikoilleen, tehdään lapsia, otetaan asuntolainaa ja rauhoitutaan. En usko että mahdollisuutta tähän tulee enää tämän jälkeen. Yksin en uskalla sinne lähteä ja nyt olisi kaikki järjestettynä, kaikki valmiina. Kyseessä ei ole turistiloma vaan tutustumme erääseen hyväntekeväisyyshankkeeseen, tapaamme paikallisia ja toki nähtävyydet siinä ohessa. Haluan tätä niin paljon mutta pelkää VOINKO lähteä? Matka on todella iso investointi. Tiedän saavani rahat kasaan jos niin päätän (pyysin jo yläkerrasta apua ja seuraavana päivänä jo alkoi tapahtua mm. veronpalautuksen muodossa  angel) mutta elämässä voi tapahtua mitä tahansa, mistä tiedän miten syksyllä sujuu? Jos ajan itseni totaaliseen vararikkoon tällä, jos ei ole töitä, jos muutamme... Ja toiseksi, opiskelen ja luonnollisesti syksyllä opinnot jatkuvat tasaiseen tahtiin. Teenkö suuren virheen jos jättäydyn kelkasta tämän takia (vaikka kyseessä onkin vain 2vk)?
Onko matka sen arvoista? Saatan katua lopun elämääni jos jätän tämän nyt väliin  Sad. Pyydän siis teiltä tuntemuksia tähän liittyen. Päätös on tehtävä pian. Kiitos!
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 267



Profiili
« Vastaus #1 : 23.04.2012 12:51:29 »

Solnishko  smitten
Tämä unelma tosiaan tuli ihan postiluukusta, kutsuna. Jotenkin mulla ihan perhoset pyörii vatsassa ja sormissa asti kun ajattelen tuota reissua. Mulle raha on aina ollut vain keino toteuttaa unelmia, välillä on menty kädestä suuhun mentaliteetilla mutta aina olen saanut mitä tavitsen. Nyt vaan aloin miettiä että voiko enkelit tai muu yläkerran väki asettaa tällaisia testejä että "katsotaas nyt säilyykö tolla likalla järki tässä touhussa vai lankeaako heti".. Olen hirmuisen huoleton tyyppi, se on ajanut ongelmiin mutta myös tuonut uskomattomia elämyksiä aikanaan, olen vähän sellainen heittäytyjä "kyllä elämä kantaa". Järki sanoo että hullu, sydän sanoo että Vau..
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #2 : 23.04.2012 17:25:51 »

Minä en pysty/osaa korteilta tms. kysyä neuvoa tähän asiaan, mutta noin äkkiseltään sanoisin myös go for it! Siis asiathan tuppaa järjestymään aina oikealla lailla, ja sitä et todellakaan tiedä mitä syksyllä elämässäsi tapahtuu. Elä nyt tätä hetkeä, kuten sanoit tilaisuus tuskin toistuu. Elämä kyllä kantaa, eikä varmastikaan lopu siihen jos tartut mahdollisuuteen  Wink.
tallennettu

Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 267



Profiili
« Vastaus #3 : 23.04.2012 22:15:52 »

Kiitos te ihanat! Luulenpa että tämä viestiketju oli se "vihoviimeinen merkki" jota tänään niin kovin pyysin  angel Huomenna laitan vastauksen postiin, ja se on myönteinen. Yllättäen oma avokkikin tukee matkaa koska tietää että tämä on unelmani (jännitin eniten hänen reaktiotaan). Tiedän että vastalauseita tulee lähipiiristä, lähinnä niiltä jotka ennenki ovat hulluna pitäneet näissä tilanteissa kun olen heittäytynyt tuulen vietäväksi, siis osuva tuo Puumakorttikin. Paljastettakoon että kohteeni on Peru kaikkine ihanuuksineen  smitten Tuo maa on kutsunut tuntemattomasta syystä siitä asti kun olen 10v täyttänyt. Olen katsellut Himalajan ja Sierra Nevadan upeita vuoristomaisemia ja ainoa ajatus on tuolloinkin ollut "tämä on melkein kuin Perussa.." Machu Picchun kutsu on vastustamaton.
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 267



Profiili
« Vastaus #4 : 23.04.2012 22:54:08 »

Wow, nepparinen. Mua ihan huippaa päästä jo, niin täpinöissäni olen. Cusco on yksi pääkohteistamme siellä. Ja mikäpä olisi oivallisempi ajankohta sukeltaa seikkailuun inkojen valtakuntaan kuin vuosi 2012!
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #5 : 24.04.2012 11:14:07 »

Hyvää matkaa   Smiley. Kyllä tuo on selvästi tarkoitettu sinun kuljettavaksi tuo polku  smitten
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: