Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Postcrossing - kortteja maailman ympäri  (Luettu 4512 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« : 24.04.2012 23:05:14 »

Jos haluatte lisätä hyvää mieltä maailmassa, suosittelen teitä osallistumaan Postcrossingiin eli postikorttien lähettelyyn ympäri maailmaa. Luonnollisesti myös sinä saat postikortteja takaisin maailman ympäri. Toiminta on ilmaista ja vapaaehtoista. Kukaan tai mikään ei velvoita tiettyä korttimäärää joka olisi PAKKO lähettää tai sitä, montako korttia missäkin ajassa lähetät. Smiley

Voit myös määritellä millaisia kortteja toivoisit saavasi sekä merkitä haluatko saada ja lähettää kortteja myös kotimaasi sisäisesti.

Tämän iloisen postikorttilähettelyn osoite on www.postcrossing.com.

Liityin itse tänään ja lähden huomenna etsimään vastaanottajilleni heidän toivomiaan kortteja. Ihanaa seikkailunmakua ilmassa!
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 25.04.2012 21:35:52 »

Minä laitoin tänään ensimmäiset kortit postiin! Innolla odotan, että pääsen postittamaan lisää. Ja tietysti sitä milloin ja mistä saan kortteja takaisin!

Joskus korttien vastaanottajat saattavat esittää myös lisätoiveita pienistä lahjoista. Minulla lähti yhden kortin mukana kirjekuoressa vastaajalle mustikkakukon ohje ja toiselle lähti vanha teatterilippu, joita vastaanottaja keräili.
Vastaanottajat voivat olla myös ryhmiä tai yrityksiä. Kämppisystäväni sai vastaanottajakseen Yhdysvaltalaisen koulun, joka toivoi lähettäjämaasta jotain kyseiseen kulttuuriin liittyvää. Ystäväni osti kortin, johon oli piirretty nimien kanssa erilaisia Suomen eläimiä Smiley

Kaikkein parasta minusta tässä on se korttien metsästäminen! Katsoa, että mistä vastaanottaja pitää ja millaisia kortteja hän toivoo saavansa ja sen jälkeen lähteä kiertelemään korttikauppoja sopivien korttien toivossa.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 25.04.2012 21:38:17 »

OI smitten
Jotain, josta innostuin jo, mutta en kuitenkaan lähde, kun en jaksais viedä loppuun asti Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 25.04.2012 22:12:47 »

Kuuhilda, tähän harrastukseen ei tarvitse sitoutua. Voit kirjautua sisään ja päättää lähettää vain yhden kortin ja that's it. Smiley Tämä kysyy tosiaan aikaa, rahaa ja energiaa juuri sen verran kuin itse haluaa siihen laittaa.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 30.04.2012 14:02:17 »

Ensimmäiset kortit hurahtivat vastaanottajilleen kolmessa päivässä. Ensi viikolla loputkin varmaan menevät perille.

Aina, kun yksi kortti on mennyt perille ja rekisteröity, vapautuu taas yksi vastaanottajan paikka. En MILLÄÄÄÄÄÄN malttaisi odottaa aina uusia vapautuvia korttilähetyksiä, haluaisin vaan lähetellä kortteja koko ajan kaikkialle Grin

Ehkä ensi viikolla saan ensimmäiset kortit itse. Jännittää mistä päin ne tulevat ja keneltä.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: