MillaMiuMau
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #15 : 21.04.2006 15:39:23 » |
|
Kiitos kaikille vastauksista Eiköhän tämä tästä nyt lähde aukeamaan... -MillaMiuMau
|
|
|
tallennettu
|
Askendentti Härkä Aurinko Rapu Kuu Kaksoset Merkurius Rapu Venus Kaksoset Mars Neitsyt
|
|
|
millimia
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #16 : 19.07.2006 02:10:58 » |
|
Hyvä MillaMiuMau, mitä muuta kuvioosi kuuluu? Minulla myös sama kuvio ja näihin tekee neliöt aiheuttaen t-ristin.. Seksuaalisuus on aina ollut kohdentumisen suhteen aika liukuva käsite..kuten joku muukin jossain todennut kiinnostus minullakin syntyy siitä mitä korvien ei haarojen välissä..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
MillaMiuMau
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #17 : 19.07.2006 13:40:44 » |
|
Eipä miulla muuta mielenkiintoista tuossa kuviossa ole, kuin että Venus on Kaksosissa ja Uranus Skorpparissa, joten eiköhän se aiheuta tarpeeksi säpinöitä ihmissuhderintamalla... : Hyvä näin, välillä on itsekin niin pihalla kaikesta, että mistähän päin tänään tulee
|
|
|
tallennettu
|
Askendentti Härkä Aurinko Rapu Kuu Kaksoset Merkurius Rapu Venus Kaksoset Mars Neitsyt
|
|
|
Brida
Kanta-astroilija
" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "
|
|
« Vastaus #18 : 20.06.2007 19:16:39 » |
|
Heip, Nostin tämän, kun aihe on mun elämässä pinnalla ja jos kommentteja haluatte antaa. Nimittäin huomasin että kahdella homoystävälläni on uranus kasihuoneessa, toisella jousimiehessä ( +venus vesimiehessä ) ja toisella leijonassa (+venus kaksosissa ). Jos nyt seksuaalisuutta tarkastellaan muutenkin, (olen kylläkin hetero vaikkakin äärettömän avaramielinen) niin mulla kasihuoneessa jupiter kaksosissa, ja sopii täysin siihen että viehätyn älyllisistä ihmisistä ja seksuaalisuus on täysin mielikuvien varassa. Mutta miten jupiter siihen vaikuttaa?? Halu voi lähteä yhtä nopeasti kuin on tullutkin... Uranus taasen on skorpionissa ykkösessä ja venus oinaassa vitosessa, joten intohimoa ja leikkimielisyyttä löytyy?! Valitsen kyllä seksikumppanini erittäin tarkkaan ja todellakin haastetta ja intohimoa, näkymätöntä sähköä pitää olla tilanteessa rutkasti... Siitäköhän syystä olenkin selibaatissa mielummin... Omia kokemuksianne...
|
|
« Viimeksi muokattu: 20.06.2007 19:20:48 kirjoittanut Repetiitti »
|
tallennettu
|
May your day be uplifted filled with sunshine and warmth the shining rainbows of hope the white clouds of dreams the gentle softness of breeze the sweet smell of fresh air.
May your day be uplifted from start to end filled with joy and happiness untroubled and serene.
May your day be
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #19 : 21.06.2007 15:33:10 » |
|
Hakeeko ihmiset vieläkin seksistä jotain ihmeellistä. Minusta se on niin yksioikoinen asia. Pohjimmiltaan idea on tuoda sieluja maailmaan mut kai siinä voi nauttiakin hetkellisesti.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Sun73
|
|
« Vastaus #20 : 21.06.2007 21:04:22 » |
|
Mulla 8.huoneessa Uranus Vaa´assa ja venus Oinaassa 2. huoneessa. Ja olen kyllä ihan s.addikti : Mutta en ole koskaan hypännyt kenen tahansa kanssa sänkyyn, ronkeli olen Heterona olen pitänyt itseäni,mutta nyt vanhempana on alkanut kiinnostamaan muutkin :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #21 : 21.06.2007 23:01:25 » |
|
(http://www.lunarplanner.com/Images/Venus/pent%20drift.gif) Ylläoleva kuva sivuilta : http://www.lunarplanner.com/HCpages/Venus.htmlHmmmmm - minulla oli syntymähetkellä trooppisesti ssä huoneessa 12 ja ssa huoneessa 6 ja ssa huoneessa 8 :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ebenia
|
|
« Vastaus #22 : 22.06.2007 14:25:45 » |
|
Hmm, meni hieman ohi nyt. Eli siis mitä tämän pitäisi tarkoittaa? Itselläni on myös Mars skorpionissa (tosin vielä 7h. puolella), Venus 12.huoneessa Vesimiehessä. Rupesi vain kiinnostamaan, kun en tuolta vinkkaamaltasi sivulta mitään tolkkua oikein saanut aikaiseksi.
|
|
« Viimeksi muokattu: 22.06.2007 14:29:46 kirjoittanut Ebenia »
|
tallennettu
|
Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris Nousu - Härkä Kuu - Rapu Mars, Pluto - Skorpioni Venus - Vesimies Jupiter - Oinas Saturnus, Uranus - Jousimies http://www.youtube.com/Ebenia
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #23 : 22.06.2007 15:57:50 » |
|
Hmm, meni hieman ohi nyt. Eli siis mitä tämän pitäisi tarkoittaa? Itselläni on myös Mars skorpionissa (tosin vielä 7h. puolella), Venus 12.huoneessa Vesimiehessä. Rupesi vain kiinnostamaan, kun en tuolta vinkkaamaltasi sivulta mitään tolkkua oikein saanut aikaiseksi. Sori, tuo kuva oli vain siinä mukana kauneutensa ja sen "yhtymän" vuoksi - siis ihan OT Mutta meillähän on samoja sijainteja, tulkita en kuitenkaan osaa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #24 : 23.06.2007 16:33:02 » |
|
Juu, kyllä minäkin muistan tutkimuksen seksuaalisesta suuntautumisesta jonka tulos oli että Uranus on se tärkein planeetta siinä.
Minulla on pari lesboystävää, ja juuri kun toisen karttaa katselin niin hänellä on Uranus yhtymässä Venukseen ja Marsiin.
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
Triton
|
|
« Vastaus #25 : 25.06.2007 12:25:53 » |
|
Aikuisella iällä olen ollut siitä merkillinen öttiäinen että seksuaalisuus kiinnostaa ja seksikin toisinaan, mutta suurimmaksi osaksi mielenkiintoisen pohdiskelun aiheena. Toisaalta silloin kun käyn tositoimiin, niin minun on äärimmäisen vaikea mieltää itseni objektiksi, olen paljon mieluummin aktiivinen osapuoli, lähes miesmäinen jonkinlaisessa sisäisessä asenteessani että minun on pakko saada silloin kun haluan ja pakko saada myös se hekuman huippu, tai koko touhuun ei edes hyödytä lähteä. Olen kai aika suorituskeskeinen... Jos mies on vähän passiivisempi, mutta silti innokas, niin se ei haittaa. Luulen että Venus Oinaassa 7. huoneessa kuvastaa suoraviivaisuuttani, mutta kun Saturnus yhtyy siihen niin se hillitsee pahimmillaan siinä määrin etten halua edes ajatella mitään seksijuttuja kun ne tuntuvat työläiltä. Sitten taas toisaalta em. yhtymän kuutio Merkuriukseen kai viittaa tuohon alussa mainitsemaani tarpeeseen pohdiskella ja puhua seksuaalisuudesta. Aurinko 5. huoneessa Placiduksessa varmaan antaa energiaa ja Mars Jousimiehessä myös... Uranukseni on yhtymässä Jupiteriin 12. huoneessa ja tätä en ole (mielestäni) kokenut erikoisemmin seksuaalisuudessa, mutta minulle muiden ihmisten homo- ja heteroseksuaalisuudet eivät ole mikään ongelma, joten liekö tässä sitten sellainen joviaalinen suvaitsevaisuus lopputuloksena... Mieheni Uranus pai tö vei asettuu suoraan askendantilleni. Jos se jossain vaikuttaa niin ainakin siinä että yhteiselämämme ei aina ole ollut sieltä tasaisimmasta päästä, jatkuvia muuttoja ja muutoksia ja harmi kyllä riitojakin aina silloin tällöin. Hänkin on kyllä avarakatseinen ihminen, eli jotain uraniaanista meissä kai kummassakin lienee.
|
|
« Viimeksi muokattu: 25.06.2007 12:27:38 kirjoittanut Triton »
|
tallennettu
|
Oinas: Venus, Saturnus Neitsyt: Pluto Vaaka: Asc, Jupiter, Uranus Skorpioni: Kuu, Neptunus Jousimies: Mars Vesimies: Merkurius Kalat: Aurinko
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #26 : 25.06.2007 17:15:53 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Minerwa
|
|
« Vastaus #27 : 25.06.2007 18:00:37 » |
|
Muistelin, että Nikula kirjoitti joistain (ihan yllättävistä?) aspekteistani, että saattaisivat viitata homoseksuaalisiin taipumuksiin, jos kartan muut tekijät sitä tukevat Pakkohan ne oli tuolta kirjasta kaivella... Konjunktio (ilmeisesti myös sekstiili?): ja Kasvattavat aspektit: ja En tiedä, miksi juuri nuo...? Omalla kohdallani rajoittavina tekijänä on varmastikin -yhdistelmän oppositio :een, sillä olen niin hetero kuin vesimies vain voi olla
|
|
|
tallennettu
|
"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."
Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #28 : 25.06.2007 22:33:10 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Minerwa
|
|
« Vastaus #29 : 26.06.2007 19:35:07 » |
|
Sideerinen kuulostaa kyllä jo ihan aikuisten oikeasti puritaaniselta - voi olla että olen väärässä Trooppisessakin tuo on nimenomaan :ssa
|
|
|
tallennettu
|
"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."
Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
|
|
|
|