Oma kokemukseni kun asiasta on että seksuaalisella tasolla hyvinkin voisin kokea seksin naisen kanssa nautittavaksi tai mukavaksi kokemukseksi. Mutta sitten emotionaalisella tasolla tuntuu, että ainoastaan se miehen maskuliinisuus, se erilaisuus, saa täytettyä ne tarpeet mitä minulla on. Siis pidempää suhdetta naisen kanssa ei ole kiinnostusta lähteä rakentamaan. Onko tästä homoilta kommenttia, että millä tavalla seksuaalisuus ja parisuhdeajatukset eroavat toisistaan? Mikä tekee sen että parisuhde samaa sukupuolta olevan kanssa tuntuu paremmalta ajatukselta?
No avaudutaanpas tästä asiasta pikkaisen...
Itse
sekoan maskuliinisista naisista. Feminiiset naiset sen sijaan eivät sytytä sitten ollenkaan. Minua viehättävät ihmiset jotka etsivät rohkeasti omaa tapaansa elää ja rikkovat naiseudelle asetettuja normeja ja priorisoivat halunsa olla oma itsensä ympäristön halveksunnasta välittämättä. Vaikka itse olen ulkoisesti suht feminiininen - minua ei siis välttämättä harjaantumaton silmä heti välttämättä lepakoksi tunnista
- en muista montaa yhtä vapauttavaa ja voimaannuttavaa kokemusta kuin sen hetken kun hiusten pituus lyheni osittain siiliksi... Koko elämäni pitkästä ja harvinaisen tuuheasta kuontalostani kehuja saaneena tuntui yhtäkkiä, että niin hiukset kuin elämäni on omissa käsissäni ja itse määrittelen "kauneusnormini".
Nuoruudessani olin miesten kanssa, mutta en kerta kaikkiaan pysty olemaan suhteessa tai harrastamaan seksiä miesten kanssa oikeasti nauttien. Voin kyllä viehättyä/henkisesti ihastua miehiin, mutta muu äklöttää. En kestä tiettyä fiksaantunutta roolijakoa, vaan se ahdistaa suuresti. En voi antaa ohjia miehelle, sen sijaan naiselle annan ne enemmän kuin mielelläni
Seksin ohella nautin myös siitä, että naisen kanssa ei ole periaatteessa olemassa jotain tiettyä kaavaa miten homman pitäisi edetä. Sanotaanko, että olin helvetin onneton hetero ja löysin itsetuntoni ja terveen itserakkauden vasta naisiin paremmin tutustuttuani.
Suurin indikaattori lienee
ja ehkäpä MC Vesimiehessä avittaa myös - perinteinen ydinperhemalli ja monet muutkaan klassikot ei vaan vois vähempää kiinnostaa
Ja Lilith
- mitä mahtaa tarkoittaa?
Jos joku haluaa kurkata lepakkokarttaan ja tehdä tulkintoja niin kiitosta vaan!