Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pyydän, että joku ihana ihminen auttaisi. Ahdistaa kovasti.  (Luettu 3616 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
aisha nora
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Profiili
« : 26.04.2012 22:48:46 »

Pyytäisin, että joku ihana katsoisi minulle. Musta tuntuu, että halkean pian. Parisuhdeasia painaa kovin, mun olisi varmaan kannattanut lähteä jo kauan aikaa sitten omille poluille. En vaan pääse irtautumaan jostain ihmeen syystä.. Ahdistus  Sad Asia siis painaa tosi paljon ja olisin todella kiitollinen, jos joku viitsisi katsoa.  Ja sekin olisi kiva tietää, että onko uusia tuulia ja ihmisiä tulossa elämääni?
tallennettu
BlueRose
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 347


I Love Yuo Mom


Profiili
« Vastaus #1 : 28.04.2012 22:45:25 »

Sinulla on vastaus asiaan jo valmiina...Mikä estää lähtemästä? Pelko pärjäämisestä vai itsetunto huono, ettei löydä uutta? siis LÄHDE... suhde joka ahdistaa niin sen ahdistuksen tarkoitus on sanoa..tämä ei toimi...muutos on tehtävä...Pelko on turhaa..
tallennettu
aisha nora
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Profiili
« Vastaus #2 : 01.05.2012 19:46:00 »

Kiitos.

Ei mikään noista estä minua lähtemästä.. en oikein saa kiinni siitä, miksi en vaan pääse irtautumaan. Luulenko kenties tekeväni väärän ratkaisun, en tiedä. Nyt tällä hetkellä olen niin poissa tasapainoisesta tilasta etten itsekään tajua, mikä on parhaakseni, ja intuition äänikin on vaimentenut.. Jestas, ennen seurustelua olin valtavan onnellinen ilman mitään erityistä syytä ja olin tasapainossa kaikin puolin. Miten tämä on voinut mennä tähän. Onko se niin, että kun tarpeeksi kauan jättää kuulematta omaa sisäistä ääntään, niin käy näin?
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: