Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Salasana  (Luettu 2823 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Nina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« : 27.04.2012 11:45:36 »

Tervehdys!

Tää on tosi noloa, mutta tässä "muutaman" oluen jälkeen menin vaihtamaan salasanan tietokoneelleni. Mikä tietysti on hyvä silloin tällöin vaihtaa, mutta ongelmana nyt on se, etten muista sinä salasanaa enkä pääse sille koneelle ollenkaan.

Löytyisikö täältä sellaista, joka pystyisi sen selvittämään tavalla taikka toisella? Viimeisenä vaihtoehtona sitten ajattelin hypnoosia.

tallennettu
Nina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #1 : 27.04.2012 12:07:00 »

Hei!

Onko sulla heiluria käytössä? Olen itse käyttänyt sitä vastaavissa tilanteissa esim jonkun tavaran löytämiseksi, josta tiedän että olen sen itse johonkin sujauttanut mutten muista että mihin.  Smiley Vois olla että pääsisit helpollakin siinä jos saisit selville sen kirjaimen millä se sana alkoi ja sitten ehkä muistaisitkin? Vai oliko ihan ihan joku xy75oK09- rimpsu, sitten varmaan täytyy mennä merkki kerrallaan jos ei muisti avaudu.

Heilurin voit sutaista itsellesi siihen ihan mistä vaan, ei tarvitse olla mikään erityinen viritelmä.  Smiley Langanpätkä ja sormus ajaa asian esimerkiksi.

Kiitti Solnishko  Smiley
Tuota ei tullut ajatelleeksi ollenkaan, mutta täytynee kokeilla miten heiluri toimii.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: