Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kolmas ja neljäs silmä?  (Luettu 4038 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Kay63
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« : 27.04.2012 13:27:36 »

Noniin. En ole koskaan ajatellut tietoisesti, että minulla on kolmas silmä, tiedän vaan että "näen". En ole koskaan ajatellut MILLÄ näen. No, eilen taas näin, ja tämä henkilö sanoi, että useasti kun katson, minulle tulee otsaan kolmas silmä, mutta sitten kun näen "aidoimmillani", kun oikeasti ANTAUDUN siihen puhtaimmillani, otsassani ei ole yhtä vaan KAKSI silmää. Osaako joku sanoa jotain siitä, kun onkin sekä kolmas että neljäs silmä?
tallennettu
Kay63
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #1 : 27.04.2012 16:20:41 »

Avaudunpa vielä hieman... Eli olen todella todella hämmennyksissä tämän kyvyn kanssa, koska en tiedä mistä se tulee. En ole sitä pyytänyt, en toivonut, enkä pyrkinyt siihen mitenkään. Ongelmallisen asiasta tekee se, että olen harras kristitty, ja kun en tiedä, tuleeko tämä kyky valosta vai pimeydestä, tai ehkä vielä spesifimmin, voiko se tulla pimeydestä "valon vaatteissa"? Pitääkö siitä pyrkiä eroon? Raamatussahan ennustajista puhutaan varsin negatiiviseen sävyyn. Kuitenkaan nämä näkemistilanteet tai näkemäni asiat eivät ole olleet millään muotoa ahdistavia. Olen ehkä kusessa, help me!
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2 : 27.04.2012 16:40:10 »

Hei, kristittynähän sinä voit rukouksessa kysyä Jeesukselta, että onko tämä kyky hyvää ja rakkaudellista alkuperää.  Smiley Tuo nyt minulla tulee mieleen.
tallennettu
Kay63
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #3 : 27.04.2012 16:53:27 »

Kiitos vastauksestasi. Juuri näin olen tehnytkin, ja pyytänyt, että jos tämä kyky ei ole hänestä, niin voisiko hän ottaa sen pois. No, se ei ole lähtenyt minusta minnekään, mutta kokemuksesta voin sanoa, että rukousvastausten tuleminen saattaa joskus kestäääääääää...
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #4 : 27.04.2012 17:17:16 »

Kolmas silmä on normaali ihmisessä oleva yksi energiakeskus, chakra. Chakrojen poistaminen EI ole mahdollista, eikä myöskään niihin liittyvien kykyjen poistaminen, koska kyseessä on täysin normaalia, asiaankuuluvaa juttua. Mistään pimeydestä ei ole kyse, joten voit olla huoleti. Chakrojen avautumisen ja niiden kykyjen heräämisen pelkääminen on sama asia kuin pelkäisi sitä, että hengitys on demonien aikaansaama asia tai että ruoansulatus on pahan energian ilmentymä. Smiley

Pimeästä ja valosta voit käydä lukemassa lisää ajatuksia esimerkiksi ketjusta Konkreettinen pahuus. Minä henkilökohtaisesti en usko pahuuteen hyvyyden vastakappaleena, vaan ainoastaan Rakkauteen ja Rakkauden puutteeseen eli pelkoon. Pelkoa ei voi olla olemassa ilman Rakkautta, mutta Rakkautta voi aina olla olemassa ilman pelkoa Smiley

Jos olet ehdottomasti sitä mieltä, että et halua etkä uskalla hyväksyä chakrojesi avautumista osana luonnollista kasvuprosessiasi (joka muuten on kiihtynyt nyt kaikilla ihmisillä, joten et taatusti painiskele yksin näiden mietteiden kanssa), voit ihan vain pyytää, että "voisitteko sulkea nämä kanavat, en kestä tätä vielä, kiitos". Henkimaailma on meitä rakastava maailma ja se kunnioittaa aina vapaata tahtoamme. Jos pyydämme jotain, se annetaan. Aivan kuten Jeesuskin sanoi "Pyytäkää, niin teille annetaan". Smiley

Jos haluat kuitenkin tutustua tarkemmin sinulle avautuvaan uuteen oveen, voit pyytää esimerkiksi Kristusenergiaa avuksesi. Kristusenergia on samaa rakkaudentäytteistä energiaa, jota Jeesus ilmensi eläessään maanpäällä, kuten nimityksestäkin voi jo päätellä.

Lyhyesti: Ei hätää, kaikki on hyvin.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: