Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Astrologiaa televisiossa  (Luettu 15626 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
May
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #15 : 18.07.2007 20:53:19 »

Tähtimerkkimurhistahan on olemassa elokuvakin nimeltä Zodiac Killer vaan sitä en tiedä, onko kyseessä sama tarina kuin sarjassa vaiko ihan eri satu.  Smiley

Btw, Itävallasta lomailemasta juuri palanneena huokailen taas kerran haikeana muiden maiden runsaan astrologiatarjonnan perään. Itävallassa ja Saksassa kun ilmestyy mm. erittäin runsas, melkein 300-sivuinen Zukunftsblick-niminen astrologialehti - ja hintakin 1 euro (lue: yksi euro). Eikä siinä kaikki, lehdessä mainostetaan astrologiakanavaa, jolla on ohjelmaa 20 tuntia joka päivä!!!! Asuapa Itävallassa! Mites on Sasha, seuraatko ohjelmaa?  Wink
« Viimeksi muokattu: 18.07.2007 20:56:03 kirjoittanut May » tallennettu

Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #16 : 27.07.2007 12:55:55 »

Btw, Itävallasta lomailemasta juuri palanneena huokailen taas kerran haikeana muiden maiden runsaan astrologiatarjonnan perään. Itävallassa ja Saksassa kun ilmestyy mm. erittäin runsas, melkein 300-sivuinen Zukunftsblick-niminen astrologialehti - ja hintakin 1 euro (lue: yksi euro).

Plääh, tuo on todella masentavaa. Itse ostin viimeksi Italiasta 194-sivuisen (no, puolet siitä mainoksia, mutta silti...) astrologialehden nimeltä Astra. Lehti maksoi 3 euroa ja sisälsi mm. kuukausiennusteita merkeille jaoteltuna eri askendentteihin ja esim. henkilökatsauksen Sigmund Freudista sekä Isabella Ferrarin haastattelun, joissa molemmissa oli tietysti oheistettu henkilöiden syntymäkartat ja jutuissa viitattu niihin. Englannista olen ostanut Horoscope-lehtiä, joissa niissäkin on myös "oikeaa" astrologiaa, ei pelkästään aurinkomerkkiviihdettä. Milloinkahan Suomessa päästään samaan...ehkä kohderyhmän kokoa pitäisi vielä hieman kasvattaa. Undecided
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #17 : 27.07.2007 13:05:55 »

Btw, Itävallasta lomailemasta juuri palanneena huokailen taas kerran haikeana muiden maiden runsaan astrologiatarjonnan perään. Itävallassa ja Saksassa kun ilmestyy mm. erittäin runsas, melkein 300-sivuinen Zukunftsblick-niminen astrologialehti - ja hintakin 1 euro (lue: yksi euro).

Onko minulla silmissä vikaa vain onko tuo lainaus vuodelta 1973?

Shocked
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
May
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #18 : 29.07.2007 10:56:58 »

Onko minulla silmissä vikaa vain onko tuo lainaus vuodelta 1973?

Shocked

No huh huh. Näyttääpä olevan tai sitten näköhäiriöitä on yleisemminkin liikkeellä. Onpa mystinen juttu. Laitan mailia Ahtolle, josko kyseessä on jokin ohjelmavirhe...  idiot2
tallennettu

Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #19 : 29.07.2007 18:32:09 »

Koitan selvittää jos foorumisofta on tiputtanut sen vai mistä se johtui.
Onko tuota ilmennyt ennemmin?

Ohops! Shocked Taitaa muuten olla ihan minun näppini pelissä tuossa, muistan nimittäin että kun kirjoitin tekstiä, niin pyyhin jotain pois ja tein korjailuja - olisiko siinä samassa lipsahtanut tuo viimeinen numerokin lainauksesta? En yhtään ihmettelisi. Embarrassed Toivottavasti et Ahto ehtinyt turhaan nähdä vaivaa, jos syynä olinkin vain minä!
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
May
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #20 : 30.07.2007 06:37:13 »

Plääh, tuo on todella masentavaa. Itse ostin viimeksi Italiasta 194-sivuisen (no, puolet siitä mainoksia, mutta silti...) astrologialehden nimeltä Astra. Lehti maksoi 3 euroa ja sisälsi mm. kuukausiennusteita merkeille jaoteltuna eri askendentteihin

Zukunftsblickissä oli aivan samalla konseptilla jaettu jokainen merkki eri askendentteihin ja jokaiselle 12 "alalajille" oli omat ennusteensa.

Milloinkahan Suomessa päästään samaan...ehkä kohderyhmän kokoa pitäisi vielä hieman kasvattaa. Undecided

Niinpä! Mitenköhän on, onko astrologia esim. Italiassa tai Englannissa ylipäänsä suositumpaa kuin meillä Suomessa? Mahtaako harrastajia olla asukaslukuun suhteutettuna enemmän kuin meillä? Ainakin itse epäilen näin.

Sattuuhan noita näppäilyvirheitä itse kullekin, nou hätä.  Smiley Eiköhän Ahto fiksuna miehenä ole hokannut virheen ilman sen mittavampia ponnisteluja...  Smiley
tallennettu

Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: