Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Väriä vaihtavat silmät  (Luettu 8341 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
valonsilta
Kohtuuastroilija
**

Profiili WWW
« : 29.04.2012 22:42:03 »

Nuorena eräs poika kysyi että onko sinulla vihreät silmät, sanoin ettei ole, vaan siniset! Ihmettelin että mitä se höpisee, mutta aloin katsella sillä silmällä silmiäni ja huomasinkin että ne vaihtaa väriä toisinaan vihertäviksi, esim jos innoissani ym mielialoja. Eräs vihreäsilmäinen kaverini taas kertoi huomanneensa että hänen silmät muuttuu toisinaan taas sinisiksi Smiley , minua kiinnostaisi nyt että rajoittuuko tämä värimuuntelu vain sinisiin ja vihreisiin vai muuttuuko esim ruskeat tai harmaat silmät  coolsmiley
tallennettu

aurinko - kauris
kuu - kaksonen
puukäärmes
valkoinen yliääni maailmojen sillanrakentaja
Suljin
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1 : 29.04.2012 23:12:25 »

Kyllähän ne silmät vaihtaa väriä niinku ihokin. Siis sen mukaan, mitä puet päälle, missä
valossa olet, minkä väriset hiukset sulla on, jne.

Mulla on ruskeevihreet silmät, vaaleilla hiuksilla korostuu vihreä, syvemmällä värillä ruskea.
Myöskin vaatteiden vaikutus muuttuu mulla riippuen hiustenväristä. Vaaleammilla tummat
korostaa vaaleita kun syvemmällä tummat korostaa tummaa.

Silmät muutenkin heijastavat ja elävät kaikessa mukana, että kenties mielialoillakin voi
olla tosiaan vaikutusta Smiley

Itekkin muistan katselleeni joskus pääasiallisesti täysin siniharmaisiin silmiin ja nähnyt
niiden vihertävän, mutta on ne kuitenkin siniset silmät, mutta se vihreä tavallaan hehku
sieltä jostain, tuntemattomasta syystä. Ainakin lähettyvillä tais olla vihertävät seinät.
Ruskeat silmät eivät ehkä heijasta niin paljon kuin siniset tai vihreät, ne ovat kuitenkin
niin syvät. Mutta niissäkin syvyysaste voi vaihdella ja sävy voi olla esim. oranssihtava.
Mulla esimerkiksi silmieni ruskea väri muuttuu joskus oranssiksi, todennäköisesti se on
auringonvalon vaikutusta.
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 30.04.2012 05:16:52 »

Kahdella tuttavallani on ruskeanvihreät silmät, ja samalla tavalla niiden väri vaihtelee, mistä riippuen milloinkin.Tummasta ruskeasta ja merenvihreästä aina hiekanruskeaan.
Ehkä tosin, koska väri on tummempi, se ei ihan niin helposti muutu, kuin haaleammissa silmissä?

Mulla on aika stabiilit silmät väriltään...kai. Ehkä se väri pysyy paremin omana siniharmaana itsenään, kun mulla on terävä musta rengas iiriksen ympärillä?
Tosin silmien korostaminen on helppoa, pienikin häivähdys vaikka kajalia, niin hyppäävät esiin.
tallennettu
valonsilta
Kohtuuastroilija
**

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 30.04.2012 09:31:57 »

Hmmmm, ruskeisiin silmiin voi siis ilmestyä oranssia,,oranssi silmäisiä en kyllä ainakaan itse tiedä ketään että muuttuisiko niillä ruskeiksi jos joku mieltä oikein kuohuttaa Grin
tallennettu

aurinko - kauris
kuu - kaksonen
puukäärmes
Ambrel
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 30.04.2012 10:55:48 »

Mulla on silmissä päävärinä vihreä, mutta löytyy niistä hieman myös ruskeaa ja sinistä..
Olen huomannut että silloin kun itken niin silmäni muuttuvat kauniin metsänvihreiksi. pitäs vissiin aina itkeä  :Smiley
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 30.04.2012 11:49:31 »

Olen ollut huomaavinani, että eräällä tutulla naishenkilöllä silmien väri muuttuu jopa hailakan
vihreästä melko vahvan siniseen, kun hänen näkökentässään on joku mieshenkilö, josta hän
mitä ilmeisimmin on kiinnostunut (luoja paratkoon, ei toki meikäläinen mäkkärin mannekiini!)

:Smiley
« Viimeksi muokattu: 30.04.2012 11:52:00 kirjoittanut sideman » tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #6 : 30.04.2012 12:11:14 »

Eräällä vanhemmalla miehellä on siniharmaat silmät. Välillä hänen puhuessaan minulle hänen silmänsä muuttuvat syvän taivaansinisiksi. Muistan ne silmät edellisestä elämästämme. Ilmeiseti hänkin silloin jollain tasolla tunnistaa minut, vaikka asiasta ei puhuta.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #7 : 30.04.2012 12:54:50 »

Mulla on aikaisemmin, tai ainakin lapsena elin luulossa, että mulla on siniharmaat silmät, vaikka ehkä (tod.näk) niissä on tuolloinkin ollut jonkin verran vihreää, tai ne on kaiketi pikemminkin olleet sinivihreät. Anyway tässä luulossa elin pitkään aikuisenakin, kunnes aloin kuulemaan useammalta kommenttia vihreistä silmistäni ja pakkohan se oli uskoa, kun itsekin niitä oikein rupesin peilistä tutkimaan, että vihreät, siis ihan selvästi ja jatkuvasti vihreät ne nyt olivat.  Shocked Kyllä ne edelleen valon vaikutuksesta näyttää joskus vähän sinertäviltä, mutta kyllä ne silti vihreät on. Pitäähän "punapäänoidalla" vihreät silmät olla.  Cheesy  Grin
tallennettu
valonsilta
Kohtuuastroilija
**

Profiili WWW
« Vastaus #8 : 30.04.2012 21:28:37 »

Heh Rakkauden Valo, minulla se punapäänoituus ilmenee vain ajoittain Cheesy
tallennettu

aurinko - kauris
kuu - kaksonen
puukäärmes