Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kalatmies  (Luettu 27095 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
jubilee
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 02.05.2012 19:56:33 »

Minkälainen kalatmies on parisuhteessa? Miten kannattaa lähestyä kalatmiestä? ja mitä kannattaa jättää tekemättä..?
Täällä eräs skorpionityttö on iskenyt silmänsä kalaan (synt. 5.3) ja en tiedä miten päin olisin, pelkään että ajan kalan pois. Kemiat pelaa paremmin kuin muiden merkkien kanssa, en vain haluaisi pilata tätä loistavaa mahdollisuutta sillä vaikuttaa olevan melko arka tapaus.
Tosin se kalatmiehen salaperäisyys on vienyt tän skorpparin sydämen..  :Smiley smitten
tallennettu
injuredgrass
Satunnainen astroilija
*

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 06.05.2012 20:43:08 »

Mulla on kokemusta eräästä kalamiehestä (tai pojasta silloin Smiley ) ja ainakin hän oli kovin romanttinen, eikä yhtään arka sillä tavalla, että olisin pelännyt ajavani hänet pois. Päin vastoin kaikkien muitten kanssa olen tätä pelännyt, vaan en hänen. Hän oli erittäin sympaattinen, hellä ja välittävä ja piti minua ystävänään myös. Toisestakin kalasta kokemusta mutta vähemmän, ja hän vaikuttaa aivan samanlaiselta. Vaikkei itse aina ottaisi yhteyttä, niin on kuitenkin olemassa paljon pysyvämpänä kuin monet muut merkit, mistä on kokemuksia.
Ei kannata liikaa pelätä, kai kalojen "välinpitämättömyys" ei ole välinpitämättömyyttä, vaan ujoutta vain Smiley

Uskon, että kannattaa kertoa tunteista suoraan ja tehdä hellävaraisesti selvästi, että pallo on hänellä. Ei liian kärjekkäästi, ettei
vaikuta liian päällekäyvältä. Romanttisuus varmaan toimisi Smiley
tallennettu

"Se on käsiesi liikkeissä,
se on taivaankannen valoissa,
se on päivällä ja yöllä ja aina.
Se on täällä, se on muualla
se ei puhu, ei voi vastata
olen ymmärtänyt tämän
sen valossa"
- CMX : Aura

aurinko leijona
kuu kalat
keskitaivas rapu
Hallitsevana merkkinä skorpioni
jubilee
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 06.05.2012 21:54:41 »

Kiitti vinkeistä Wink
Ja aralla lähinnä tarkoitin nimenomaan ujoa, en uskalla kysyä oikeen mitään suoraan ja tehdä sitä ratkaisevaa liikettä. Pelkään että mies joutuu itse jotenkin tukalaan tai kiusalliseen tilanteeseen jos alan häneltä "tenttaamaan" asioita, sillä hän vaikuttaa tosi herkältä ihmiseltä joka uskaltaa antautua vasta sitten kun luottaa toiseen ihmiseen täysin..

Mutta joo, on kyllä sympaattinen, kiltti ja syvällinen jonka kanssa voin keskustella kaikesta, siis ihan oikeistakin asioista. Ja se ujous tekee hänestä kiehtovan ja suloisenkin tapauksen  smitten
Ei kyllä kenenkään muun kanssa ole tällaista sielujen sympatiaa ollut, tosin en ole aiemmin miespuolisiin kaloihin tutustunutkaan... :Smiley
tallennettu
Mainad
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 07.05.2012 21:48:22 »

"Syvällinen ja levoton", nämä kaksi sanaa mulla tuli ensimmäisenä mieleen tapaamistani kalamiehistä. Hyviä ihmistuntijoita myös, minä en ainakaan onnistunut heiltä oikein mitään salamaan, eikä kyllä olisi tarvinnutkaan. Mielenkiintoisia, hetken lapsia! Joskus jopa itseriittoisia mutta niin hurmaavalla tavalla, ettei sitä edes osaa laskea viaksi... Itselläni on kuu kaloissa ,että saattaa johtua siitäkin että näiden kanssa on synkannut... Mutta niitä masennuspuuskia, ei ole mustempaa näkyä kuin masentunut kalamies, huhhuh, sopii tosi hyvin yhteen tämmösebn saturnisen milenlaadun kanssa Cheesy No ei vaan, niissä puuskissa voikin sitten yhdessä ruopata maailmankaikkeuden syvyyksiä oikein urakalla, kaikki tapaamani kalamiehet ovat olleet aina puheliaita, oli olotila mikä hyvänsä.... Onnea kalatapauksen kanssa!
tallennettu
Siiri 58
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 07.05.2012 23:04:54 »

Olen aurinko :harka:nouseva  neitsyt,  :venus:IC:llä kaloissa. Nimimerkillä,ei ikinä enään kalat miestä!! olin naimisissa  20 v kalat miehen kanssa joka oli nouseva  leijona . Mahdoton flirtailija ja petti niin paljon kuin kerkes ja kehuskeli ympäriinsä niillä. Muiden ylä puolella kerskuva,komentelija.Minä härkänä alistuin,enkä kertaaka sanonut vastaan missään, lopulta en puhunut mitään. kotona käytiin vaan kääntymässä,onneks ,saatiin lasten kanssa olla rauhassa, sekin aika.Alkuunkaan en olis halunnut olla herran kans,mutta tämä ku käytti hyväkses kurjaa olooni kun olin just eronnut edell.poikaystävästäni ja asettu asumaan luokseni.

Ja sitten toinen herkkä hipiäinen kalat mies johon rakastuin sydän juuriani myöten,mutta harmikseni tämä oli edellisten naistensa kanssa särkenyt itsensä ettei uskaltanut olla kanssani ja kun kerran sanoin jotain niin hän kauhistui ja se oli sit siinä.Nyt kyllä seurustelee vakituisesti ja minä nuolen haavojani.

Kolmas kalat on piirittänyt puoltoista vuotta viestein ym.olen pitänyt tanssi kaverina mut en enempää.Mut hän alkoi ahdistaa vuorostas itseäni,että olen monta kertaa kirjoittanut et en halua hänen viestejään ym.huomasin vaan että mustasukkaisuus alkoi tulla esille ja omistamisen halu...

Että sillein, kyselen tanssitettaviltani mikä onkaan aurinko merkki ....jostain kumman syystä!

tallennettu
jubilee
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #5 : 08.05.2012 07:21:16 »

No huhhuh! Miksi annoit toisen kiduttaa itseäs? Embarrassed
Tällä "minun" kalaherrallani sentään nouseva  rapu, mutta  venus oinas pistää vähän miettimään... toisaalta,  kuu  rapu ja jonkun verran löytyy  kauris kartalta eli jos se vähän rauhottais tuota  venus oinas ....?
Mutta en kyllä osais kuvitella että tämä kalat pettäisi, tai saatika olisi minkäänlaisia rahkeita ylläpitää sivusuhteita tai elää jonkinlaista kaksoiselämää. En vaan näe tota tolliskaa iskemässä naisia ja sillä leveilemässä.. varmasti saisi monet naiset polvilleen sillä omalla tavallansa (minä olen oiva esimerkki siitä  Grin ), mutta tämä kalat on todella vaatimaton tapaus että en näkisi häntä varsinaisena naistenmiehenä, ehkä?
Minäkin tiesin erään kalatmiehen, joka piiritti ystävääni monia kuukausia. Oli jossain kaverin bileissä nähnyt ja sen jälkeen kyttäs koko kesän.. mutta oli syntynyt huomattavasti lähempänä kalan ja oinaan rajaa, liekö se vaikuttanut siihen että oli paljon "machompi" mitä kalat yleensä  Huh
tallennettu
jubilee
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #6 : 08.05.2012 15:52:43 »

Minäkin olen lukenut samaa että kalat ois pettäjiä, kuulemma elelis kaksoiselämää helpostikin ja oisivat aikalailla tunteiden ja viettien vietävissä..
Mutta silti,  mun mielestä on ristiriitaista että kalat pettää, kun heitä sanotaan aina hyväsydämmisiksi ihmisiksi ja muutenkin empaattisiksi... että miten he pystyvät elämään pettämisen kanssa tai ylipäätään tekemään sellasta? Mä skorpionina voin pahoin jo pelkästä uskottomuuden ajatuksesta ja vaikka en todellakaan ole maailman hienotunteisimpia tai empaattisimpia ihmisiä Embarrassed kääntykö herkkyys sitten kaloja vastaan etteivät pysty oikein sulkemaan elämästään mitään lopullisesti pois eivätkä he osaa sanoa "ei"?
 Noh, kertokaa te jotka tunnette kaloja/olette itse kaloja, en osaa itse analysoida (vielä) sen enempää teistä...  Smiley tämäkin piirre teissä kaloissa pistää varpailleen, sillä itsehän olen "kaikki tai ei mitään" -tyyppi enkä oikein tiedä käykö se kuinka hyvin yksiin kalojen ajatusmaailman kanssa??
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #7 : 08.05.2012 18:56:08 »

Ei se pettäminen aina tarvitse leveilevää luonnetta, se siinä aina edes tarkoituksena ole.

Mitä kaloista olen analysoinut, se on se virran mukana meneminen, mikä on vakaampienlaisten silmissä pettämistä, takinkääntämistä, epäluotettavaa yms. En ole koskaan ajatellut, että kalat ilkeyttään pettäisivät, päin vastoin, he ovat niitä jotka jäävät keikkumaan usean naisen ansaan, koska vain heillä on niin suuri tarve jakaa rakkauttaan kaikille. Toisenlainen persoona osaa päättää helposti mitä haluaa pettämistilanteissa, oli se sitten vain kevyt sivusuhde tai rakkaudenkohteen vaihto. Siksi se ei paisu yhtälaiseksi ongelmaksi kuin kaloilla, jotka haluaisivat antaa kaikille kaiken, ja sitten kaloilla on pettäjän maine. Kuka tahansa voi pettää, se on valintakysymys. Ja kuka tahansa voi olla pettämättä.
Oma mututuntumani on, että mitä parempi itsetunto, sitä todennäköisemmin ei petä. Mitä epäitsevarmempi vetäytyvällä tavalla tai machoilulla itseään pönkittävämpi, sitä todennäköisemmin joskus pettää. Se ujouskaan ei todista siis uskollisuutta, riippuu monista tekijöistä. Ujous taas ei tarkoita että ei olisi hyvää itsetuntoa.

Muuten, osa kaloista kääntyy sinne machoilun puoleen, kun yrittävät paeta sitä kautta herkkyyttään, jota eivät ole itsessään hyväksyneet. Moni ulkoisesti kovan näköinen kaveri on kalat.

Omia huomioitani.  Smiley
tallennettu
jubilee
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #8 : 08.05.2012 19:54:54 »

Aika hyvin osasit Ave^^ analysoida kaloja, itselläni samanlainen käsitys. Ja uskonkin että jos pettämisen syyt ovat muita kuin itsetunnon pönkitys, voi kyseessä olla myös mukana tunnepuoli ja minusta se on silloin jo pahempi asia..
Ei se kyllä tee pettämisestä yhtään hyväksyttävämpää omasta mielestäni oli syyt siihen mitkä tahansa, enkä siksi oikein pidä tästä kalojen virran mukana kulkemisesta jos siitä seuraa edes vahingossa epäluotettavuutta tai jotain ihme säätämistä ihmissuhteissa. Mutta en uskokaan että kalat olis tahallaan yhtaikaa useamman naisen loukussa...
Tiedän millainen kalat on ihmisten seurassa ja ettei ole helppo olla kenellekään ilkeä, mutta kyllä miehellä pitää olla sen verran selkärankaa että sanoo rehellisesti jos en ole hänen ainoa, koska selän takana vehkeily ja kaikenlainen salailu saa tämän skorpionin näkemään punaista  knuppel2   Angry
mutta mitä ajattelette, tuoko maanmerkit kartalla jonkinlaista vakautta kalan tunne-elämään?
tallennettu
MooOoona
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #9 : 08.05.2012 23:18:24 »

.... olin naimisissa  20 v kalat miehen kanssa joka oli nouseva  leijona ...
Alkuunkaan en olis halunnut olla herran kans,mutta tämä ku käytti hyväkses kurjaa olooni kun olin just eronnut edell.poikaystävästäni ja asettu asumaan luokseni.

Huh, miten ihmeessä joku voi mennä naimisiin, ja olla avioliitossa 20 vuotta, jos ei alunperinkään edes halua olla toisen kanssa?
« Viimeksi muokattu: 08.05.2012 23:24:53 kirjoittanut MooOoona » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10 : 09.05.2012 11:39:18 »

Sillain sitä voi käydä ihmiselle. Ymmärrän kyllä.
Nää ei oo ollenkaan mustavalkosia juttuja.
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #11 : 09.05.2012 14:31:54 »

Jotain karmaa on pitänyt 20 vuotta molempien opetella, ennen kuin ovat huomanneet ettei yhdessä olosta vaan tule mitään. Jotainhan siinä on ollut mikä on molemmat kiinni toisissa pitänyt ja toisaalta yksi ihminen ei ikinä tappele keskenään, kyllä siinä kaksi sotii tavalla tai toisella  coolsmiley

Kalamies on aina varuillaan eikä oikein ikinä näytä sitä mitä sisällä myllää joten Kalaan on aina vaikea päästä sisään. Kaloilla on erittäin hyvä intuitio ja empatia ihmisiä kohtaan, kun sinulla on kurja olo niin Kala tulee aina hätiin, tietystikään ei liiallisesti..

-M-
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #12 : 09.05.2012 16:33:05 »

Ei se kyllä tee pettämisestä yhtään hyväksyttävämpää omasta mielestäni oli syyt siihen mitkä tahansa, enkä siksi oikein pidä tästä kalojen virran mukana kulkemisesta jos siitä seuraa edes vahingossa epäluotettavuutta tai jotain ihme säätämistä ihmissuhteissa. Mutta en uskokaan että kalat olis tahallaan yhtaikaa useamman naisen loukussa...

Miksiköhän tuosta, että (joku) kala haluaa "jakaa rakkauttaa kaikille", tulee mieleen se, että se on silloin lievempi paha? Kala on vain semmoinen reppana, joka haluaisi auttaa kaikkia ja jää tilanteeseen jumiin? Onko siis hyväksyttyä se, että ei omaa itsehillintää kunnioittaakseen puolisoaan, jos motiivina on auttaminen? Onko siis hyväksyttyä kulkea jokaisen oman mieliteon ja himon perässä välittämättä seurauksista, jos kyseessä on vain ihastunut reppana joka ei osaa päättää mitä tekee? Ja tekeekö se, että sanoo kärsivänsä tilanteesta itse teosta hyväksyttävämmän? Jollain tavalla (nuo) kalat pääsevät tuossa suloisuudessaan vähän liikaa kuin koira veräjästä teoistaan.

En siis sinulle tarkoittanut tätä kommenttia, vaan heräsi ajatukset vain siitä.  Smiley
« Viimeksi muokattu: 09.05.2012 16:37:35 kirjoittanut Ave^^ » tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #13 : 09.05.2012 16:39:27 »

smitten
Mulla on runsaasti kalat-naisia lähettyvillä; vanhempi tytär, lapsenlapsi, useita työkavereita, joiden kanssa joudun tekemään tiivistä yhteistyötä. Miehiä ei ole juuri ilmoittautunut, paitsi yksi lasten serkku on. Hyvin sujuu yhteistyö.
Siiri, hyvin ymmärrän sen, että pitkän aikaa on kiinni jossain ihmissuhteessa, eikä pääse irti vaikka rimpuilisi. Cry angel
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #14 : 09.05.2012 16:44:22 »

mutta mitä ajattelette, tuoko maanmerkit kartalla jonkinlaista vakautta kalan tunne-elämään?

Itse olen ajatellut, että tulielementti konkreettisissa planeetoissa tuo sitä kunniantuntoa ja rehellisyyttä, eli sitä kautta tulisi positiivista vakautta.
Maamerkkien kautta, kauriin ja härän varsinkin, tulee sitten sitä hitautta, kestää kauan ennen kuin pystyy luottamaan, yhdistettynä kalaan ei välttämättä tämän teeman osalta kaikkein paras. Härkä on myös kovin nautinnonhaluinen.

Mutta tietenkin yleistykset on aina huonosta, paljon mahtavia kalaihmisiä on olemassa.  Wink

muok. mulla kaikki suhteet ja pienemmätkin kiinnostuksen kohteet olleet yleensä kalaa, rapua, kaurista tai härkää, ja nyt kun on mies joka on jousimiestä ja muutenkin tulta, niin kyllä huomaan että on niin kuin yö ja päivä noitten edellisten kanssa, mulle paljon sopivampi mies tämä. Oli silti mukavia kokemuksia nuo muutkin. Lämpimiä muistoja.  smitten
« Viimeksi muokattu: 09.05.2012 17:30:00 kirjoittanut Ave^^ » tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  

Siirry: