Millis
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #30 : 07.11.2005 17:54:57 » |
|
Höh.. En haluaisi urputtaa, mutta miksi kaikki ihailevat niin jumalattomasti skorpioneja? Oma tuttavapiirini koostuu lähes yksinomaan kyseisen merkin edustajista, joten olen saanut kärsiä niistä huonoistakin puolista (subjektiivisuus, vihamielisyys, ylpeys, joustamattomuus jne..). Mutta no juu, ymmärrettäköön, skorpioni lienee tähtimerkeistä se seksikkäin Itse kuitenkin haluaisin olla aurinkomerkiltäni viilipyttymäinen kauris.. Johtuen ehkä siitä, että kartallani on paljon nimenomaan kaurista.. ja ihminen on havaintojeni mukaan taipuvainen ihailemaan juuri niitä omia ominaisuuksiaan Joko suorasti tai epäsuoraan.
|
|
|
tallennettu
|
Kuuni on vaikeasti aspektoitunut, joten yrittäkää ymmärtää...
|
|
|
Lilja
Satunnainen astroilija
~ Vain unelmilla on siivet ~
|
|
« Vastaus #31 : 07.11.2005 21:40:37 » |
|
No musta on ainakin paljon kivempi olla joustamaton, tulinen, vihamielinen ja kaikintavoin muutenkin skorpioni, kuin vaikka joku ärsyttävä sovinnainen lässyttäjä! Mielummin sanon oman mielipiteeni kaikille päin naamaa, kuin jotain puolitotuuksia. Sen takia musta kaikki eivät niin pidäkkään
|
|
|
tallennettu
|
~ Joskus luopuisin mielummin monesta vuodesta kuin yhdestä hetkestä. ~ Aurinko Skorpioni, Ac Rapu, Kuu Härkä
|
|
|
Shar
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #32 : 08.11.2005 06:25:21 » |
|
Höh.. En haluaisi urputtaa, mutta miksi kaikki ihailevat niin jumalattomasti skorpioneja? Oma tuttavapiirini koostuu lähes yksinomaan kyseisen merkin edustajista, joten olen saanut kärsiä niistä huonoistakin puolista Sama itseänikin välillä häiritsee. Hyvin moni Skorpioni tuntuu olevan äärimmäisen ylpeä omasta merkistään (tottakai siitä saa olla tyytyväinen ja ylpeäkin, mutta on niissä muissakin merkeissä ihan yhtä lailla hyviä puolia..). Syy on ehkä siinä minkälainen "vahva, seksikäs ja syvällinen" kuva Skorpionin merkistä luonnekuvauksissa annetaan, ja jotenkin vaan sellaisia magneettisia Pluton piirteitä arvostetaan. Itsekin olin silloin astrologiaa aloitellessa aika innoissani siitä kun selvisi, että nouseva merkkini on Skorpioni. Nykyään melkein hävettää tuo into.. Vaikka ilmeisesti aika tyypillistä on, ja osana kuuluu tähän harrastukseen. Nykyään sitä vain näkee muissa merkeissäkin enemmän positiivista ja usein olen miettinyt, että olisi helpompaa olla nousumerkiltään joku ihan muu.. Skorpioni on hirvittävän hankala merkki, en jaksa olla ylpeä siitä itselläni. Härästä tykkään enemmän, vaikka onhan siinäkin tietysti myös varjopuolet..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lilja
Satunnainen astroilija
~ Vain unelmilla on siivet ~
|
|
« Vastaus #33 : 08.11.2005 14:40:01 » |
|
Ite katon vaan niitä hyviä puolia itestäni ja omasta merkistäni. Mitä sitä nyt turhaan masentamaan itteään niillä huonoilla puolilla mitä omasta merkistä kerrotaan.
|
|
|
tallennettu
|
~ Joskus luopuisin mielummin monesta vuodesta kuin yhdestä hetkestä. ~ Aurinko Skorpioni, Ac Rapu, Kuu Härkä
|
|
|
Illusion
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #34 : 08.11.2005 15:21:29 » |
|
Mä äänestin tohon, et haluaisin olla Kalat. Mut myös ihan hyviä vaihtoehtoja vois olla Kaksoset ja Jousimies. Muuttuvat merkit kiehtoo mua, ei niinkään nuo kiinteät!! No, mulla ei ole kartalla mitään muita kiinteitä merkkejä kuin Venus Leijonassa, johtunee siitä.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Rapu, Kuu Kalat, Nouseva Vaaka
|
|
|
Vertsu
Satunnainen astroilija
Etsin itseäni - oletko nähnyt minut jossakin...(?)
|
|
« Vastaus #35 : 08.11.2005 17:00:02 » |
|
Vanhassa vara parempi...(?)
Tai jotain. Olisin sama mikä nytkin eli Kaksonen. Vaikka vihaan yli kaiken tätä kaksijakoisuuttani.
|
|
|
tallennettu
|
Nousumerkki Neitsyt, Aurinko Kaksosissa, Kuu Kauriissa, Merkurius&Venus Kaksosissa ja vielä Mars Härässä..
|
|
|
kurukurukururin
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #36 : 31.05.2009 17:34:44 » |
|
Olisin mieluiten ehkä(, mutta hieman vaikeahan sitä on laittaa tolleen järjestykseen): 1. Kauris 2. Vesimies 3. Oinas 4. Skorpioni 5. Neitsyt 6. Jellona 7. Jousimies 8. Kaksoset 9. Kalat 10. Rapu 11. Härkä 12. Vaaka
Omasta mielestäni muistutan eniten Härkää ainakin sen mukaan mitä siinä lukee kun astro.fin syntymäkartalla painaa planeettaa, joka on härässä. Mutta aurinkomerkkini on Jousimies, askendentti Rapu, ja kuu Kalat. Härkää ei syntymäkartallani ole ollenkaan.
|
|
« Viimeksi muokattu: 01.06.2009 08:17:03 kirjoittanut kurukurukururin »
|
tallennettu
|
|
|
|
mc82
|
|
« Vastaus #37 : 06.06.2009 18:22:14 » |
|
Mä päässyt tähän vastaamaan, mutta olisin mieluiten Leijona. Kuninkaallinen, näyttävä, ylpeä, rakastava.. Olen aina halunnut olla Leijona, mutta toisaalta viihdyn hyvin näin aika hömppänä Jouskarina, vaikka tässäkin merkissä on ne omat koetinkivensä Vähiten haluaisin olla , koska Kauriina olo on täynnä huolia, vastuuta, järkeilyä jne.. Järki ja velvollisuus menee aina hauskanpidon edelle, BORING!!! Ai mistä tiedän..? No, Kauris on vahva osa mun persoonaa, koska olen ..
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies Kuu 7 Leijona Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni Pluto 8 Vaaka Chiron 3 Härkä Vesta 1 Vesimies Vertex 7-PF 7 Neitsyt Noususolmu 6 Rapu AC Kauris (DC Rapu) MC Jousimies (IC Kaksonen
|
|
|
Banana.
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #38 : 15.06.2009 16:37:04 » |
|
Olisin varmaan jousimies, sillä joulukuussa syntyneiden ''jalokivi'' on turkoosi, ja lempivärini on sininen!
|
|
|
tallennettu
|
(\,,,/) (oO ) (. . )\
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #39 : 15.06.2009 16:37:57 » |
|
meinasinpa sanoa samaa.. en oikein osaisi olla ainakaan mikään sellainen rajoittuneen planeetan asukki.. venuskin hyvä.. no korkeintaan leijona..
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Corvus Leonis
|
|
« Vastaus #40 : 15.06.2009 17:03:44 » |
|
Se että kalat ja skopu voittivat tämän äänestyksen, kertoo ettei äänestäneillä ole hajuakaan millaista on olla ko. merkin edustajia tai menivät äänestämään omaa merkkiään. (Mää en.) Vesi ylipäänsä on vaikea elementti auringolle - raskas ja epävakaa; peilityyni tänään, vaahtopäänä huomenna, jne. Kovasti kyllä puhutaan elämysmatkailutyyliin siitä syvällisyydestä ja intensiivisestä elämästä, no saman kokemuksen saa kuka tahansa katsomalla riittävästi luontodokkareita, matkustamalla länsimaisen mukavuusalueen ulkopuolelle tai tappelemalla snagarijonossa. :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #41 : 15.06.2009 17:14:37 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Theus
Kanta-astroilija
Immortal
|
|
« Vastaus #42 : 16.06.2009 10:08:29 » |
|
Mä en oo henkilökohtaisesti niin kiinnostunut merkeistä kuin aspekteista, että on joitain aspekteja tai huonesijainteja jotka mielelläni ottaisin... Tuo vesimerkki asia on ihan totta, mutta vahvalla vesipainoituksella saa elää rikkaampaa elämää kuin muilla elementeillä, vaikka syvälläkin tulee käytyä, mutta karkealle ihmiselle on mahdotonta yrittää selvittää minkälaista on olla voimakas herkkyydessä :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
He|mi^
|
|
« Vastaus #43 : 23.09.2009 00:38:05 » |
|
rapu
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hannari
Kohtuuastroilija
Gingerbread.
|
|
« Vastaus #44 : 24.09.2009 15:18:57 » |
|
tai ehkäpä.. Neitsyenä tai oinaanakin olisi varmaan hauskaa olla. Mutta kyllä tämä vanha kunnon kalat minulle kelpaa hyvin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|