Lilja
Satunnainen astroilija
~ Vain unelmilla on siivet ~
|
|
« : 30.10.2005 18:32:53 » |
|
Heips Kiinnostaapa vaan tietää mitä tuloksia tästäkin oikeen syntyy. Ite olisin kuitenkin skorpioni (niinkuin oonkin) kun se on niin kivaa :
|
|
|
tallennettu
|
~ Joskus luopuisin mielummin monesta vuodesta kuin yhdestä hetkestä. ~ Aurinko Skorpioni, Ac Rapu, Kuu Härkä
|
|
|
Kirsi
Satunnainen astroilija
hmmm...
|
|
« Vastaus #1 : 30.10.2005 18:36:47 » |
|
Härkä mikä olenkin Enpä sitä haluais muuttaa koska sitten olisin aivan joku muu kuin olen nyt.
|
|
|
tallennettu
|
Mikään ei lakkaa muuttumasta, miksi mekään!?
"Me valisemme ilomme ja surumme jo kauan ennen kuin koemme ne." Nyt on kokemisen aika.
|
|
|
selkälokki
Vieras
|
|
« Vastaus #2 : 30.10.2005 18:42:17 » |
|
No, miust kans on kivaa olla omituinen veskari jotta enpähän vaihtais. Jos olisi pakko, niin sitten voisin kokeilla olla vaikkapa kiihkeä oinas tai jouskari
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Athene
|
|
« Vastaus #3 : 30.10.2005 20:08:17 » |
|
skorppari haluaisin olla minäkin!
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko vesimies nousu/kuu kaksonen
|
|
|
sisilisko
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #4 : 30.10.2005 20:57:33 » |
|
enpä osaisi olla mikää muu ko skorppari...vaikka elämä potkiikin turhan usein päähän ni en kyllä vaihtaisi...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rasvapakara
Vieras
|
|
« Vastaus #5 : 30.10.2005 20:59:45 » |
|
Vaaka, jotta voisin egoilla.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
irkkunen
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #6 : 30.10.2005 21:20:16 » |
|
Minä oon todella tyytyväinen Kaksoisuuteenikin, mutta Leijonan turkissa olisi mukava vaihteeksi olla Olisi arvovaltaa ja osaisi äristä ihmisille turhasta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Annaz
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #7 : 30.10.2005 21:21:29 » |
|
=) Skorppari niinkuin tähänkin asti. Nuorenpana oli hiukan rankkaa omata kaikki skorpparin piirteet, mutta mitä vanhemmaksi tulen, sen kivempaa on..
-annaz-
|
|
|
tallennettu
|
Juuri näin olen halunnut elää. Ei hukattua hetkeä, täysi tunne seurana. Olen tässä, olen nyt..."
|
|
|
Fish
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #8 : 30.10.2005 21:28:24 » |
|
Se mikä jo olenkin, Kalat! Vaikka eihän se aina ole niin helppoa!!
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kalat Kuu Härkä Nousu Vaaka
|
|
|
CorvusLeonis
Vieras
|
|
« Vastaus #9 : 31.10.2005 07:46:01 » |
|
Veskarina mahtaisi olla mielenkiintoista.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tina
Vieras
|
|
« Vastaus #10 : 31.10.2005 09:07:49 » |
|
Veskarina mahtaisi olla mielenkiintoista. Juu on. Jos kysymys rajasi pois oman merkin, haluaisin olla leijona ja oppia noususolmuni läksyn. On nimittäin hiukka hankalaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elektra
|
|
« Vastaus #11 : 31.10.2005 09:47:16 » |
|
Luotan siihen, että olen valinnut alunperinkin oikean merkin. (Vaikka joskus epäilyttääkin) Siispä Härkäpäisesti etiäpäin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
spikehead
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #12 : 31.10.2005 10:23:21 » |
|
Rapu olisin, koen itseni ajoittain enemmän herkäksi ja pakenevaksi ravuksi kuin kauriiksi, johtuen juurikin varmaan siitä että on kuu ravussa
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko: Kauris | Kuu: Rapu | Nouseva: Neitsyt Puu-Puhveli Sininen Yliääni Myrsky
|
|
|
remppa11
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #13 : 31.10.2005 17:13:12 » |
|
Mun ois kanssa paha vaihtaa kasosen merkkiäni,sillä luulen ja tiedän olevani juuri semmoinen häslä ja vaihtelun haluinen kun vain kasonen voi pahimmillaan olla.Siinä tietsekin puolesa,ei pääse tulee tylsää muilla kun mulla,sillä siinä vaiheessa kun nhe miettii suostuuko ne vaikka kauppaan menemään kanssani kerkeen jo vaihtamaan kohdetta ainaskin kerran :laugh:Eisilti luulen monet merkit helpommiksi luonteiski ja kenties ois se rauhallisuuskin ihan kiva piirre ja mielikuvitus voisi olla kohtuullinen eikä täys höyry päällä kaiken aikaa ,sillä kauheeta on kun ois oltava ihan sillai normaali ja korrekti alkaa jokin hullu juttu pyörii mielessä on siinä sitten kiva olla ihan vaan kun ei oiskaan.
|
|
|
tallennettu
|
Elämässä on oltava suolaa ja sokeria ei se muutes pelaa!
Nouseva vaaka,aurinko kasosissa,kuu härässä,merkurius härässä.venus ravussa.mars härässä
|
|
|
Shar
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #14 : 01.11.2005 08:42:27 » |
|
Härkäpä kai, mikä myös olen. Ajattelin kuitenkin vastatessa sitä mikä muu merkki haluaisin olla, joten vastasin Kalat. Aina olen vain Kaloista pitänyt todella paljon.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|