Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Astro-nauttija!!!  (Luettu 5272 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
metsätonttu
Vieras
« : 30.03.2006 22:00:40 »

Hei, tässä esittäytyy astronauttija, astronautiskelija, astronaatti, astrolude ja mitähän vielä voisi keksiä.

Huomasin yhtäkkiä, että napsahti uusi titteli. Huomaan että olen kirjoittanut 750 viestiä.

Nyt jäin vähän sitä miettimään.

Olenko saanut ylennyksen siitä, että minulla on sattunut olemaan aikaa surffailla täällä ja sanoa sanoja siellä sun täällä?

Mitä tämä vaatii minulta?

Vähän niska limassa tässä olen sen vuoksi, että todellakin olen vain nautiskelija, en ymmärrä hönkäsen pöläystä astrologiasta. Omistan Nikulan kirjan, mutta en ole jaksanut paneutua, ainakaan vielä, siis vieläkään.
Nostan hattua heille, jotka asiantuntevasti juttelevat käyttäen ammattinimistöä, ja joilta olen saanut asiantuntevaa neuvoa ja kirkastusta askarruttaviin asioihin.

Olen tavannut myös muunkinlaisia asiantuntijoita: sydämellä kuuntelijoita, auttajia henkisissä asioissa, fyysisissä vaivoissa ja netin käytössä. Ennenkaikkea olen oppinut elämän uusia asioita, saanut itkeä ja nauraa.
Olen ymmärtänyt, että tässä on annettu tilaa myös sille. Olen saanut suuria ystäviä.  smitten

Mitä tuntemuksia teillä on hyöriskellä astrossa, vaikka esim. itse asian ydin, astrologia on vierasta? Valmiita horoskooppejahan on kiva lukea. Mutta ollaanko me vähän tiellä tai turhan tuuttina?

metsätonttu vähän hämillään
tallennettu
maarita
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 30.03.2006 23:46:41 »

Hei Astro-nauttija angel

Onnittelen!

Vaikka minulla ei ole kuin osa sinun 'saavutuksestasi', pidän kyllä itseäni yhä enemmän astro-nauttijana.

Enkä ole kokenut, että meitä vähemmän astrologiaa tuntevia syrjittäisiin.
Onhan meilläkin varmaan jotakin annettavaa.

Senkin olen elämässä oppinut, ettei kaikkien tarvitse kaikkea osata tai edes ymmärtää.
Osaan ottaa syntymäkartat ja semmoiset, enpä paljon muuta.
Mutta aina olen saanut vastauksia jos olen jotakin kysellyt.

Mikä tärkeintä, et ole 'metsätonttu' ainoa joka on kokenut saneensa suurta henkistä antia näiltä sivuilta ja näistä ihmisistä.

Apua monenlaisiin vaivoihin ja pulmiin.

Iloiten jatkakaamme yhteistä Astro-taivalta!

smitten    maarita           smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #2 : 31.03.2006 00:02:12 »

Hei, tässä esittäytyy astronauttija, astronautiskelija, astronaatti, astrolude ja mitähän vielä voisi keksiä.

Huomasin yhtäkkiä, että napsahti uusi titteli. Huomaan että olen kirjoittanut 750 viestiä.

Nyt jäin vähän sitä miettimään.

Hei "metsätonttu"[/b]

Onnittelut. 

Olet jakanut monet kivat jutut kanssamme.
Yhdessä on opeteltu kuvien siirtoa ymv.

Jaettu ilo on kaksinkertainen ilo.

Eilen muuttui minunkin "tittelini".
[/size]

Elämänilo

(http://smileys.smileycentral.com/cat/5/5_7_7.gif)

tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #3 : 31.03.2006 00:05:40 »

Kiitosta!

Tässähän on kuin olisi pyöreitä juhlimassa!  Grin

Mikä titteli sinulla, Elämänilo, vanha hurjastelija, muuttui?
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #4 : 31.03.2006 00:09:14 »

Kiitosta!

Tässähän on kuin olisi pyöreitä juhlimassa!  Grin

Mikä titteli sinulla, Elämänilo, vanha hurjastelija, muuttui?

Hei "metsätonttu"[/b]

Eilen saavutin uuden tittelin. 
Tänään sain alennuksen, mutta tämä viesti on historiallinen.

1000  (eilen niitä tosin oli 1004)
[/size]

Elämänilo

(http://smileys.smileycentral.com/cat/5/5_7_7.gif)
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #5 : 31.03.2006 10:50:01 »

Onneksi olkoon Metsätonttu smitten

Nimityksethän menevät sen mukaan kuinka paljon viestejä itse kukin on kirjoittanut, olivatpa ne sitten miltä alalta tahansa.

Kieltämättä olen samaa miettinyt itsekin koska tämähän on nimenomaan astrologinen foorumi ja nykyiset kirjoitukset koskettavat sitä sarkaa suht vähän. Vanhalla foorumilla käsiteltiin enemmän astrologiaa ja valtaosa hyvistä kirjoittajista on poistunut koska tämä on nyt enemmän ns. "jutustelufoorumi" - ketään loukkaamatta. coolsmiley

Oma tietämykseni astrologiasta on hyvin vähäinen (perusjutut ok) ja on mukavaa että täällä voivat ns. tavalliset polunkulkijat kirjoitella mutta kaipaan paljon näitä jotka ovat poistuneet. He kirjoittivat myös kaikesta taivaan ja maailman välillä - heiltä sai paljon joka ei tarkoita etteikö sitä saisi myös niiltä jotka nykyisin kirjoittavat.

Foorumi vain muuttui - anteeksi vain - mutta vanhassa oli jotenkin enemmän välittämistä, sydämen lämpöä - älkää ymmärtäkö väärin. Tätä vain lähdettiin paisuttamaan (oli paisumassa jo muutenkin) ja kaikki alkuikävyydet leimasivat tätä väärään suuntaan). Ketä kiinnostaa lukekaa alkuajan pitkiä ketjuja - en viitsi mainita - etsivä löytää...

Mutta tästä on hyvä rakentaa eteenpäin Smiley Smiley Wink Wink

Kiitos Inka!

Vierailin minä joskus siellä vanhassakin foorumissa, joskus silmät pyöreänä ja joskus avunpyytäjänäkin. Lämmin henki sielläkin, kuten täälläkin. Mutta se mitä kohtaamme, sehän riippuu myös omista odotuksistamme ja asenteistamme.
Ja täällähän ollaan vapaasta tahdosta. Tilanteista riippuu, kuinka paljon ja kuinka kauan tässä rupattelemme.

Ja eiköhän taustalla kuitenkin ole se kiinnostust astrologiaan!
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #6 : 31.03.2006 10:57:08 »

Hurja Elämänilo!

Tässä onnitteluni! Kiitos jaksamisesta ja myötäelämisestä sekä hyvistä elämän ja arjen voittovinkeistä!

(http://images.google.fi/images?q=tbn:9lpXVSzeVzLZ4M:www.teosofia.net/pyhis/ruusu_.jpg)

Tässä yksi elämän ruusu sinulle!

metsätonttu
tallennettu
maarita
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 31.03.2006 14:30:02 »

Hei Elämänilo , Astroholisti! angel

ONNEA!

Lippu korkealle edelleen!

Sinä jos kuka näet vaivaa löytääksesi meille kaikille, aina lisää tietoa mitä erilaisemmista asioista.

Toivon hartaasti, että jaksat jatkaa yhtä innokkaana.

Lämmöllä  smitten    maarita          smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
Sivuja: [1]