mystery62
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #90 : 27.05.2006 13:34:25 » |
|
Säälit miestä jolla ei ole kenkiä kunnes tapaat miehen, jolla ei ole jalkoja
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
artdaria
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #91 : 30.05.2006 13:08:20 » |
|
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, and then you win.
Mahatma Gandhi quote
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ozzette
Vieras
|
|
« Vastaus #92 : 30.05.2006 15:43:40 » |
|
Tässäpä lainaus kirjasta Arvosta itseäsi, sinä olet OK ! Kirjoittanut: Karen Katafiasz, kuvittanut: R.W. Alley. Itsetunto on muutakin kuin itsevarmuutta, positiivisia ajatuksia tai iloista kulkemista läpi maailman. Se tarkoittaa sitä, että olet tasapainossa itsesi kanssa. Sisäinen tietoisuus omasta arvostasi ja siitä, että sinut hyväksytään sellaisena kuin olet.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #93 : 30.05.2006 19:00:05 » |
|
Ihmisiä on helpompi hallita heidän vikojensa kuin heidän hyveittensä avulla. -Napoleon1-
Harvat ajattelevat mutta kaikki haluavat olla ratkaisemassa asioita. -Fredrik Suuri-
Jokainen ihminen olisi tyranni, jos voisi. -Daniel Defoe-
Joka osaa nuolla, osaa purra. -Ranskalainen sanalasku-
Voitte luottaa siihen: mitä enemmän vannotaan, sitä enemmän valehdellaan. -Samuel Taylor Coleridge-
Jos et osaa hymyillä siihen suuntaan, minne tuuli käy, saat pian nenäsi tukkoon. -William Shakespeare-
Kumarra korkean hullun edessä, poikani, mutta syvään, ettei hän näe hymyäsi. -Carl Gustaf af Leopold-
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
taria
Kanta-astroilija
Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)
|
|
« Vastaus #94 : 30.05.2006 20:19:44 » |
|
Olen olemassa sellaisena kuin olen, se riittää. Jollei kukaan muu maailmassa ole tietoinen, olen tyyväinen, ja jos kaikki ovat tietoisia, olen tyytyväinen.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kaksoset Nouseva Kauris
Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja (http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
|
|
|
mateve
|
|
« Vastaus #95 : 30.05.2006 20:47:33 » |
|
Kun osoitat sormella, niin montako sormea osoittaa sinua??? mateve
|
|
|
tallennettu
|
mateve
|
|
|
Stareyes
Kanta-astroilija
Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin
|
|
« Vastaus #96 : 05.06.2006 08:46:50 » |
|
MAANANTAIAAMUN TESTI
Kestätkö nuhteet polttamatta päreitäsi?
Kestätkö hylkäävän päätöksen masentumatta?
Pystytkö nauramaan muiden mukana, kun pila kohdistuu sinuun?
Pystytkö pitämään mielialasi korkealla, kun asiat menevät pieleen?
Kykenetkö pysymään rauhallisena hätätilanteissa?
Jos vastasit myöntävästi kuhunkin kysymykseen, tartu huoletta alkaneen viikon mahdollisuuksiin.
|
|
|
tallennettu
|
"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
|
|
|
Jinx
Vieras
|
|
« Vastaus #97 : 06.06.2006 08:32:10 » |
|
Taas kauppakuitti viisautta Kun tekee tässä hetkessä parhaansa, on parhaimmin valmiina myös seuraavaa varten.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ozzette
Vieras
|
|
« Vastaus #98 : 06.06.2006 18:48:46 » |
|
Ihminen, joka ei tee virheitä, ei tavallisesti tee muutakaan. -William Magee-
Surullisinta on, että ainoa mitä ihminen voi tehdä kahdeksan tuntia päivästä toiseen on työ. Ei voi syödä kahdeksaa tuntia päivässä, ei juoda kahdeksaa tuntia päivässä, eikä rakastella kahdeksaa tuntia. -William Faulkner-
Nykyajan ihminen luulee menettävänsä jotain - aikaa - jollei hän tee kaikkea nopeasti. Kuitenkaan hän ei tiedä mitä tehdä voittamallaan ajalla - muuta kuin tappaa sitä. -Erich Fromm-
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #99 : 06.06.2006 20:58:27 » |
|
Ihminen, joka ei tee virheitä, ei tavallisesti tee muutakaan. -William Magee-
Loistava.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
taikuri
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #100 : 08.06.2006 23:09:22 » |
|
SIELUNRIESKAA Se on vaan niin hyvä sana. Taikuri
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Oikku67
Vieras
|
|
« Vastaus #102 : 15.06.2006 16:32:20 » |
|
Kukapa muu sen kissan hännän nostaa, ellei kissa itse..(http://www.mainzelahr.de/smile/tiere/black_cat.gif) (http://hemiplace.com/messenger/hymiot/rakkaus20.gif)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
maallikko
|
|
« Vastaus #104 : 21.06.2006 20:27:29 » |
|
Hei! Isoa kalaa kannattaa pyytää vaikkei saisikaan. Se mikä ei tapa, vituttaa. Laiska töitänsä laskee. Laiskan maineen saa vaikkei tekisi mitään. Mihin tässä on kiire? Valmiissa maailmassa. Sää jos ei pysy tällaisena niin se alkaa muuttua. Ei ole läheskään niin näläkä ko syöpi aina välillä. "Kuollaan sitä vielä meilläkin!", sano äijä kun ei naapurin hautajaisiin käsketty. Oma suosikkini vaihtelee, mutta tuo viimeinen naurattaa kyllä aina. Me ihmiset vaan ollaan joskus niin pieniä :
|
|
|
tallennettu
|
Kerralla kristityksi, sano akka kun virsikirjan söi.
|
|
|
|