Löytyiskö asiantuntijatietoa tähän liitttyen seuraaviin kysymyksiin?
1. Mikä saa olla orbina kahden tai useamman taivaankappaleen tai pisteen välillä, että ne toimivat yhtymässä? Esim. jos yodin kärjessä vaikkapa Jupiter on tarkasti kärkenä, mutta siinä olisi esim. Saturnus 7 asteen päässä. Eli pitääkö tässä yhteydessä katsoa tiukemmalla orbilla tuota yhtymää? Esim. usein löytyy niistä kulmista parin-kolmen planeetan stelliumeja, jotka vaikuttavat tulkintaan.
Ei näytä oikein orbi-tietoutta irtoavan. Mulla on sellainen tilanne, että mulla on syntymäkartallani virallisesti vain leija. Niin ja sitä Yodia ei löydy, mutta mulla on yhdellä toisella elämääni liittyvällä kartalla tärkeänä kuviona Yod. Noh, siinä syntymäkartallani on kuitenkin T-risti leijan lisäksi. Mutta yksi aspekteista on plumpsahtanut 7° orbille ja sen takia ilmeisesti Sepon tulkinnoista se jää pois. Ilmeisesti seitsemän on hänen rajojensa ulkopuolella. Noh, kuitenkin se T-risti toisi paljon järkeä tuohon mun karttaani eli olen päätellyt, että jollain tavalla se pitäisi tulkita ja mahdollisesti muuttaa voimavaroiksi. Eli ei piilottaa sitä enää sen tietoisuuden taakse. Mainittakoon, että mun Askendentin hallitsija on sen keskimmäisenä taivaankappaleena.
No, laitanpa tähän kaikki aspektit:
(
)
huone 10
huone 6
(
)
huone 4
huone 6
(
)
huone 4
(
)
huone 10
Elämäntehtävään, kotiin ja työhön vissiin liittyy aika voimakkaasti tuo zydeemi.
Noh, sitä vaan tässä, että (tää kysymys liittyy tuohon Yodiinkin sekä muihin suurkuvioihin) onko kukaan muu kokenut piilottaneensa jotain tärkeätä esim. tällä tavalla itseltään? Määkin oon vaan katsonut sitä T-ristin näköistä hässäkkää, että: "Onpas hassu kuvio sotkemassa tuota kaunista leijaa tuossa. Ja kun tilatussa Soturi-analyysissäkään ei mainittu moisesta, niin helppoa oli piilottaa se sitten jättämällä kokonaan huomioitta. MUTTA, kun se toimii... en tiedä toimiiko se kuten T-ristin pitäisi, mutta jotenkin siihen suuntaan kuitenkin. Peittääköhän se myös sen leijan toimimista täydellisesti? Herääköhän tästä asjandundjoille mitn ajatuksia? Mun puolestani tässä ei tartte tätä mun tilannetta välttämättä pohtia yksityiskohtaisesti, vaan yleisellä tasolla: eli vaikka jos joku Yodi olis tossa ton T-ristin sijasta. Eli vaikka niin, että toinen kvinkunssi olis pari orbia "liian kaukana" ollakseen tyylipuhdas Yod - siis esimerkiksi.
: