Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Luonnonhenkien tulkitseminen ja muut luonnosta tulleet viestit  (Luettu 4851 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
SSMoonSS
Kanta-astroilija

Profiili WWW
« : 13.05.2012 16:35:12 »

Heissan!!

Kysymykseni liittyy siihen, että olen aikaisimmissa elämissäni nähtävästi osannut tulkita luonnonhenkiä ja muita luonnosta tulleita viestejä mm. voimaeläinten avulla yms. Olisiko jotain keinoa avata tää vanha taito nykyelämässä?

Kiitos!  Smiley
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
meruska
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 15.05.2012 12:01:01 »

Varmaan itse tiedät vastauksen tuohon paremmin kuin muut kun kerran tiedostat entisiä elämiäsi.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 15.05.2012 12:02:54 »

Minä sanoisin, että senkun alat hommiin Smiley Onnistuu varmaan helposti, jos on jotain vanhaa mustijälkeä siellä Smiley
Minä en tiiä mikä oon ollu, mutta juttelen tuon luonnon kanssa kyllä ihan näppärästi.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 15.05.2012 13:14:16 »

Voimaeläinten antamia viestejä lienee kaikkein helpoin lähteä purkamaan. Kannattaa kiinnittää huomiota siihen mitkä eläimet viehättävät eniten. Meillä voi olla useita voimaeläimiä (itselläni on tällä hetkellä ainakin seitsemän eläinopasta) ja eläimet myös vaihtuvat, joskus hyvinkin nopeaan tahtiin. Voimaeläimet voivat näyttäytyä myös unissa, joten unisymboleista kannattaa eläinten ilmestyessä uniin tulkita aina kyseisen eläimen voimaeläinopetus. On mahdollista, että joku eläi käy tuomassa myös viestiä olematta lainkaan voimaeläimesi. Minulla oli kerran kausi, jolloin törmäsin lyhyen ajan sisään useita kertoja hämähäkkiin, myös unessa. Selvisi, että Hämähäkki edustaa erityisesti kirjallista luovuutta ja on intiaaneille (en muista heimoa) Luoja Jumalatar, joka kutoi itsensä ja ihmisen välille sidoksen, jottei ihminen koskaan unohtaisi jumalallista alkuperäänsä tai kadottaisi luovuuttaan. Otin neuvosta vaarin ja istuin alas kirjoittamaan omaksi ilokseni muutamina seuraavina päivinä, eikä hämähäkki enää ilmestynyt minulle.

Voimaeläinten merkityksiä voi tutkailla esimerkiksi sivuistoilta Spirit Walk Ministry jossa on kattava esittely eri eläinten lisäksi eri eläintyypeistä kuten varjo- ja lääkintäeläimistä. Rullaa sivua alaspäin päästäksesi eläinlinkkeihin, jotka on jaettu maaoppaisiin, lintuoppaisiin, vesioppaisiin, matelijaoppaisiin, hyönteisoppaisiin, myyttisiin eläinoppaisiin ja sukupuuttoon kuolleisiin eläinoppaisiin.

Kivet ovat toinen mukava ja suhteellisen helppo luonnon energioiden työskentelyväline. En ole itse perehtynyt kiviin tarkemmin, mutta kierrellessäni kivikauppoja kiinnitän huomiota aina siihen mikä kivi vetää minua puoleensa (joskus siinä määrin, että ostan sen). Puoleensa vetävällä kivellä on aina asiaa minulle. Nyt olen hypistellyt vihreitä kiviä ja kuulin ystävältäni, että minun itse asiassa pitäisikin hankkia sellainen auttamaan PMS-vaivoihin. Kivien merkitykset löytyvät kattavasti suomeksi Energiakeskuksen sivuilta, jossa on paras kivien esittelylista.

Oman mielen ja erityisesti aistien avaaminen edesauttaa luonnon kanssa seurustelua. Kannattaa luottaa saamiinsa vaistoihin ja ensivaikutelmiin epäilemättä niitä suotta. Voit ryhtyä vaikka erottelemaan ensin eri kasvilajien energian, esimerkiksi jokaisella puulajilla on omanlaisensa tyyppienergia. Sen jälkeen voit kohottaa aistejasi lisää yrittämällä erottaa jokaisen puun yksilöllisen energian. Kaikkialla luonnossa jokaisella on oma ryhmäenergia ja yksilöenergia. Minä en ikinä osta kotiin edes kukkaa, jos en löydä kukkatarjonnosta sellaista kasvia, jolla on hyvä yksilöenergia, vaikka miten paljon pitäisin kasvin ryhmäenergiasta (rakastan mm. kalloja, liljoja, minisitruspuita ja ananaskukkia). Jouduin kerran jättämään muuttokuormasta pois minulla vuosikausia olleen tyräkin roskakatokseen pakkaseen kuolemaan ja kadun edelleen sitä, että tapoin niin upean yksilöenergian omaavan kasvin. Mitään muuta en elämässäni kadu kuin tuon kukan tappamista. Kuin olisi jättänyt ystävänsä odottamaan varmaa kuolemaa...
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #4 : 16.05.2012 12:14:11 »

En ole pitänyt itseäni viherpeukalona, mutta kerran onnistuin pitämään yhden lohikäärmepuun elossa monta vuotta ja monta muuttoa. Siitä tuli minulle hyvin rakas. Juuri tästä yksilöstä, vaikka tykkään ihan yleisestikin lohikäärmeipuista niin uutta en pystynyt koskaan ottamaan kun tämä yksilö ei sitten kestänyt talvimuuttoa, vaikka miten koitti varoa.

Kasvien lisäksi tykkään kovasti linnuista ja nautin valtavasti kun ulkona kuulee linnunlaulua ja jos joku lintu tulee pihaan vierailemaan. Kissoista olen aina tykännyt, mutta nyt kun on päässyt seuraamaan muutaman vuoden lähempää kissan elämää niin on ne valtavan suloisia.  smitten

Luulenkin, että kissa on tällä hetkellä voimaeläimeni. Minulla on jokin koiraopaskin, mutta se on nyt saanut kissakaverin. Ja nyt lopetan ennen kuin kuulostan ihan höyrypäältä, mutta loppuun on vielä pakko todeta, että halailkaa puita ne tykkää siitä.  Grin smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 16.05.2012 13:02:19 »

Ikihonkaa kun menee halaamaan...siis semmosta satoja vuosia vanhaa...se on aika vaikuttavaa  :Smiley
Mutta kannattaa sitä halata vaikka koivun taimiakin  smitten
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #6 : 17.05.2012 13:47:42 »

Voi että, mä kans aina mietin että kasvit niin taivahan selvästi on iloisia taikka surullisia. smitten

Jotkut tuntemani ihmiset ostavat kans just ne sivuun tyrkätyt alennushintalapuilla varustetut reppanat että saavat niitä sitten kotona virkistää. Itse en tahdo uskaltaa vaikka sääliksi niitä käy. Undecided No, kerran kyllä ostin yhden tosi huonokuntoisen pallokaktuksen joka itse asiassa tarttui muhun kiinni kaupassa, maksoi varmaan euron. Se sitten elikin mulla suht kauan, kasvoi n. nelinkertaiseksi ja voi paksusti, kunnes pikku onnettomuus sen tappoi aivan yks kaks. Tosi iloisen oloisia kasveja on kyllä tullut valittua mukaan useita. smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: