|
Minerwa
|
|
« Vastaus #151 : 24.11.2006 21:19:36 » |
|
Kuka sitä loppujen lopuks tietää mitä kenestäkin tulee isona... Mistä te tiesitte että se ammatti on just teidän juttu?
Eipä sitä aina välttämättä tiedäkään... Itse oon elävä esimerkki siitä, että ajautumallakin päätyy aina lopulta jonnekin. Eikä sekään välttämättä ole huono asia. Nuorempana TAIDE oli mulle kaikki kaikessa. Ei tullut mieleenkään, että elämän ura voisi löytyä jostakin muusta. Kun lukio läheni loppuaan, olin tietty hakemassa Taideteolliseen korkeakouluun. Opo kehoitti varmuuden vuoksi hakemaan jonnekin muuallekin, ja mähän tein työtä käskettyä; selailin opinto-opasta ja ajattelin, että "no joo, kauppikseen... ei paha." Arvatkaapa vaan kumpaan pääsin ... Ei tullut tytöstä graafikkoa ei, eikä mulla sitten taloudellisista syistä ollut mahdollisuutta vuodesta toiseen yrittääkään. Se piirtäminenkin sitten jäi... Ehkä mä aloitan joskus vielä uudestaan? Nyt olen kuitenkin pesunkestävä KONTTORIROTTA. Kaukana nuoruuden haaveesta, mutta loppujen lopuksi aika tyytyväinen elämääni. Kuten sanottu... ei paha. Jinx, mä toivon, että sä löydät kuitenkin sen "sun juttusi". Kuuntele sisintäsi, mutta pidä silmät ja korvat auki hulluiltakin tuntuville ideoille. Oma tie saattaa hyvinkin johtaa sinne, minne alunperin ei tiennyt olevansa menossa - mutta se ei tee siitä tiestä yhtään sen huonompaa. Voipi olla, että jopa päin vastoin. Onnea etsinnälle
|
|
|
tallennettu
|
"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."
Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #152 : 24.11.2006 22:23:02 » |
|
: Elämä opettaa! Hyvä vitsi, kun kaikki tuo on kipeää, ja omakohtaista! Mutta, ne polut, on käytävä loppuun asti. Ei, ne muuten ole, OMIA polkuja. JA, se tekee kipeää! Turha kaveria, tai tuota, osaamatonta moukkaa, joka on JUURI minulle, annettu pariksi. syyttää sylintäydeltä. Koska HÄN, on todennäköisesti se, joka sinut saattaa vapauteen!! ?
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #153 : 24.11.2006 22:58:01 » |
|
Polku jota kuljemme olemme ITSE valinneet ja me ITSE paatamme mihin suuntaan jatkamme ja paamaaraan paasemme ainoastaan me ITSE!!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #154 : 24.11.2006 23:04:04 » |
|
H A L L E L U J A A A A A A Ompa vastauksesi kovin kevyttä kamaa!! Luulisi jo sinunkin päässeen tuon kaiken turhuuden YLI. Elä ja anna toistenkin elää ja ihan omalla tavallaan!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #155 : 24.11.2006 23:06:40 » |
|
Ela hyva ihminen, olen vain oppinut tuon elamanlaksyn... oman kantapaan kautta-kylla se kaikki riippuu vain meista itsestamme.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jinx
Vieras
|
|
« Vastaus #156 : 24.11.2006 23:12:42 » |
|
Kiitos kommenteista...
Eipä tässä mikään kiire ole päättää mitään... Ajattelin kuitenkin hakea sinne valmentavaan koulutukseen, sillähän saa sen varmuuden onko ala mieluinen vai ei.
Mielenkiintoista on myös mennä sinne ammatinvalinta ohjaukseen.. Mitähän sieltä tulee vastaukseks... Kävin yläasteella viimeksi ja vastaus taisi olla ekassa vaihtoehdossa että eläinlääkäri... Mietin vaan tuossa että eikös miulla olis kuitenkin aika hyvät edellytykset sairaanhoito linjalle kun oon kuitenkin labran käyny?
No se siitä ja loput huomenna
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #157 : 24.11.2006 23:14:12 » |
|
: Kyllä, kyllä. Mutta kun NUO, toiset ihmiset ovat kuin, SOIVIA tolppia siinä kapakoiden kuulapelissä! ? Jota, mekin tavallaan kaikenaikaa pelataan!! Siihenkin, tarvitaan ONNEA, tai sitten EI. Eletään, JES.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jinx
Vieras
|
|
« Vastaus #158 : 24.11.2006 23:20:46 » |
|
: Kyllä, kyllä. Mutta kun NUO, toiset ihmiset ovat kuin, SOIVIA tolppia siinä kapakoiden kuulapelissä! ? Jota, mekin tavallaan kaikenaikaa pelataan!! Siihenkin, tarvitaan ONNEA, tai sitten EI. Eletään, JES. Onnea tarvitaan tosiaakin... Kateellisena välillä ihmettelen miten muita aina lykästää! Ihan epistä, oisko jo miun vuoro?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #159 : 24.11.2006 23:53:27 » |
|
Luoja, että se on vaikeaa, toistaa ja taas toistaa, että juuri sinä, olet SE, joka luo oman todellisuutesi. Ja sitä rataa, kivahan se on, kertoa toiselle, joka ei vielä siirtänyt persettään juurikaan sinne eikä tänne, eli on, ja kaikenaikaan epävarma, kaikesta!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Pikkusisko
Vieras
|
|
« Vastaus #160 : 24.11.2006 23:56:47 » |
|
Luoja, että se on vaikeaa, toistaa ja taas toistaa, että juuri sinä, olet SE, joka luo oman todellisuutesi. JA NIIN PIRUN VAIKEAAKIN VIELÄ. LUODA. SITÄ MITÄ TAHTOO. JA OLLA SITTEN VIELÄ TAHTOMATTA ETTÄ SAA SEN.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #161 : 25.11.2006 00:03:46 » |
|
En tiedä taustojasi, eikä se olekaan tärkeää. Vaan se, että,,, kuinka kivuliasta onkaan päästä pois niistä,,, ns. vanhoista energioista, jotka seuraavat meitä,, toivottavasti ei, hautaan asti.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jinx
Vieras
|
|
« Vastaus #162 : 25.11.2006 00:06:29 » |
|
Luoja, että se on vaikeaa, toistaa ja taas toistaa, että juuri sinä, olet SE, joka luo oman todellisuutesi. Ei se välttämättä niin mene. Vaikka ihminen tekis kaikkensa oman onnesa eteen.. Omaa tahtoaan ei voi väkisin viedä läpi, riippuu se myös tilateeseen joutuneista ihmisistä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Pikkusisko
Vieras
|
|
« Vastaus #163 : 25.11.2006 00:09:28 » |
|
Ei se välttämättä niin mene. Vaikka ihminen tekis kaikkensa oman onnesa eteen.. Omaa tahtoaan ei voi väkisin viedä läpi, riippuu se myös tilateeseen joutuneista ihmisistä.
kyllä se menee niin. ne toiset ihmiset, niillä on oma tahto ja mun tahto eikä sun ei määrää todellisuutta vaan se määrää, miten suhtaudut kaikkeen siihen mitä on. siten luot todellisuutesi. pitäisi elää tässä hetkessä ja olla tyytyväinen siihen mitä on. heti kun jää menneeseen tai juoksee tulevaan, alkaa onnettomana olo.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jinx
Vieras
|
|
« Vastaus #164 : 25.11.2006 00:11:46 » |
|
Ei se välttämättä niin mene. Vaikka ihminen tekis kaikkensa oman onnesa eteen.. Omaa tahtoaan ei voi väkisin viedä läpi, riippuu se myös tilateeseen joutuneista ihmisistä.
kyllä se menee niin. ne toiset ihmiset, niillä on oma tahto ja mun tahto eikä sun ei määrää todellisuutta vaan se määrää, miten suhtaudut kaikkeen siihen mitä on. siten luot todellisuutesi. pitäisi elää tässä hetkessä ja olla tyytyväinen siihen mitä on. heti kun jää menneeseen tai juoksee tulevaan, alkaa onnettomana olo. Ei ei ei... Olen erimieltä... Ei voi olla ainoastaan sinä vaan siihen tarvitaan muutakin... : En ole juoksemassa mihinkään enkä myöskään takertumassa. Haluan vain muutta tilannettani parempaan suuntaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|