Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16 17 18
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Masentaa, todenteolla!!!!  (Luettu 109124 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Buf~
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #210 : 10.12.2006 19:50:43 »

Opiskelua aikuisena on ihan kivaa. Käy ihan työstä. Ihanaa kohta on joululoma, joka menee sekin lukemisessa.  Huh
tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
Irish
Vieras
« Vastaus #211 : 10.12.2006 19:53:40 »

Toivon,etta saat mita haluat ja mika sinulle sopii.

Niinpä Smiley.
Eipä se haittaisikaan jos ei tulokset olisikaan ihan just niin hyviä kuin haluaisin.
Olen jo alkanut harkita joitain opiskelu mahdollisuuksia...  Wink

Mitä sie Jinxiliinukka opiskelisit...?  idiot2 Smiley
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #212 : 10.12.2006 23:53:41 »

Mitä sie Jinxiliinukka opiskelisit...?  idiot2 Smiley

Tän päivän lehessä oli Kemiantekniikan perustutkinto 17.1.2007
alkais Porvoossa. Ihan jos näin omaa alaa ajattelee niin tuo olisi aika mukava vaihtoehto ja ajattelin hakea sinne.

Olen myös työkkärin kautta hakenut aikuisopistoon sairaanhoitajaksi (hyvännäköset lääkärimiehet mielessä Wink , aika varma työpaikan saanti olettaisin) ja sitten ihan vaan lähihoitajan perututkintoa suorittamaan...

Vaihtoehtoja on niin useita ettei oikein osaa itekkään päättää...  Cheesy Shocked
Mutta nää ois ainakin mielessä näin aluks...  Smiley
Sitten oli se vuosi au pairina, mutta taloudellinen tilanne on mitä on.
Joten au pair on toistaiseksi jäissä.

tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #213 : 11.12.2006 00:10:22 »

Vai että hyvännäkösten lääkärien perässä...

Voi kuule, ei ne hoitsuja kattele..  Grin Hoitsut on ihan pohjasakkaa lekureiden rinnalla..  :Smiley
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #214 : 11.12.2006 00:12:35 »

Vai että hyvännäkösten lääkärien perässä...

Voi kuule, ei ne hoitsuja kattele..  Grin Hoitsut on ihan pohjasakkaa lekureiden rinnalla..  :Smiley

Ei se ollu kuitenkaan ihan pääsyy!
Missä muuten ne lääkärit käy oikein viihteellä kun ei niitä missään näe paitsi jos tarvii lääketieteellistä apua asemalla.
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #215 : 11.12.2006 00:17:58 »

Ihan tavallisissa baareissa luulisin. Ainakin kerran tutustuin naistenvessassa yhteen lääkäriin, vaihdettiin oikeen numerot ja kaikki, kun meidän piti lähtee yhdessä Somaliaan pelastamaan lapsia nälkäkuolemalta! Vieläkin tämän naisen numero kännykässäni.. Ei paljo tultu lähdettyä Somaliaan.. Taisimme olla vähän liika kännissä....  Grin
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #216 : 11.12.2006 00:20:28 »

Ihan tavallisissa baareissa luulisin. Ainakin kerran tutustuin naistenvessassa yhteen lääkäriin, vaihdettiin oikeen numerot ja kaikki, kun meidän piti lähtee yhdessä Somaliaan pelastamaan lapsia nälkäkuolemalta! Vieläkin tämän naisen numero kännykässäni.. Ei paljo tultu lähdettyä Somaliaan.. Taisimme olla vähän liika kännissä....  Grin

Hei, miunki piti joskus lähtee yhen punkkari tytön kanssa vapaaehtois työhön somaliaa.
Tääkin tapahtu baarissa tosin ihan pöydässä ja olin kyllä aika kovassa kännissä ja sillon se idea kuulosti iha hyvältä..
tallennettu
Buf~
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #217 : 11.12.2006 00:25:08 »

Kumma miten ne ideat tuntuu hyviltä kännissä. Sit kun aamulla herää, ajattelee et voi jee  uglystupid2. Viimeks kun olin baarissa, juttelin yhden lääkäri miehen kans ja en viitti edes ääneen sanoo mitä me suunniteltiin mihin ammattiin mun pitäs ryhtyy.  2funny Vieläkin naurattaa se, niin lennokas idea oli!
tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
Marion
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #218 : 11.12.2006 10:51:04 »

Tämä syksy on ollut todella masentavaa aikaa ja kun vielä on avioero prosessi menossa. Mistään ei tunnu millään selviävän omin avuin eteen päin. Lasteni isä syyttää minua koko avioero asiasta, vaikka yhdestä päädyttiin siihen, että haetaan yhdessä avioeroa. Tiistaina pitäisi sopia alaikäisten huoltajuus asioista. Mikään ei tunnu menevän toivotulla tavalla mitä sopitaan, aina puhkeaa erimielisyyksiä ja sana sotaa. Loukkaavia sanoja ei enään jaksaisi kuunnella, kun ne todella satuttavat. Joulukin on tulossa ja olemme suunnilettu että viettäisimme meidän perheen viimeistä joulua yhdessä. Pelkään sitä tosi paljon, että joulutunnelma menee pilalle lapsiltamme.

Sad  Embarrassed  Cry  Sad  Embarrassed  Cry  Undecided
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #219 : 11.12.2006 11:18:56 »

Onpas ikävää kuultavaa Odessa.
Paljon jaksamista siulle ja lapsille!!!  smitten
Vaikka kuulostaakin aika kliseeltä niin ne asiat aina tuppaa järjestymään.
Aikaa se voi viedä (mikään kun ei tapahdu hetkessä  tickedoff ).

Kävin siellä työkkärissä ja se nainen jonka piti ottaa miut vastaa ei ollukkaan töissä joten sitä ammatinvalinta ohjausta ei nyt sit ookkaan.
Sain kyllä uuden ajan, mut odottavan aika on pitkä...  Sad
(KAIKKI ASIAT PITÄS TAPAHTUU NYT HETI  Grin )
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #220 : 11.12.2006 12:00:00 »

Odessa! smitten

Kun en tiedä minkä ikäisiä lapsenne ovat ja paljonko he ovat kuulleet,on hieman vaikea sanoa.
Jos ovat pieniä,niin kykenette varmaan viemään sen jotenkin läpi.Näin oli meidän ensimmäinen joulumme eron jälkeen.

Mutta voimia ja jaksamista minäkin sinulle toivotan.
Tuo PERHEJUHLA kun saa kaikki näyttämään 100 kertaa pahemmalta vielä.

Ja alku aina hankalaa,,,Tosin kaikkien kanssa ei pääse koskaan sopuväleihin,mutta ehkä pienen etäisyyden jälkeen sopimuksetkin luistavat paremmin.Eipä paljon vieraan sanat kyllä lohduta. Lips Sealed
tallennettu

Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #221 : 11.12.2006 20:53:09 »

"KAIKELLA ON AIKANSA JA AIKATAULUNSA.
PYYDÄ VOIMAA, ÄLÄ HÄTÄILE.

JOS SAIRAUS EI NÄYTÄ PARANEMISEN MERKKEJÄ,

JOS SUUNNITELMAT EIVÄT TOTEUDU NIIN KUIN TOIVOIT,

JOS ELÄMÄ NÄYTTÄÄ KULKEVAN VÄÄRÄÄN SUUNTAAN,

KAIKELLA ON AIKANSA, SYNTMISELLÄ, KUOLEMISELLA
JA KAIKELLA SILLÄ MIKÄ SIINÄ ON VÄLISSÄ.
SINUA KUULLAAN, OLE RAUHASSA.

PYYDÄ VOIMAA, ÄLÄ HÄTÄILE."
tallennettu
Marion
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #222 : 14.12.2006 09:25:15 »

Onpas ikävää kuultavaa Odessa.
Paljon jaksamista siulle ja lapsille!!!  smitten
Vaikka kuulostaakin aika kliseeltä niin ne asiat aina tuppaa järjestymään.
Aikaa se voi viedä (mikään kun ei tapahdu hetkessä  tickedoff ).

Kiitos, tuestasi.
Toivon, että aika näytää oikean tie ja parantaa kaikki vaavat.

smitten smitten smitten smitten
tallennettu
Marion
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #223 : 14.12.2006 09:40:21 »

Odessa! smitten

Kun en tiedä minkä ikäisiä lapsenne ovat ja paljonko he ovat kuulleet,on hieman vaikea sanoa.
Jos ovat pieniä,niin kykenette varmaan viemään sen jotenkin läpi.Näin oli meidän ensimmäinen joulumme eron jälkeen.

Mutta voimia ja jaksamista minäkin sinulle toivotan.
Tuo PERHEJUHLA kun saa kaikki näyttämään 100 kertaa pahemmalta vielä.

Ja alku aina hankalaa,,,Tosin kaikkien kanssa ei pääse koskaan sopuväleihin,mutta ehkä pienen etäisyyden jälkeen sopimuksetkin luistavat paremmin.Eipä paljon vieraan sanat kyllä lohduta. Lips Sealed

Kiitos, sinulle.
Minun kaikki lapseni ovat 12-20 vuoden väliltä. Kaksi jo aikuisia ja kaksi alaikäistä koululaista. Ovat lapset kuulleetkin ja ovat myös sanoneet lopettakaa.

Toivottavasti, meidän perheen viimeinen yhteinen joulu menee rauhallisissa merkeissä. Lapsillakin on hyvä joulutunnelma.

Teidän sen, että avioeron alussa tulee olemaan hankalaa. Yksin huolehdein asuntolainasta, autolainasta, laskuista, ruuasta ja kahdesta lapsesta. Tiukkaa tulee olemaan, mutta uskon selviävän siitä.
Kaikkien erilaisten ihmisten lohduttavat sanat, ovat aina lämmittänyt minun sydäntäni ja mieltäni piristänyt.

Hyvää Joulua teidän perheelle.

smitten  smitten  smitten  smitten
tallennettu
Viitasammakko
Kohtuuastroilija
**

KROAAK!

Profiili
« Vastaus #224 : 14.12.2006 16:49:14 »

Heipä hei!

En pystynyt kaikkia viestejä/sivuja lukemaan, kone hyppi minne sattuu (siis ei konkreettisesti, he he  Grin vaan sivu!), mutta kommentoin alkupäätä ja lisään oman angstini. Työn hakemisesta en osaa paljon mitään sanoa, mutta oli IHANA lukea, että on muitakin, joita työ ei ole kovin kiinnostanut. Minusta kun on tuntunut siltä, että KAIKKI muut tykkäävät tehdä töitä ja kärsivät työttömänä.

Oma tilanteeni on se, että masennus on uusinut pahasti (jos siitä ikinä paraninkaan) ja lopetin yhden työn psyykkisten ongelmien takia, nyt pitäisi ensi viikolla mennä työkkäriin, mutta pelkään niin etten voi hengittää. Kolmen kk:n saikku ei ole auttanut toipumisessa, olen ihan lopussa, ahdistunut, peloissani jne. Enkä ole koskaan tykännyt töistä. Ei ole kiinnostanut pätkän vertaa. Tietysti olen ollut joissain töissä ja kärsinyt.  Cry

Psykiatri oli sitä mieltä, että saikku ja lääkkeet ovat auttaneet (huijasin häntä, en edes ole aloittanut lääkitystä, vaikka nyt huomaan, että olisi pitänyt!), ja että olen valmis jatkamaan työelämää. Kysymyksiä kaikille siis, varsinkin työtä vieroksuville:

-miten vältytte työkkärin ahdistelulta ja aktivoimistoimenpiteiltä?
-ovatko kaikki henkisistä asioista kiinnostuneet ihmiset ja henkisesti korkealla tasolla olevat ihmiset todella intohimoisia työntekijöitä ja minulta vain jäänyt jotain ymmärtämättä?

Minulla on kauheita rahaongelmia, liiton raha tarjoaisi turvatun toimeentulon mutta en olisi turvassa, sillä vuoden alusta astuvat voimaan tiukemmat aktivoimistoimenpiteet, enkä minä jaksa... Jos saisin 6-12 kk:n saikun ja turvatun toimeentulon, voisin hoitaa itseni kuntoon, mutta nyt olen ihan hukassa. Terapeuttienkin tavoitteena on hoitaa minut työkykyiseksi, minulle taas olisi tärkeää löytää oma itseni, oma paikkani ja parantua, jotta voisin sitten tehdä sitä työtä mikä on minun juttuni, ei mitä tahansa lääkkeiden voimalla vain koska yhteiskunnan varoilla ei saa elää.

Minusta yhteiskunta on menossa pahempaan suuntaan: kovat asenteet ja kontrolli. Minä en halua elää tämmöisessä maassa...  Angry
tallennettu

Vesimies saavuttaa aina päämääränsä, vaikkakin usein mutkan kautta.
Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16 17 18
  Tulostusversio  

Siirry: