Taloudelliset seikat ja tulot heilahtelevat itsellänikin. Asun yksin ja kustannan siis itse itselleni kaiken aina vuokrasta laskuihin ja ruuasta huvituksiin. Tällä hetkellä minulla on laskujen jälkeen rahaa ruokaan ja muuhun tarpeelliseen 50e, kun parhaimmillaan sitä on ollut 500e (tosin säästän tässä muuttoon rahaa 100e kuussa, eli huvituksiin ja sen sellaisiin jää normaalisti ilman säästötoimia 150e/kk).
Ihminen tulee loppujen lopuksi todella vähällä toimeen vaikka harmittaakin se, ettei aina pysty ex tempore ostamaan kaikkea pientä kivaa, jota kaupoissa näkee. Pärjäät varmasti tuolla vajaalla 200e/kk, varsinkin kun asut vielä kotonasi
(jos sitten vanhempasi eivät pyydä sinulta vuokraa, tosin epäilen).
Lisäksi kannattaa muistaa, ettei mikään ole pysyvää vaan väliaikaista. Niin hyvät kuin huonotkin kaudet, niin taloudessa kuin muuallakin.
Sai Baba sanoi hyvin rahasta:
Ensimmäisessä vaiheessa et omista rahaa etkä tunne Jumalaa.
Toisessa vaiheessa tunnet Jumalan, mutta et siltikään omista rahaa.
Kolmannessa vaiheessa et tunne jumalaa ja omistat rahaa.
Neljännessä vaiheessa omistat rahaa ja tunnet Jumalan.
Ensi vilkaisulta noissa ei näytä olevan mitään eroa, mutta minä sanon sinulle: niin kauan kun raha vie sydämessäsi ensimmäisen sijan Jumalalta, et voi olla onnellinen. Elämänarvojen on tultava aina tässä järjestyksessä: ensin Jumala, sitten puoliso, lapset, työ ja viimeisenä raha.
Sillä muuten sinä et omista rahaa vaan raha omistaa sinut ja tekee sinut onnettomaksi.