Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 18
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Masentaa, todenteolla!!!!  (Luettu 105956 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
enska
Vieras
« Vastaus #105 : 25.09.2006 21:36:20 »

Kokeileppa jotain urasuunnittelukurssia vaikka..
tai miten ois uuden ammatin opiskelu? Oppisopimus?
Entäs joku työkkärin järjestämä harjoittelu?
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #106 : 25.09.2006 21:58:08 »

No siis sulla on kokemusta.  Smiley

Mun filosofia on, että kannattaa tehdä edes jotain vaikka ei sitten tiedäkään mitä ja minkä takia. Kyllä se siinä sitten selviää. Mutta turha pähkäily ei auta. Menee vaan ajatukset solmuun.

Voit hyvin olla puhelinmyyjänä ja samalla koko ajan seurailla työpaikkailmotuksia ja miettiä mitä haluaisit tehdä.

Kun sitte keksit jotain mielenkiintosta niin ei oo aikaa pohtia ja murehtia sitä että ottaakohan ne mut nyt ja kauheen suurta askelta ylipäätään tehdä jotain, vaan se menee ikään ku siinä sivussa.
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #107 : 25.09.2006 23:59:36 »

Käyn keskiviikkona työkkärissä katsomassa noita työharjottelu paikkoja vielä, josko sinne ois jotain uutta tullu...

Niin noh, olen vasta ollut työkkärin järjestämällä kurssilla...
Ja opiskelut saa muutenkin kyllä jäädä vähäksi aikaa...

Tosin voisin kyllä ajatella puhelinmyynti työtä, nyt kun ajattelee tarkemmin(ts. teidän kannustus puheiden jälkeen).  Cheesy  Smiley
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #108 : 26.09.2006 00:44:20 »

Hyvä hyvä, tiesin että innostut ajatuksesta.  Smiley

Ei muuta kun tsemppiä!
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #109 : 26.09.2006 01:16:17 »

Hyvä hyvä, tiesin että innostut ajatuksesta.  Smiley

Ei muuta kun tsemppiä!

Aivan  Cheesy  Grin

Kiitos, sitä tarvitaan!  Smiley
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #110 : 26.09.2006 01:46:06 »




                     knuppel2

                 Pyrstö irti pieluksista,

                    ja päin tulta.

                        coolsmiley


                  I  T  S  E  T  U  N  T  O .

                  Viljele sitä kiitettävästi.

         ELI, jos et todella luota EDES itseesi, niin kuka

       kumma työnantaja voisi sinuun luottaa,       oikeesti!!


                           smitten
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
härkä-69
Vieras
« Vastaus #111 : 26.09.2006 07:10:51 »

Päädyin työkkärin ammatinvalintapsykologille ja tein suuntautumis- ja kykytestit, antoivat jonkinlaista osviittaa ainakin. En voi enää harkita "normaalia" työyhteisöä työpaikakseni, tarvitsen nyt jonkun oman juttuni. Oma firma olisi parasta, mut ei ehkä ihan vielä ajankohtaista.
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #112 : 26.09.2006 10:16:20 »

Kuinka oikeassa taas olet Kotkansilma-sinun itsesi pitaa luottaa itseesi ja jos et itse halua tarpeeksi-ei kukaan halua puolestasi!!!
Luottoa ja itsetuntoa!!!
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #113 : 26.09.2006 16:02:55 »

Luunlenpa tän olevan monen nuoren kaksosen ongelma... Kiinnostusta riittäisi niin laajalle. Ja ihan tosi niin kaksoset ovat lahjakkaita ja näppäriä ja fiksuja, tietoa ja taito löytyy! Mutta sitten kun tulee valinnan paikka...

Itselläni oli aika tuskaset paikat lukion suoritettuani. OPO sanoi minulle, että mene ihmeessä lukemaan kirjallisuutta yliopistoon tai johonkin taidekouluun. Minä niin haaveilin että minusta tulisi kirjailija ja muutaman laudaturin papereilla minun ei olisi ollut vaikea päästä... Toisaalta, olen koko ikäni maalannut ja piirtänyt, halusin niin tulla suureksi taiteilijaksi. Sitten kävi mielessä myös lastentarhan opettajan ammatti, maisemasuunnittelu, poliisiksi ryhtyminen (no, se ei ollut ehkä enää niin kauhean realistista.. Grin), biologia, maantieto ja filosofia - intohimoni... Aloin todella seota, koska mitään selkeää suuntaa ei ollut.

Viimeisenä yhteishakupäivänä keksin sitten ihan uuden vaihtoehdon... :Smiley Loput tarinasta onkin tuttua. Tämän koulun jälkeen aion luultavasti opiskella luontaisterapioita ja ravitsemusneuvontaa. Ja ehkä myöhemmin sitten mennä vaikka avoimeen yliopistoon lukemaan sitä kirjallisuutta!  Wink

Jinx, minä kyllä ehdotan sinulle että mieti vielä jatkokoulutusta... Käy vaikka joku parin vuoden opistojuttu tai jotain... Koska koulutus kuin koulutus avaa aina uusia ovia!
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #114 : 26.09.2006 16:14:54 »

En meinannutkaan hauda jatko koulutusta tai koulutusta ylipäänsä.
Mutta tällä hetkellä ei kyllä kiinnosta opiskelu.
Ehkäpä vielä jossain myöhemmässä vaiheessa.

Valonkantaja, mieki oon aina haaveillu kirjailijan urasta. Oon kaiken maailman juttuja raapustellutkin. Samoin pienenä haaveilin poliisiksi rytymistä sekä Arkeologiksi eli muinaistutkijaksi...
Mieli muuttuu jatkuvasti enkä edelleenkään tiedä vielä...  Grin

Kyllä kai se vielä selviää mikä miusta loppujen lopuksi tulee tai tuleeko yli päänsä mitään... Yritetään nyt kuitenkin aina jotakin.
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #115 : 27.09.2006 07:52:56 »

Huoh, olen etsinyt sitä omaa alaani jo lapsesta asti eikä vieläkään ole löytynyt. Kaikenlaista on tullut tehtyä ja kokeiltua tässä matkan varrella, kaikenlaiset vaihtoehtohoidotkin kiinnostaa kyllä. En vaan halua laittaa rahaa niihin kursseihin, odottelen että tulevat myös virallisen koulutuksen piiriin. Jokin tekninen alakin voisi kiinnostaa, yritän etsiä vaihtoehtoja hoitoalalle. Astrologiaan en ole enää niin innostunut, että sitä voisi ajatella ammatiksi asti. Aikoinaan se kyllä oli haave nro 1. Niin, se kirjailija ja kirjallisuuspiirit..  :Smiley
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #116 : 27.09.2006 14:05:07 »

Meidän lukion "opo" oli sitä mieltä, että sairaanhoitaja tai sitten suomen kieltä yliopistoon. Kukaan ei edes kertonu mulle, että yliopistossa voi opiskella niin ihanaa ja mielenkiintosta ainetta ku kirjallisuus.  tickedoff Tosin se selvis mulle sitten myöhemmin muuta kautta.  coolsmiley

Olin kanssa ammatinvalintapsykologin juttusilla lukio aikana... no kun vastailin niihin kysymyksiin sen hetkisten ykkösmielenkiintojen pohjalta niin arvatkaa vaan mitä sieltä tuli... jotain taiteilijaa... En kyllä suoraan sanoen hyötyny siitä mitenkään. Tiesin jo mikä kiinnostaa, mutta kun en tienny miten sitä vois soveltaa käytäntöön ja saada jotain konkreettista.

Kyllä se siitä selviää ajallaan. Tavalla tai toisella. smitten

Onkohan muuten sellasta ku ihmissuhdevalintapsykologi. Taitaisin olla sellasen tarpeessa enemmänkin...  buck2
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6357


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #117 : 27.09.2006 14:23:17 »

Hei Ystäväin

Aloitin Ammatinvalinnasta toisen ketjun


(http://www.pcollins.com/upload/Emotions7/aerobics.gif)

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=9850.msg87633#msg87633
Mikä minusta tulee  i s o n a  - Ammatinvalinta

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=4696.msg36504#msg36504
Missä ammatissa toimit


 smitten   Elämänilo    smitten
« Viimeksi muokattu: 27.09.2006 14:25:09 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Jinx
Vieras
« Vastaus #118 : 28.09.2006 23:35:12 »

Heippa hei!

Olin tänää työhaastattelussa sinne puhelinmyynti firmaa, ja noh MAANANTAINA ALKAA TYÖT!!!!

Jotenkas siis en ole enää maanantaista lähtien työtön vaan myyntineuvottelija.

Paremman työpaikan etsimen jatkuu yhä mutta toivottavasti tämä on suunta paremmalle mahdollisuudelle työnsaannissa.

Kiitos!

Jinx The Super myyjä  2funny
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #119 : 28.09.2006 23:38:21 »

No Onnea
paremman työn etsimiselle sieltä nykyisestä käsin sitten..
tallennettu
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 18
  Tulostusversio  
 
Siirry: