Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ennustusta kesälle?  (Luettu 5361 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« : 13.05.2012 18:21:43 »

Haluaisiko joku harjoitella? Tässä olisi oiva harjoittelukappale.

Työsopimus päättyy pian, miten työkuviot kesän ajan? Millaisia reissuja tulossa?
Miesrintamalla hiljaista, onko mitään eloa kesällä?

Voin palautella loppukesästä Smiley
tallennettu
Taival
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10



Profiili
« Vastaus #1 : 15.05.2012 20:36:58 »

Hei,

työt ja ihmissuhteet aiheuttavat monelle stressiä; näen, että sinulle enemmän kuin useimmille. Vaikka et halua tätä stressiä ulkopuolelle näyttää se näkyy sinusta kuitenkin läpi, ja juuri se hankaloittaa asioiden etenemistä. Toisaalta olet - yrität olla - jopa liioitellun rohkea ulospäin. Yritä antaa mielentilasi palautua sen luonnolliselle tasolle. Käy läpi lääkekaappisi ja heitä vanhentuneet lääkket pois. Toimi muutenkin kesällä tämän ajatuksen mukaan.

Kesällä, jota tässä jo eletäänkin, näen sinulla matkan, ei kuitenkaan välttämättä työhön liittyen. Tulet toki lomailemaan, mutta tästä ei ole kyse. Pikemminkin sinulla on tarve päästä pois nykyisestä tilastasi, sen staattisuudesta ja jopa ahtaudesta, ja tämä tarve sinun on tavalla tai toisella toteutettava. Mitä tuohon lomaan tulee, varo ettei siitä muodostu sinulle ansaa jonka aikana ja jälkeen jäät miettimään liian synkkiä asioita - panosta tuohon matkaan.

Suhteista vielä painottaisin, että ongelma ei ehkä niinkään miehissä - moni mielellään olisi kanssasi - vaan siinä, ettet uskalla päästää heitä lähellesi tämän stressin ja sisäisten ristiriitojesi vuoksi. Voit hakea voimaa miehiin suhtautumiseen vaikkapa siitä miten hyvin käsittelet joitain eläimiä - olkoonkin että miehissä voi olla enemmän vaaroja.

Toivottavasti tunnet, että tämä auttaa sinua elämään kesän enemmän siten kuin sen haluat elää.

- Taival



tallennettu
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #2 : 15.05.2012 21:16:20 »

Hei,

työt ja ihmissuhteet aiheuttavat monelle stressiä; näen, että sinulle enemmän kuin useimmille. Vaikka et halua tätä stressiä ulkopuolelle näyttää se näkyy sinusta kuitenkin läpi, ja juuri se hankaloittaa asioiden etenemistä. Toisaalta olet - yrität olla - jopa liioitellun rohkea ulospäin. Yritä antaa mielentilasi palautua sen luonnolliselle tasolle. Käy läpi lääkekaappisi ja heitä vanhentuneet lääkket pois. Toimi muutenkin kesällä tämän ajatuksen mukaan.

Kesällä, jota tässä jo eletäänkin, näen sinulla matkan, ei kuitenkaan välttämättä työhön liittyen. Tulet toki lomailemaan, mutta tästä ei ole kyse. Pikemminkin sinulla on tarve päästä pois nykyisestä tilastasi, sen staattisuudesta ja jopa ahtaudesta, ja tämä tarve sinun on tavalla tai toisella toteutettava. Mitä tuohon lomaan tulee, varo ettei siitä muodostu sinulle ansaa jonka aikana ja jälkeen jäät miettimään liian synkkiä asioita - panosta tuohon matkaan.

Suhteista vielä painottaisin, että ongelma ei ehkä niinkään miehissä - moni mielellään olisi kanssasi - vaan siinä, ettet uskalla päästää heitä lähellesi tämän stressin ja sisäisten ristiriitojesi vuoksi. Voit hakea voimaa miehiin suhtautumiseen vaikkapa siitä miten hyvin käsittelet joitain eläimiä - olkoonkin että miehissä voi olla enemmän vaaroja.

Toivottavasti tunnet, että tämä auttaa sinua elämään kesän enemmän siten kuin sen haluat elää.

- Taival


Kiitos paljon Sinulle Taival!
Näit todella oikeaan henkilöön. Miten voin taas olla tässä samassa pisteessä, että ympärilläni on suojamuuri?  Embarrassed
Ja tuntuu, että elämääni yrittää vääränlaiset miehet, tätä stressiä tarkoitat? Etten päästä koska ovat "vääränlaisia"?
tallennettu
Taival
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10



Profiili
« Vastaus #3 : 15.05.2012 22:14:14 »

Mukava kuulla, että olen onnistunut tavoittamaan sinut. Näet asian kuitenkin edelleen liikaa miesten kautta, sinun kannattaisi ajatella itseäsi enemmän kuin näitä "vääränlaisia" miehiä. Stressi, josta puhumme, lähtee sinusta itsestäsi eikä näistä miehistä, kuten varmasti näet kun olet rehellinen. Korostaisin edelleen tätä matkaa joka sinua kesällä kohtaa. Se auttaa sinua selvittämään tätä asiaa, minun vaatimattoman yritykseni lisäksi.

Sinulla on ollut viimeisen vuoden parin aikana ongelmia romantiikassa, näin se minulle näkyy. Ehkä nuorempanakin oli ongelmia "vääränlaisten" miesten kanssa... minulle tulee nimi Juha, Juhani, jotain sen tapaista. Ei välttämättä mikään miesystäväsi... sanooko tämä mitään?

Voisit myös yrittää purkaa suojamuuriasi taiteen kautta, avautua itsellesi jos et ulkomaailmalle. Näen sinussa tukahdutettua taiteellisuutta, nuorempana, ehkä pidemmälläkin.
tallennettu
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #4 : 16.05.2012 12:30:10 »

Mukava kuulla, että olen onnistunut tavoittamaan sinut. Näet asian kuitenkin edelleen liikaa miesten kautta, sinun kannattaisi ajatella itseäsi enemmän kuin näitä "vääränlaisia" miehiä. Stressi, josta puhumme, lähtee sinusta itsestäsi eikä näistä miehistä, kuten varmasti näet kun olet rehellinen. Korostaisin edelleen tätä matkaa joka sinua kesällä kohtaa. Se auttaa sinua selvittämään tätä asiaa, minun vaatimattoman yritykseni lisäksi.

Sinulla on ollut viimeisen vuoden parin aikana ongelmia romantiikassa, näin se minulle näkyy. Ehkä nuorempanakin oli ongelmia "vääränlaisten" miesten kanssa... minulle tulee nimi Juha, Juhani, jotain sen tapaista. Ei välttämättä mikään miesystäväsi... sanooko tämä mitään?

Voisit myös yrittää purkaa suojamuuriasi taiteen kautta, avautua itsellesi jos et ulkomaailmalle. Näen sinussa tukahdutettua taiteellisuutta, nuorempana, ehkä pidemmälläkin.

Kiitos, tiedän, että stressi on minussa, ja se vain alkaa ahdistamaan enemmänkin kun vääränlaisia tulee mutta ei omaan silmään sopivia. Viime ajat ovat olleet tuollaista, kyllä. Mutta kenenkään nimi ei ala J:llä. Ei tällä hetkellä tai nuoruudessa.

Taiteellisuuden taisin hukata jossain vaiheessa, tätä täytyykin yrittää saada esiin taas Smiley
tallennettu
Taival
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10



Profiili
« Vastaus #5 : 16.05.2012 21:56:54 »

Uskon että jos todella mietit, niin löydät tuollaisen mainitsemani miehen elämästäsi, jonka osaat yhdistää näihin asioihin. Varmasti ymmärrät että näin yksityiskohtaiset asiat ovat hieman hämärän peitossa, kehotan kuitenkin kiinnittämään huomiota lähitulevaisuudessakin tuon nimisiin ihmisiin.

Jos haluat vielä myöhemmin selvennystä asioihin niin enköhän minä täällä joskus pyörähdä Smiley
tallennettu
inka107
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 84


Profiili
« Vastaus #6 : 17.05.2012 14:38:15 »

Moikka Taival Smiley

Laitoin sulle yv:nä postia.  smitten

tallennettu
Taival
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10



Profiili
« Vastaus #7 : 17.05.2012 17:39:13 »

Moikka Taival Smiley

Laitoin sulle yv:nä postia.  smitten



Niin. Kehotan harkitsemaan vakavasti neuvoani, vaikka sinusta tuntuisikin, että kehottamani tie on kuljettu loppuun.
tallennettu
hartonen587
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #8 : 18.05.2012 09:47:31 »

En ole mikään ekspertti, muttan tuntuu siltä että kun sitä vähiten odottaa se oikea ihminen ilmestyy elämääsi Smiley Ainakin minulle kävi näin ja olen ollut onnellinen tämän henkilön kanssa jo parisen vuotta Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: