Kuu Kaloissa, aurinko härässä, nouseva kauriissa... En yhtään ihmettele, miksi et ihan hetki tahtoisi luovuttaa. Lauseesi "mun pitäs aina ymmärtää mut kuka joskus ymmärtäisi minuu...on jotenkin niin alistunut olo enkä enää jaksa" on kuin suoraan oppikirjasta repäisty esimerkki KuuKalasta, joka elää epäterveessä riistosuhteessa.
Itseolen myös härkä ja muitakin yhtäläisyyksiä planeetoistamme löytyy. Seurustelin aikoinaan vähän aikaa miehen kanssa, joka oli jousimies ja venus vesimies, eikä kyllä osoittanut juurikaan kykyjä tasapainoiseen ihmissuhteeseen tämä herra. Tuli silloin, kun huvitti, meni miten meni ja itse olisi pitänyt olla aina valmiina odottamassa, kun herralla sattui olemaan tapaamiseen aikaa. Onneksi loppui se tarina. Ollaan kyllä väleissä vielä. Huvittavaa sinänsä, mies nimittäin seurustelee ja silti soittelee minulle keskellä yötä pyytäen luokseen.Yleensä nauran räkäisesti luuriin ja jatkan unia
Mutta sepä omista asioistani.
Rakas Punatulkku, jos et itse välitä omista tunteistasi, ei niistä välitä kukaan mukaan. Rakkaus, riippuvaisuus,niin, vaikea sanoa, kulkevat varmaan käsi kädessä... Mietipä kuitenkin rakkauttasi. Rakkaus on arvokkaampaa kuin mikään, sinä annat sitä miehellesi, joka puolestaan ei anna sille mitään arvoa, kohtelee vain sinua kaltoin. Sinä olet arvokas ihminen, ole siis rohkea ja tee päätös, josta voit olla myrskyn jälkeen ylpeä...VOIMAA!