Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hiipatin rakkaus, missä se luuraa?  (Luettu 11312 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Nomadi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 241



Profiili
« : 30.10.2005 20:59:14 »

Tässä on oltu sinkkuna jo monta vuotta ja pikkuhiljaa alkaa jo tympiä, että koska sitä jonkun löytää. Antakaas vinkkejä, että minkä planettojen liikkeitä kannattaisi seurata jotta pääsinsin vähän kärryille että vaikuttaako joku nyt parisuhdeasioissa negatiivisesti suhteessa syntymäkarttaani, tai onko jotain toivoaherättävää tulossa jossain vaiheessa.

 kiitos Smiley
tallennettu

Aurinko - Skorpioni // Kuu - Jousimies // AC - Vesimies
"Sit on my face and tell me that you love me."
irkkunen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184



Profiili
« Vastaus #1 : 30.10.2005 22:23:53 »

Se on varmaan tuo AC-veskari, joka karkottaa kaikki sinun ympäriltä... Undecided
No ei sentään. Grin Antaisitko syntymäaikoja, voisi katsoa paremmin? Mars ja Venushan ne varmaankin on, joita kannattaa siinä mielessä seurata.
tallennettu

aurinko merkurius venus kaksoset , kuu vesimies , askendentti vaaka , mars kalat
Keltainen Planetaarinen Tähti
Cleo
Vieras
« Vastaus #2 : 30.10.2005 22:38:46 »

Jos Jupiter tai Juno osuu pehmeään kulmaan (yhtymä, kuutio, kolmio) syntymäkarttasi Kuun, Venuksen, Marsin, AC-DC-linjan tai Auringon kanssa, niin mahdollisuudet on suuremmat löytää kumppani, mutta mikään itse-edellytys se ei ole.
Ja toki Venuksen ja Marsin pehmeät kulmat toisiinsa myöskin, mutta vaikutusaika vain on niin lyhyt, että itse pidän näiden transiitteja pikemminkin merkkinä "kivasta ajasta" esim. ystävien, taiteiden tai juhlien parissa- josko tokikin juhlissa voi sydänkäpynsä tavata! laugh

Ja olipa transiitit mitkä tahansa, niin kotona istumalla ei uusiin ihmisiin tutustu..eli tee sellaisia asioita muiden ihmisten parissa, mistä pidät, siis mistä TODELLA pidät, ainakin sinulla on nautittavaa aikaa vaikkei ketään löytyisikään! Tsemppiä sinulle ja toivottavasti et saanut näsäviisasta vaikutelmaa...varmaan tiedät nää kaikki muutenkin, mutta tässä siis avitusta transiittien osalta!

Niistä ihmissuhteiden muodostumista estävistä transiiteista en halua kirjoittaa, koska mielestäni se on kaksipiippuinen juttu- voi hyvin olla ettei esim. kovan Saturnus-transiitin aikana muodosta niin helposti suhteita, vaan toisaalta jos muodostaa, niin suhteet ovat yleensä kestäviä ja totuuteen perustuvia, siis vailla ruusunpunaisia laseja joka pitkässä juoksussa on vain parempi... Smiley
tallennettu
Cleo
Vieras
« Vastaus #3 : 30.10.2005 22:40:54 »

Ai niin..ja olen itse ollut aina pitkiä aikoja sinkkuna, jos suhde on päättynyt, ja ehtinyt jo tuskastua siinä välissä...
Mutta joka kerta elämässäni rakkaus on tullut juuri kun vähiten odottaa! Wink
tallennettu
Missa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 256



Profiili
« Vastaus #4 : 30.10.2005 22:51:12 »

Se on varmaan tuo AC-veskari, joka karkottaa kaikki sinun ympäriltä... Undecided
No ei sentään. Grin Antaisitko syntymäaikoja, voisi katsoa paremmin? Mars ja Venushan ne varmaankin on, joita kannattaa siinä mielessä seurata.

Jos AC-veskari on paha niin kerrohan mitä toivoa on ihmisellä joka on 7x ilman merkki ja Venus, Mars ja AC neitsyessä? Lips Sealed
tallennettu

aurinko vaaka kuu oinas askendentti neitsyt
irkkunen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184



Profiili
« Vastaus #5 : 30.10.2005 23:02:24 »

Jos AC-veskari on paha niin kerrohan mitä toivoa on ihmisellä joka on 7x ilman merkki ja Venus, Mars ja AC neitsyessä? Lips Sealed

No ei se ole kuitenkaan niin paha. Ilman merkki ei ole mitenkään paha sinänsä, mullakin on jos jonkinlaista kamaa niissä, 8 kpl jos onnenpiste, Juno ja Chiron lasketaan mukaan, ja katso, lopputulos on ihan kiva uglystupid2 Neitsyestä mulla ei ole pahaa sanottavaa... Vesimiehestä mulla on vaan trauma Cry

Täytyy muuten tunnustaa & raportoida tässä välissä. Mulla on jonkinmoiset tärskyt 4.11. ja kattelin transiittejani. Juno näyttäis olevan tarkkaan onnenpisteessäni (hyvä juttu), Venus yhtymässä ja Jupiter sekstiilissä Uranukseen ja Saturnukseen (hyvä juttu), Aurinko yhtymässä Plutoon ja Psycheen. Vaikuttaa hyvältä asetelmalta. Näkeepi sitten Smiley
tallennettu

aurinko merkurius venus kaksoset , kuu vesimies , askendentti vaaka , mars kalat
Keltainen Planetaarinen Tähti
kaakkimarjatta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 55


sininen kristalli myrsky


Profiili
« Vastaus #6 : 30.10.2005 23:12:22 »

En ole sinkku, mutta itsekkin joskus jostain syystä ihmettelen  missä se luuraa Sad
Olenko edes nähnyt sitä Shocked
tallennettu

IHMINEN ON SE MIKSI TEKEYTYY, SIKSI ON SYYTÄ OLLA TARKKANA MIKSI TEKEYTYY
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #7 : 31.10.2005 09:08:41 »

AP-kartasta ainakin näkee tällaiset asiat. Vähänkään vakavampia heiloja ilmenee mulla niinä vuosina, kun AC on Ravussa ja 5.huoneessa Venus. Viime vuosina AC Rapu on ollut melkoinen sääntö AP-kartoillani ja samalla 5.huone on ollut täyteen buukattu, ja toimintaa on sillä osastolla piisannut liikaakin. Viimeisimmän AP-kartan AC on Skorpioni ja johtoplaneetta Pluto ainoana aspektina yhtymässä Venukseen 2.huoneessa, joten vaihteeksi odotettavissa on rahaan liittyvät asiat. Sinkkuus on osaltani vaihteeksi erittäin tervetullutta, koska edessä on luultavasti ammatinvaihto ja ehkä asuinpaikankin. Tekemistä riittää. :Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #8 : 31.10.2005 12:31:32 »

Samaa odottelua.. mutta ainakin jonkun analyysin mukaan (LaPapessa ja muutama muu) jotain tapahtuisi 2006 lopulla.. itsekseni vaan mietiskelen että millainen vois olla seuraava jolle itsestään haluaa antaa.. ei enää samoja virheitä kuin ennen. Elän, liikun ja koetan ajatella muuta, vaikka pari henkilöä pyöriikin päässä. Kyselin serkultani pitääkö olla joku rakastumisvalmius että löytää jonkun, hänellä tarjokkaita riittää ja mun on kai henkisyyden takia vaikea löytää ketään. Noh tekeminen kai sitten täyttää tyhjyyttä.. olen väsynyt siihen että miehet säikähtää henkisyyttäni ja päätin etten tuo sitä niin vahvasti esille, ja annan ihmisille enemmän tilaa ens kerralla. Silti olis kätevää jos kumppanilla olis jotenkin samaa kiinnostusta, eli alan tilaisuuksissa käyminen jatkuu matkojen lisäksi. Välillä joku on todella tärkeä, välillä sitten taas tehdään muuta. Kai.

(Liikun muuten tosi paljon, kymmeniä tilaisuuksia tänä vuonna ja kolme ulkomaanmatkaa, baareista henkisiin paikkoihin, urheilutapahtumat jne ja olen aika sanavalmis ihminen; olen miettinyt miksi ei esim töiden kautta löydy kun tapaan sielläkin paljon miehiä; ei vaan sielut kohtaa)

En tiedä muiden kokemusta, mutta minulla on tunne että jos miehet kilahtaa henkisyyteen, ne saattaa mennä sitten johonkin äärimmäisyyteen, tai tunne-elämä ei oo tasapainossa tai muuta. Haluaisin että ihminen uskoo jumaluuteen, mutta en sano mihin ryhmään pitäis kuulua vai olisko parempi että ei kuulu. En edes tiedä haluaisinko että henkilö kuuluu kirkkoon. Hyvänä esimerkkinä muuten oli tuo kun "miesystäväni" mielestä Amma on ok, mutta hän on toisessa järjestössä (ei uskonnollinen) ja sanoi kristittyjen kritisoineen Ammaa. En jaksaisi rakkaussuhteessa toista kertaa henkis-uskonnollisia taisteluja ainakaan.  Se että olisi miehellä selkeä pää, joku usko ja työ olis kyllä aika jees  Cool (suomeksi, sielunyhteys meidän välillä, kemioiden lisäksi.. mitä se nyt sit onkaan; rakkaus, luottamus, kiinnostus - olemmeko muuten KAIKKI YHTÄ lopulta? Jossain luki että ne joita on jossain elämässä rakastanut, niitä rakastaa aina..)

Mulla on sillä tavalla eri kuin Cleolla että olen todella tiennyt haluavani suhteen ja sitten se on tullut. Olen lähtenyt hakemaan maailmalta, ilmoituksilla tms jne oikeen koettanut hurmata. Nytkin eräs koetti iskeä la aamuna ja lähinnä huvitti kun MITÄÄN kemioita ei ollut. Seksiä on tarjolla, rakkaus vaikeeta. Pari kertaa ei niin vakavaksi tarkoitettu suhde meni vakavaksi ja kyllä sitten loppuikin.. rasittavaa kun oppii jonkun tuntemaan ja kiintyy.
« Viimeksi muokattu: 31.10.2005 12:45:06 kirjoittanut EternalSun » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
manjaana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66



Profiili
« Vastaus #9 : 31.10.2005 12:53:21 »

Ai niin..ja olen itse ollut aina pitkiä aikoja sinkkuna, jos suhde on päättynyt, ja ehtinyt jo tuskastua siinä välissä...
Mutta joka kerta elämässäni rakkaus on tullut juuri kun vähiten odottaa! Wink

Pystyykö niitä oikeita ajankohtia todella tsekkaamaan, olisin tosi kiinnostunut. Cheesy

Pitkä 20v-liitto loppui kolmisen vuotta sitten, pitkien ongelmien jälkeen. Näkyi kyllä kartallakin. Nyt ollut muutamia arkoja kokeiluja, mutta aina kun se iskee niin kohde asuu jossain hornan kuusessa tickedoff, niin tälläkin hetkellä, välimatkaa 300km, kehittele siinä nyt sitten kemioita. Cry
Kärsivällisyyttä ja odotusta pitäisi kehittää itselle, mutta kun oon niin malttamaton. Embarrassed Embarrassed
tallennettu

Aurinko härkä
Kuu oinaassa
venus kaloissa
ASC leijona
DC vesimies
MC oinas
Sininen rytminen myrsky
Vesi-Jänis
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #10 : 31.10.2005 17:30:32 »

Yhdyn täysin Cleon kommentteihin. Minulla on muuten tällä hetkellä kartallani tr. jupiter-venusyhtymä, mutta toisaalta myös tr. saturnus-venusneliö. Neliö näytti ikävämmän puolensa heti aloitettuaan vaikutuksensa, mutta toisaalta tuo yhtymäkin on osoittautunut jo alkutahdeillaan maineensa veroiseksi. smitten  Saa nähdä, miten kivaa minulle tulee, kunhan yhtymästä tulee tarkka. Seuraavalla KP-kartallani, joka vaikuttaa yhtymä ollessa tarkimmillaan, on hauskasti venus 5. huoneessa yhtymässä vertexiin ja kuutioissa jupiteriin ja
neptunukseen....

CorvusLeonisin kanssa olen myös yht mieltä siitä, että jonkilaista romanssia näyttää pukkaavan niinä vuosina, joina AP-kartan nousu osuu rapuun ja 5. huone on korostunut. Nykyistä edeltävä AP-karttani oli rapunousuinen, ja siinä oli korostunut 5. huone.  Vientiä riitti. Tosin se vakavinkin viime vuotisista suhteista jäi lähinnä epämääräiseksi väännöksi.
tallennettu
Nomadi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 241



Profiili
« Vastaus #11 : 31.10.2005 17:36:47 »

Se on varmaan tuo AC-veskari, joka karkottaa kaikki sinun ympäriltä... Undecided
No ei sentään. Grin Antaisitko syntymäaikoja, voisi katsoa paremmin? Mars ja Venushan ne varmaankin on, joita kannattaa siinä mielessä seurata.

Heh, mäkin vähän epäilin sitä AC-veskaria, ihan mutulla vaan se tekee hyvää uralleni johon liittyy kokoajan muutuvaa teknolgiaa ja innovaatiooita, mutta etännyttääkö yksilöistä?

tässä vähän lisä syntymä-dataani:
1.11.1970, Helsinki, klo 14:40
[ huomenna synttärit siis, liittyköhän nääkin pohdinnat taas yhden ikävuoden täyttymiseen  Cool ]

Kiitos kaikille kommenteista.
tallennettu

Aurinko - Skorpioni // Kuu - Jousimies // AC - Vesimies
"Sit on my face and tell me that you love me."
irkkunen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184



Profiili
« Vastaus #12 : 31.10.2005 18:19:57 »

Moi Nomadi, katselen tässä sun karttaasi ihan näppituntumalta... Siinä mielessä sun loppuvuosi näyttää ihan mielenkiintoiselta, että Jupiter on ohittamassa 8.huoneessa Aurinkosi ja Merkuriuksesi ja ensi vuoden puolella itsensä ja Venuksen. Mene joihinkin kivoihin uudenvuodenbileisiin Wink Mutta sitten sulla on Saturnus DC:n tuntumassa, se voi tosiaan aiheuttaa jäykkyyttä ihmissuhteissa... mulla tapahtui tuo ohitus 9-vuotiaana, en muista mitä silloin oli kuvioissa, joten en osaa oman kokemuksen pohjalta sanoa Huh

Sun urasta, sulla on ollut viime vuosina Pluto MC:llä, miltä se tuntuu? Cheesy Sopii yhteen "muuttuvan teknologian" kanssa. Ja hei, sullahan on Neptunus tekemässä neliötä kaikelle. Sanoo hän eikä osaa selittää sen tarkemmin. Undecided Mutta Eros sulle tulee AC:lle vuodenvaihteen jälkeen. coolsmiley

AP-kartalla... Ceres IC:llä: koti-iltoja kokkaillen, niin kuin auringonpaluuosastolla joku sanoi Wink No joo, on siellä hyviä aspekteja, kuten Mars kolmio AC. Mutta myös suuri neliö kiinteissä merkeissä, mikä ei kuulosta kovin romanttiselta?
tallennettu

aurinko merkurius venus kaksoset , kuu vesimies , askendentti vaaka , mars kalat
Keltainen Planetaarinen Tähti
Timotheus
Vieras
« Vastaus #13 : 31.10.2005 19:26:39 »

Mulla on kauheesti kaikkee kartalla tulossa ja menossa...
-4.11 suurinpiirtein on kuitenkin tällainen "hauska" kuvio jossa tr-venus ja eros(ja tr pluto  3asteenpäässä!) tekee yhtymän radix neptunus aspect_con junoon +väljä aspect_con lilith, joka taas on oppositiossa radix venukseni kanssa jolle taas tulee tr-junon ja psyhken yhtymä.
-tr amor tekee yhtymän onnenpisteeseen.
-tr aurinko tekee yhtymän IC aspect_con cerekseeni...

-Samaan aikaan perääntyvä mars osuu radix MC aspect_con urania yhtymälle.

-Jupiterin paluu on tänä aikana vielä voimissaan tehden sekstiilin AC.hen ja kolmion DC.

-Pluto sekstiili pluto tulee myös tarkaksi lähiaikoina.

-tr kheiron on parin asteen päässä radix vertexistä.

-tr noususolmu tekee yhtymän tohon radix phoulu-asiaan...
 ja tr vesta yhtymän radix aurinkoon.


Minkälaisesta ajanlaadusta on nyt kysymys? Osaako kukaan tulkita? Voisiko tämä olla edullista aikaa löytää (viimein)poikaystävä? smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #14 : 01.11.2005 18:43:23 »

Ketään rajoittunutta en ainakaan voi ottaa. Ei oo kovin romanttiset fiilikset edes, tekee mieli keskittyä itseen, matkailuun, rahaan ymv kuin väkisin olla kenenkään kanssa, kun ei tunnu syntyvän mitään missään. Paras olla oma itsensä vaan, vaativa tai ei, minkäs sille mahtaa. Tosin sen aina huomaa missä raja menee.. ettei olis vaan duunia. Se ei oikeen tunnu missään niin varmaan pitää kehittää kaikkia rientoja. :-*Tarkoitan raja menee siinä ettei sitä nyt vain työstä voi elää, mutta suhteet tuntuu teeskentelyltä valitettavasti. Siis voi rakastaa tai olla  rakastamatta, mutta kun sen kerran voi valita, mikään ei tunnu kauhean kohtalonomaiselta, know what I mean. Olen tosiaan puhunut vuoden sisällä erittäin monille mutten pistänyt just yhtään tunnetta mukaan.

Tiedän että joillain on monta tarjolla, taidan vaan työntää kaikkia pois, jotkut voi puolihuomiossa seurustella parin kanssa, rakastuilla, lopettaa jne. Minäkin voisin oikeestaan tavallaan seurustella tai ainakin tapailla  paria mut mitä sit.
« Viimeksi muokattu: 01.11.2005 18:47:39 kirjoittanut EternalSun » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: