Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voisiko joku auttaa katsomaan miten loppuelämälleni käy??  (Luettu 4459 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
DorisTi
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 14.05.2012 11:37:44 »

On suunnitelmia muuttaa maasta mutta riittääkö rohkeus kuitenkaan?

Oon elänyt hyvin vaikeita aikoja ihan 'oikeasti' kuin myös henkisesti ilman mitään tulevaisuuden näkymää viimeisen viitisen vuotta ja nyt olen hukassa ja epävarma enkä uskalla tehdä ratkaisuita koska 'kaikki suunnitelmat menee aina pieleen' Sad
Näkyykö tosta mun syntymäkartasta mitään aiheeseen sopivaa kun oon jo yli viiskymppinen mummu?
Vai mikä olisi tie selvitellä oman elämän kuvioita tarkemmin?

Kävin täällä paljonkin lueskelemassa aikoinaan voimieni ja keskittymiseni ollessa vielä suht kunnossa mutta en oikein koskaan ole oppinut ymmärtään näitä asioita, siksi apua kyselen.
Vaikea elämäni on vienyt paitsi keskittymiskykyni myös osin muistini joten on vaikeaa itse lähteä asioita penkoon ja 'vuosi elämääsi' ei anna mulle tarpeeksi tulevaa varten Sad

Olisin tosi kiitollinen jos joku jaksaisi/haluaisi auttaa koska olen niin vähävarainen ettei ole mahdollisuutta käydä soittaa kenellekään auttajalle em asioissa!

Ihanaa ja aurinkoisen lämmintä kevättä joka tapauksessa teille kaikille toivottelen <3

http://www.astro.fi/astrologinen_kartta/syntymakartta2

« Viimeksi muokattu: 14.05.2012 11:40:55 kirjoittanut DorisTi » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 14.05.2012 13:59:52 »

Tuossa joku mättää tuossa linkissä...koetappa tallentaa karttasi ensin omalle koneellesi, ja liitä se sieltä sitten viestiin...sillätavalla mulla ainakin toimii...nyt ei tule näkyviin muuta kuin oma kartta.
Smiley
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 15.05.2012 11:59:17 »

Vaikeudet opettavat ja vahvistavat! Syntymäkarttasi vahvuudet voimistuvat ja otat haastavat aspektit käsittelyyn niin halutessasi. Loppujen lopuksi jokainen on itsensä esteenä elämässä. Elä hetkessä, älä liikaa laske muiden varaan, sinä elät elämääsi, ei kukaan muu.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
DorisTi
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #3 : 15.05.2012 16:01:50 »

Kiitos vastauksista!
Toimiiko siis syntymäkarttalinkkini kuitenkin kun Meruska on vastannut??
En ole sille mitään vielä tehnyt
tallennettu
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #4 : 15.05.2012 16:16:30 »

Linkissä näkyy jokaisen oma syntymäkartta.  Meruskan kommentit on hyviä yleispäteviä elämänohjeita ilman karttaakin.  Smiley
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
DorisTi
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #5 : 16.05.2012 19:20:42 »

Kiitos Meimi vastauksestasi,
kuten huomaat oon ihan onneton näissä jutuissa, en ees tollasta asiaa tiennyt Wink

Tiedän toki että mun pitäs elää omaa elämääni ja hetkessäkin kyllä;
mut valitettavasti on pakko noinkin isoa asiaa suunnitella että se tulisi todeksi.

Mä en oikein jaksa myöskään ajatella et 'Vaikeudet opettavat ja vahvistavat',
tai siis en pysty vaikka valitettavan paljon jouduinkin oppimaan tajuttomuuksista, aivovammoista jopa ihmisoikeuksista miesystäväni vakavan sairauden/tilanteen vuoksi Sad

Hän on nyt päässyt pois tästä elämästä ja toivottavasti miljoonakertaa parempiin olosuhteisiin kun lukkojen takana joutui elämään sängyssä 24/7 vain siksi koska äitinsä oli sitä mieltä eikä kukaan halunnut/uskaltanut vastustaa häntä Sad
Minä kun niin tein sain kaikki silmilleni niin että jouduin lähtemään paikkakunnalta enkä edes hautajaisiin saanut mennä rakastani hyvästeleen Sad

Yritän päästä irti noista hirveistä ajoista ja tunteista mutta näin ne aina kihahtaa päälle kun niitä ajattelen.

Itsetuntoni on siis nollassa kuin myös omantunnonarvoni ja uskallukseni ryhtyä mihinkään..
siksi olisin toivonut että jotenkin voisin saada omille ajatuksilleni/haaveelleni vahvistusta.

Ehkä se kuitenkin on mahdotonta ja minun on pakko vain hillua ja olla miettimättä.

tallennettu
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #6 : 16.05.2012 20:18:41 »

Äläs sure, en minäkään osannut ennenkuin joku opetti!  Oon minäkin jo yli viiskymmentä, vaikken vielä mummu olekaan.

Kokeile tallentaa se karttasi ensin koneelle.  Sitten liität sen kirjoittamaasi viestiin painamalla tuosta alta (näkyy kentän alla kun kirjoitat viestiä) kohtaa Lisätoiminnot.  Siihen aukeaa kohta jossa lukee Liite ja nappi jossa lukee Selaa...  Paina sitä Selaa... -nappia.  Sitten etsit sen kartan tiedoston koneeltasi ja napsautat sitä.  Kai se näin meni?   idiot2

Jos tuntuu hankalalta, niin voit halutessasi laittaa syntymätiedot näkyviin, niin jokainen voi tarkastella sitä karttaa itse.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: